Klauzule niedozwolone UOKiK - Usługi telekomunikacyjne
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
3770 |
2012-10-05 |
XVII AmC 3629/11 "Koszty wewnętrznego postępowania windykacyjnego oraz postępowania sądowego obciążają Abonenta"
|
Usługi telekomunikacyjne |
3766 |
2012-10-01 |
XVII AmC 307/09 "Brak Rachunku nie zwalnia abonenta z obowiązku uiszczenia opłat w terminie do końca Okresu rozliczeniowego, za który nie otrzymał rachunku"
|
Usługi telekomunikacyjne |
3765 |
2012-10-01 |
XVII AmC 307/09 "Jeżeli przerwy w dostawie sygnału lub pogorszenie jakości sygnału, udokumentowane przez uprawnione służby są spowodowane Awarią w Sieci Operatora i trwają dłużej niż następujące po sobie 48 godzin od daty zgłoszenia przez...
|
Usługi telekomunikacyjne |
3712 |
2012-09-12 |
XVII AmC 1578/12 "Dostawca Usług nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu strat, jakie może ponieść Abonent na skutek niewłaściwego działania Sieci lub Sieci Internet oraz urządzeń do niej podłączonych a w szczególności za utratę danych lub...
|
Usługi telekomunikacyjne |
3711 |
2012-09-12 |
XVII AmC 1577/12 "Dostawca Usług może przenieść prawa i obowiązki wynikające z Umowy i Regulaminu na podmiot powiązany z nim kapitałowo lub organizacyjnie, z zachowaniem przez ten podmiot ciągłości świadczonej Usługi oraz warunków jej wykonania"
|
Usługi telekomunikacyjne |
3710 |
2012-09-12 |
XVII AmC 1576/12 "W przypadku wystąpienia przerw w świadczonej usłudze, powstałych z winy Dostawcy Usług i trwających przez okres dłuższy jednorazowo niż trzy dni robocze, Abonentowi przysługuje obniżenie opłaty abonamentowej o kwotę równą 1/30...
|
Usługi telekomunikacyjne |
3708 |
2012-09-10 |
XVII AmC 2163/12 "W przypadku rozwiązania umowy nie podlega zwrotowi jednorazowa opłata aktywacyjna"
|
Usługi telekomunikacyjne |
3676 |
2012-08-30 |
XVII AmC 5343/11 "Użytkownik powinien złożyć ewentualną reklamację nie później niż w ciągu 7 dni od dnia, kiedy zaistniała podstawa do złożenia reklamacji"
|
Usługi telekomunikacyjne |
3675 |
2012-08-30 |
XVII AmC 5819/11 "BMJ zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w zakresie możliwości wykorzystania Sieci wynikających z ochrony poprawnej pracy sieci. Przykładowo ograniczenia wielkości przesyłanych wiadomości poczty elektronicznej,...
|
Usługi telekomunikacyjne |
3674 |
2012-08-30 |
XVII AmC 5818/11 "W przypadku niewykonania przez Abonenta tego obowiązku wszelką korespondencję kierowaną do Abonenta pod dotychczasowy adres i (...) nazwisko Abonenta uważa się za prawidłowo doręczoną ze wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z...
|
Usługi telekomunikacyjne |
3673 |
2012-08-30 |
XVII AmC 5817/11 "BMJ nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty Abonenta wynikłe z braku dostępu do Usługi"
|
Usługi telekomunikacyjne |
3600 |
2012-08-09 |
XVII AmC 421/09 "Opłata za zawieszenie usług telekomunikacyjnych z tytułu przekroczonego terminu płatności - 61,00 zł z VAT"
|
Usługi telekomunikacyjne |
3599 |
2012-08-09 |
XVII AmC 421/09 "Opłata za zawieszenie połączeń wychodzących z tytułu przekroczonego terminu płatności - 36,60 zł z VAT"
|
Usługi telekomunikacyjne |
3598 |
2012-08-09 |
XVII AmC 421/09 "Pisemna informacja o zaległych należnościach - 6,10 zł z VAT"
|
Usługi telekomunikacyjne |
3597 |
2012-08-09 |
XVII AmC 421/09 "Operator świadczy usługi transmisji danych w poszczególnych technologiach transmisji danych w zakresie istniejących możliwości technicznych. Mapa zasięgu sieci Era dla poszczególnych technologii transmisji danych ma charakter...
|
Usługi telekomunikacyjne |