Branże klauzul niedozwolonych UOKiK
Klauzule niedozwolone UOKiK - Usługi telekomunikacyjne
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
5829 |
2014-10-21 |
XVII AmC 538/12 "W przypadku odmowy zwrócenia lub uniemożliwienia deinstalacji przez Abonenta sprzętu Urządzeń w terminie wskazanym powyżej, Operator ma prawo do naliczenia lub obciążenia Abonenta karą umowną, równą odtworzeniowej wartości...
|
Usługi telekomunikacyjne |
5794 |
2014-08-27 |
XVII AmC 732/12 "Realizacja Umowy może być uwarunkowana uiszczeniem jednorazowej opłaty instalacyjnej lub aktywacyjnej za Usługę wymienioną w Umowie. Opłata ta nie podlega zwrotowi bez względu na sposób rozwiązania Umowy"
|
Usługi telekomunikacyjne |
5709 |
2014-06-03 |
XVII AmC 9804/12 "W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej Abonent zobowiązuje się (...) nie używać kart SIM/USIM do rozsyłania dużej ilości informacji o jednakowej treści lub treści podobnej, ale o jednakowym charakterze do osób lub grupy osób,...
|
Usługi telekomunikacyjne |
5703 |
2014-05-26 |
XVII AmC 6087/12 "Operator nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu przez Abonenta do Elektronicznych Kanałów Komunikacji w przypadku, gdy ograniczenie lub brak możliwości dostępu do Elektronicznych Kanałów Komunikacji nie wynika...
|
Usługi telekomunikacyjne |
5702 |
2014-05-26 |
XVII AmC 6084/12 "Operator nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w świadczeniu Usług wywołane okolicznościami pozostającymi poza kontrolą Operatora (takimi jak: działanie siły wyższej, przyczyny leżące po stronie Abonenta, itp.)"
|
Usługi telekomunikacyjne |
5699 |
2014-05-26 |
XVII AmC 6082/12 "Operator nie odpowiada za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie postanowień Regulaminu (...) wywołane okolicznościami pozostającymi poza kontrolą Operatora, do których zalicza się w szczególności"
|
Usługi telekomunikacyjne |
5603 |
2014-03-25 |
VI ACa 1077/13 "Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi około 21 dni roboczych plus czas przesyłek"
|
Usługi telekomunikacyjne |
5602 |
2014-03-25 |
XVII AmC 1585/12 "Firma ServCom nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utratę jakichkolwiek danych użytkownika produktu w trakcie wykonania naprawy"
|
Usługi telekomunikacyjne |
5601 |
2014-03-25 |
XVII AmC 1585/12 "Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie w możliwie jak najkrótszym okresie od daty przyjęcia produktu do Punktu Serwisowego ServCom"
|
Usługi telekomunikacyjne |
5533 |
2014-02-04 |
XVII AmC 5740/11 "Za okres wstrzymania Usług(i) Abonentowi nie przysługuje prawo roszczeń odszkodowawczych w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usług(i), w tym obniżenia Opłaty za okres wstrzymania"
|
Usługi telekomunikacyjne |
5282 |
2013-09-20 |
XVII AmC 2190/12 "Oświadczenia Operatora skierowane do Abonenta pod adres jego (...) miejsca zamieszkania wskazany w umowie lub w zawiadomieniu o zmianie adresu, w przypadku ich nie odebrania, wywołuje skutki prawne w dacie awiza"
|
Usługi telekomunikacyjne |
5161 |
2013-08-12 |
XVII AmC 5742/11 "W żadnym wypadku odpowiedzialność Operatora za niewykonanie lub nienależyte wykonanie postanowień Umowy nie obejmuje utraconych korzyści przez Abonenta i limitowane jest postanowieniami Regulaminu i Umowy"
|
Usługi telekomunikacyjne |
5002 |
2013-06-26 |
XVII AmC 1573/12 "Abonent wyraża zgodę na przeniesienie wszelkich praw i obowiązków Operatora, wynikających z Umowy i regulaminu na osoby trzecie"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4916 |
2013-06-17 |
XVII AmC 3774/12 "W przypadku niedotrzymania tego obowiązku wszelką korespondencję wysłaną pod wskazanym adresem uważa się za doręczoną"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4914 |
2013-06-17 |
XVII AmC 3508/12 "Operator nie ponosi odpowiedzialności za niezależne od operatora przerwy i następstwa przerw w świadczeniu usługi"
|
Usługi telekomunikacyjne |