Klauzule niedozwolone UOKiK - Usługi telekomunikacyjne
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2585 |
2011-09-21 |
XVII AmC 401/09 "Polkomtel może podjąć współpracę z innymi podmiotami w celu wspólnego oferowania Nagród Uczestnikom Programu lub w celu realizacji zamówień Nagród, z czym może być związana konieczność przekazania danych Uczestnika Programu...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2584 |
2011-09-21 |
XVII AmC 401/09 "Katalog nie jest ofertą handlową i Polkomtel nie gwarantuje stałej dostępności wskazanych w nim Nagród"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2583 |
2011-09-21 |
XVII AmC 401/09 "Polkomtel zastrzega sobie prawo do wycofania Nagrody w każdej chwili z listy Nagród bez podania przyczyny"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2567 |
2011-09-21 |
XVII AmC 3735/10 "Wszelkie spory będą rozstrzygane przez polski sąd powszechny właściwy miejscowo Dostawcy"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2539 |
2011-09-19 |
XVII AmC 1174/11 "Wszelką nie podjętą przez Abonenta korespondencję wysłaną na ostatnio znany Operatorowi adres do doręczeń uważa się za doręczoną skutecznie z chwilą jej zwrotu na adres Operatora."
|
Usługi telekomunikacyjne |
2449 |
2011-07-19 |
XVII AmC 2193/10 "Ewentualne spory powstałe w związku ze sprzedażą towarów i usług przez Kellner Integral Komunikacja Sp. z o.o. rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy miejscowo dla Kellner Integral Komunikacja Sp. z o.o."
|
Usługi telekomunikacyjne |
2448 |
2011-07-19 |
XVII AmC 2192/10 "W przypadku, gdy Zamawiający nie odbierze w terminie towaru i nie zgłosił przewidywanej niemożności odebrania towaru w terminie trzech dni od złożenia zamówienia, Kellner Integral Komunikacja Sp. z o.o. anuluje zamówienie...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2447 |
2011-07-19 |
XVII AmC 2191/10 "W przypadku nie dostarczenia na czas towaru lub usług spowodowanego okolicznościami, za które odpowiedzialność ponosi Kellner Integral Komunikacja Sp. z o.o. Zamawiającemu spełniającemu warunki, o których mowa w pkt 15 powyżej...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2232 |
2011-03-02 |
XVII AmC 1482/09 "Reklamacje zgłasza się wyłącznie w formie pisemnej wraz z opisem reklamacji i jej szczegółowym uzasadnieniem w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zaistnienia podstawy reklamacji pod rygorem wygaśnięcia jakichkolwiek...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2231 |
2011-03-02 |
XVII AmC 1482/09 "Organizator zastrzega sobie prawo zmian w regulaminie w czasie trwania konkursu i zobowiązuje się do natychmiastowego opublikowania zmienionego regulaminu w miejscach, w których uprzednio opublikował regulamin konkursu"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2230 |
2011-03-02 |
XVII AmC 1482/09 "Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu konkursu, jego przerwania lub zawieszenia konkursu z ważnych przyczyn"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2229 |
2011-03-02 |
XVII AmC 1482/09 "We wszystkich sprawach nieuregulowanych w regulaminie decyzje podejmuje Organizator"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2227 |
2011-03-02 |
XVII AmC 304/09 "Do czasu otrzymania płatności Operator zwolniony jest z wykonywania obowiązków zapisanych w umowie i Regulaminie. Ponowne wznowienie świadczenia usługi wymaga uregulowania zaległości oraz wniesienia stosownej zgodnej z...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2205 |
2011-02-28 |
XVII AmC 96/07 "W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej. Kara umowna dla Abonenta,...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2165 |
2011-02-07 |
XVII AmC 238/08 "W przypadku zawarcia umowy na czas określony, umowa po upływie tego okresu obowiązuje nadal przez czas nieokreślony, a abonament za usługi będzie zgodny z aktualnymi cennikami"
|
Usługi telekomunikacyjne |