Klauzule niedozwolone UOKiK - Usługi internetowe
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
3860 |
2012-10-18 |
XVII AmC 2183/12 "W przypadku poważnej usterki i braku dostępu do sieci przez okres ciągły dłuższy niż 24 godziny, abonament miesięczny jest pomniejszany o 1/30 abonamentu miesięcznego za każdą dobę, licząc od chwili zgłoszenia awarii u...
|
Usługi internetowe |
3859 |
2012-10-18 |
XVII AmC 2183/12 "Usługodawca nie odpowiada za szkody polegające na utracie korzyści przez Abonentów"
|
Usługi internetowe |
3858 |
2012-10-18 |
XVII AmC 2183/12 "Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione bezpośrednio lub pośrednio przez Abonenta, będące następstwem korzystania lub niemożności korzystania z Usług nawet, jeżeli Usługodawca został...
|
Usługi internetowe |
3857 |
2012-10-18 |
XVII AmC 4142/12 "Zwrot opłat nie przysługuje, jeżeli w okresie rozliczeniowym jednego miesiąca łączny czas przerw był krótszy niż 48 godzin"
|
Usługi internetowe |
3824 |
2012-10-16 |
XVII AmC 3260/12 "Ograniczenie przez Operatora Usługi nie powoduje zawieszenia obowiązku uiszczania opłat"
|
Usługi internetowe |
3810 |
2012-10-11 |
XVII AmC 2297/12 "Reklamacje można wnosić do 5 dni od daty zaistnienia zdarzenia"
|
Usługi internetowe |
3809 |
2012-10-11 |
XVII AmC 2297/12 "PBKomp nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Abonenta w związku z korzystaniem lub niemożnością korzystania z usług"
|
Usługi internetowe |
3807 |
2012-10-11 |
XVII AmC 3261/12 "Dla rozstrzygania sporów ustala się właściwy Sąd dla siedziby Operatora"
|
Usługi internetowe |
3779 |
2012-10-05 |
XVII AmC 5591/11 "Operator nie ponosi odpowiedzialności za: (...) Jakiekolwiek szkody poniesione przez abonenta w wyniku utraty danych lub opóźnienia w otrzymaniu lub przesłaniu danych spowodowane brakiem transmisji, nieprawidłową transmisją...
|
Usługi internetowe |
3747 |
2012-09-20 |
XVII AmC 3516/12 "W żadnym wypadku Operator nie ponosi odpowiedzialności za straty pośrednie oraz utracone korzyści (...)"
|
Usługi internetowe |
3746 |
2012-09-20 |
XVII AmC 3515/12 "Zawieszenie usług powstałe na skutek przekroczenia terminu płatności nie zwalnia Abonenta z opłat abonamentowych za okres zawieszenia"
|
Usługi internetowe |
3723 |
2012-09-14 |
XVII AmC 734/12 "Abonentowi, który ma zawieszoną usługę w dalszym ciągu będą wystawiane abonamentowe Faktury VAT tak samo jak Abonentowi z usługą niezawieszoną"
|
Usługi internetowe |
3722 |
2012-09-14 |
XVII AmC 733/12 "Firma GreenNet nie odpowiada za przerwy w dostępie do lokalnej internetowej sieci komputerowej i międzynarodowej sieci Internet wynikłe z powodu działania osób trzecich, (...) jak też za przerwy powstałe po stronie dostawcy...
|
Usługi internetowe |
3709 |
2012-09-10 |
XVII AmC 5823/11 "W przypadku roszczeń Abonenta dotyczących przedmiotu niniejszej umowy odpowiedzialność finansowa Operatora jest ograniczona do wysokości abonamentu"
|
Usługi internetowe |
3707 |
2012-09-10 |
XVII AmC 2163/12 "Dostawca może przerwać albo w istotnym zakresie ograniczyć świadczenie, albo udostępnienie usług lub zmienić warunki ich świadczenia bez prawa do odszkodowania lub zwrotu, zmniejszenia Opłaty Abonamentowej, jeżeli zachodzą,...
|
Usługi internetowe |