Branże klauzul niedozwolonych UOKiK
Klauzule niedozwolone UOKiK - Usługi internetowe
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
5997 |
2015-02-20 |
XVII AmC 13568/12 "W przypadku wycofania się Klienta z realizacji zamówienia, Klient zobowiązany jest pokryć do 25% wartości wycofanego zamówienia oraz koszty transportu"
|
Usługi internetowe |
5631 |
2014-05-09 |
XVII AmC 10955/12 "Korzystanie z Usługi Usnet wymaga rejestracji Usługobiorcy w systemie Spółki polegającej w szczególności na podaniu imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, płci, daty urodzenia, adresu poczty elektronicznej oraz wyboru...
|
Usługi internetowe |
5519 |
2014-02-04 |
XVII AmC 515/09 "Wykładnia i interpretacja Regulaminu należy wyłącznie do organizatora akcji promocyjnej"
|
Usługi internetowe |
5300 |
2013-10-04 |
XVII AmC 11003/12 "Firma Ekodab nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek powstałe z winy spedytora"
|
Usługi internetowe |
5299 |
2013-09-26 |
XVII AmC 5394/11 "W okresie przerwania, zawieszenia lub ograniczenia świadczenia usług przez Internet Serwis opłata za świadczone usługi jest naliczana oraz jest należna od abonenta w pełnej wysokości zgodnie z umową i cennikiem"
|
Usługi internetowe |
5298 |
2013-09-26 |
XVII AmC 5393/11 "Operator ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy z wyłączeniem sytuacji kiedy nastąpiło ono z jednego z powodów: przyczyny leżące po stronie podmiotów osób trzecich"
|
Usługi internetowe |
5218 |
2013-08-20 |
XVII AmC 3501/12 "Operator nie odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usług w przypadku, gdy wynika to z (...) innych przyczyn niezależnych od Operatora"
|
Usługi internetowe |
5217 |
2013-08-20 |
XVII AmC 3501/12 "W żadnym wypadku odpowiedzialność Operatora za niewykonanie lub nienależyte wykonanie postanowień niniejszej Umowy nie obejmuje utraconych korzyści przez Abonenta"
|
Usługi internetowe |
5095 |
2013-08-02 |
XVII AmC 736/12 "Firma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez Klienta w wyniku utraty danych lub opóźnienia w otrzymaniu lub przesłaniu danych, spowodowane brakiem transmisji, nieprawidłową lub powolną transmisją,...
|
Usługi internetowe |
5051 |
2013-07-18 |
XVII AmC 5774/11 "W terminie 5 dni roboczych od daty rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy Abonent zobowiązuje się zwrócić Urządzenie Abonenckie Dostawcy Usług w stanie nie gorszym niż wynikającym z normalnej eksploatacji, dostarczając go na...
|
Usługi internetowe |
5050 |
2013-07-18 |
XVII AmC 5771/11 "Abonent zobowiązuje się do zwrotu kosztów pocztowych, ponoszonych przez Dostawcę Usługi z tytułu wezwań do zapłaty"
|
Usługi internetowe |
5049 |
2013-07-18 |
XVII AmC 5768/11 "W przypadku zalegania przez Abonenta z zapłatą opłat abonamentowych lub ich części za 2 okresy rozliczeniowe Dostawca Usług jest uprawniony do odłączenia Abonentowi usługi i rozwiązania niniejszej umowy bez zachowania terminu...
|
Usługi internetowe |
5048 |
2013-07-18 |
XVII AmC 5766/11 "30 zł - opłata za ponowną aktywację usługi zawieszonej z powodu opóźnienia Abonenta z opłatą całości lub części opłat abonamentowych, aktywacyjnych lub innych opłat określonych w Cenniku"
|
Usługi internetowe |
5047 |
2013-07-18 |
XVII AmC 5764/11 "6 zł - opłata za powiadomienie Abonenta o zaległościach"
|
Usługi internetowe |
5038 |
2013-07-18 |
XVII AmC 4360/12 "AWACOM nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez Abonenta w wyniku utraty danych lub opóźnienia w otrzymaniu lub przesyłaniu danych, spowodowane brakiem transmisji, nieprawidłową bądź powolną...
|
Usługi internetowe |