Klauzule niedozwolone UOKiK - Usługi internetowe
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
3117 |
2012-05-08 |
XVII AmC 5673/11 "CompNet nie ponosi odpowiedzialności odszkodowawczej za przerwy w świadczeniu usługi"
|
Usługi internetowe |
3116 |
2012-05-08 |
XVII AmC 5672/11 "Reklamacje dotyczące płatności muszą być wniesione w przeciągu 7 dni licząc od terminu płatności określonego w Umowie jak i w Regulaminie"
|
Usługi internetowe |
3115 |
2012-05-08 |
XVII AmC 5671/11 "Abonent nie ma prawa do domagania się zwrotu kwoty Abonamentu za okres, w którym CompNet zablokował mu dostęp do Usługi w związku z nieuregulowaniem należności"
|
Usługi internetowe |
3095 |
2012-05-08 |
XVII AmC 5384/11 "W przypadku przerwy w świadczeniu Usługi Abonamentowej Abonent uprawniony jest do złożenia reklamacji w terminie określonym w § 8, pod warunkiem zgłoszenia w serwisie Dostawcy przerwy w dostępie do sieci w dniu jej...
|
Usługi internetowe |
3094 |
2012-05-08 |
XVII AmC 5383/11 "Dostawca uprawniony jest do ograniczenia (zmniejszenia prędkości transmisji danych w kierunku do Abonenta do 32 kbps) lub zawieszenia świadczenia usług w przypadku opóźnienia z zapłatą calości lub części opłaty Abonamentowej...
|
Usługi internetowe |
3093 |
2012-05-08 |
XVII AmC 5382/11 "Abonent zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Dostawcy o wszelkich zmianach jego adresu oraz innych danych osobowych, wskazanych w umowie Abonenckiej, w terminie 7 dni od ich zaistnienia.W przypadkach zaniechania tego...
|
Usługi internetowe |
3092 |
2012-05-08 |
XVII AmC 5386/11 "Operator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w zakresie możliwości wykorzystania Sieci Operatora wynikających z ochrony poprawnej pracy tej Sieci. W szczególności ograniczenia, o których mowa powyżej dotyczą...
|
Usługi internetowe |
3091 |
2012-05-08 |
XVII AmC 5385/11 "Wszelką nie podjętą przez Abonamenta korespondencję wysłaną na ostatnio znany Operatorowi adres do doręczeń uważa się za doręczoną skutecznie z chwilą jej zwrotu na adres Operatora"
|
Usługi internetowe |
3029 |
2012-04-11 |
XVII AmC 1060/09 "Niezależnie od innych postanowień Regulaminu wyłączających odpowiedzialność o2.pl wyraźnie lub zezwalających o2.pl na określone działania, przez co wyłączona jest odpowiedzialność o2.pl za takie działania o2.pl nie odpowiada...
|
Usługi internetowe |
3024 |
2012-04-11 |
XVII AmC 3638/11 "Operator ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie usług i parametrów technicznych obejmujących sieć BS "Prok-Net", chyba, że niewykonanie lub...
|
Usługi internetowe |
3023 |
2012-04-11 |
XVII AmC 3639/11 "Operator ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie usług i parametrów technicznych obejmujących sieć BS "Prok-Net", chyba, że niewykonanie lub...
|
Usługi internetowe |
3022 |
2012-04-11 |
XVII AmC 3640/11 "Reklamacje nie mogą być wnoszone w terminie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia następnego po:
a) ustaniu przerwy w korzystaniu z usługi,
b) otrzymaniu faktury za usługę"
|
Usługi internetowe |
2944 |
2012-03-23 |
XVII AmC 5463/11 "Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody Abonenta, w szczególności uszkodzenia urządzenia Abonenta lub sprzętu komputerowego i utratę danych spowodowane działaniami lub zaniechaniami osób trzecich oraz będące efektem...
|
Usługi internetowe |
2943 |
2012-03-23 |
XVII AmC 5462/11 "Jeżeli zawieszenie Usług nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Abonenta, zawieszenie nie zwalnia Abonenta z obowiązku zapłaty opłat abonamentowych oraz innych opłat za korzystanie z Usługi naliczanych zgodnie z Umową za...
|
Usługi internetowe |
2942 |
2012-03-23 |
XVII AmC 5461/11 "Abonent zobowiązany jest do bezzwłocznego informowania Operatora o wszelkich zmianach danych określonych w punkcie 3.1.1. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku wszelką korespondencję nadaną przez Operatora do Abonenta na...
|
Usługi internetowe |