Klauzule niedozwolone UOKiK - Usługi telekomunikacyjne
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
4913 |
2013-06-17 |
XVII AmC 3507/12 "W przypadku rozwiązania umowy na czas określony przed jej upływem abonent zobowiązany jest do uiszczenia kary w wysokości 1000 zł (tysiąc złotych)"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4896 |
2013-06-14 |
XVII AmC 2543/12 "Nie stanowią naruszenia Umowy krótkotrwałe przerwy w świadczeniu trwające nie dłużej niż 24 godziny, przerwy w świadczeniu usług internetowych lub pogorszenie jakości, spowodowane prowadzonymi przez Operatora pracami...
|
Usługi telekomunikacyjne |
4777 |
2013-05-29 |
XVII AmC 2544/12 "Operator nie ponosi odpowiedzialności za wystąpienie przerw i zakłóceń powstałych wskutek wadliwego działania łączy innych operatorów (...)"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4776 |
2013-05-29 |
XVII AmC 2542/12 "W przypadku, gdy przerwy w świadczeniu Usług lub pogorszenie jakości Usług są spowodowane awarią sieci, której usunięcie pozostaje w gestii Operatora i trwają dłużej niż trzy następujące po sobie dni od daty zgłoszenia przez...
|
Usługi telekomunikacyjne |
4685 |
2013-05-22 |
XVII AmC 6627/12 "Eteria ma prawo żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę przez Abonamenta kary umownej w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Abonenta któregokolwiek z zobowiązań określonych w § 5 ust. 8 w wysokości 5000 zł...
|
Usługi telekomunikacyjne |
4581 |
2013-04-30 |
XVII AmC 5793/11 "Dostawca usług nie odpowiada za brak dostępu do sieci Internet lub jego nienależytą jakość powstałe z przyczyn niezależnych od Dostawcy usług"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4580 |
2013-04-30 |
XVII AmC 5744/11 "Wszelką korespondencję kierowaną do Abonenta pod ostatni wskazany adres uznaje się jako prawidłowo doręczoną ze skutkiem prawnym"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4578 |
2013-04-30 |
XVII AmC 3255/12 "W przypadku niewykonania przez Abonenta obowiązku poinformowania o zmianach uznaje się, iż wszelka korespondencja kierowana do Abonenta pod jego dotychczasowym oznaczeniem i adresem jest prawidłowo doręczona i wywołuje skutki...
|
Usługi telekomunikacyjne |
4505 |
2013-04-12 |
XVII AmC 5946/11 "W przypadku przerwy w dostępie do usługi nie wynikającej z winy użytkownika, a trwającej dłużej niż 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, przysługuje obniżenie opłaty o 1/30 opłaty miesięcznej za każdą pełną dobę między...
|
Usługi telekomunikacyjne |
4490 |
2013-04-11 |
XVII AmC 3773/12 "Operator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usługi, będące następstwem (...) wyłącznie z winy osób trzecich"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4476 |
2013-04-11 |
XVII AmC 3513/12 "Odpowiedzialność Internet Union nie obejmuje utraconych przez Abonenta korzyści"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4462 |
2013-04-10 |
XVII AmC 5945/11 "Za czas kiedy użytkownik nie ma dostępu do sieci z powodu nie opłacenia w terminie abonamentu lub blokady nałożonej za rozsyłanie wirusów nie przysługuje zwrot bądź zmniejszenie opłaty miesięcznej"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4449 |
2013-04-10 |
XVII AmC 5460/11 "W wypadku roszczeń Abonenta niezależnie od ich przedmiotu i podstawy, odpowiedzialność finansowa Operatora jest ograniczona do maksymalnej wysokości niewykorzystanego abonamentu"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4448 |
2013-04-10 |
XVII AmC 5459/11 "Abonent nie ma prawa domagać się zwrotu części abonamentu za okres od daty rozwiązania umowy do końca okresu obrachunkowego w przypadku rozwiązania umowy przed upływem okresu obrachunkowego"
|
Usługi telekomunikacyjne |
4445 |
2013-04-05 |
XVII AmC 1251/12 "Operator nie będzie odpowiedzialny za jakiekolwiek szkody poniesione przez Abonenta w wyniku utraty danych lub opóźnienia w otrzymaniu lub przesłaniu danych spowodowane brakiem transmisji danych, nieprawidłową transmisją,...
|
Usługi telekomunikacyjne |