Klauzule niedozwolone UOKiK - Usługi telekomunikacyjne
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2057 |
2010-10-21 |
XVII AmC 253/08 "W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w Pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej. Kara umowna dla Abonenta,...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2056 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Zarządzanie Kwotą Abonamentu oraz usługami dodatkowymi wymienionymi w niniejszym Cenniku (tj. zlecenie takich czynności jak: włączenie, wyłączenie lub zmiana usługi dodatkowej lub zmiana Kwoty Abonamentu) za pośrednictwem...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2055 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Ponowne włączenie do sieci (po rozwiązaniu umowy) - 120 zł"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2054 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Ponowne włączenie do sieci po zawieszeniu z tytułu przekroczenia terminu płatności - 100 zł"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2053 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Zdjęcie blokady połączeń wychodzących z tytułu przekroczenia terminu płatności - 15 zł"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2052 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Wszystkie reklamacje dotyczące usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu można zgłaszać telefonicznie, zgodnie z § 5 pkt 4.2 oraz pisemnie (osobiście, pocztą, faksem lub e-mailem) w każdej jednostce organizacyjnej...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2051 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Za dzień wniesienia reklamacji pisemnej przyjmuje się dzień wpływu pisma reklamacyjnego, faksu lub e-maila do Orange Biura Obsługi Klienta (§ 32 ust 7 Regulaminu)"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2050 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Jeżeli Abonent nie zapłacił należności za usługi telekomunikacyjne w terminie 30 dni kalendarzowych od daty płatności wskazanej w rachunku telefonicznym, Operator ma prawo zawiesić świadczenie wszelkich usług...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2049 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Operator zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych ze skutkiem natychmiastowym lub zawieszenia świadczenia usług telekomunikacyjnych, bez prawa do odszkodowania oraz bez...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2048 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Operator zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych ze skutkiem natychmiastowym lub zawieszenia świadczenia usług telekomunikacyjnych, bez prawa do odszkodowania oraz bez...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2047 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Abonent zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Orange Biuro Obsługi Klienta o zagubieniu, kradzieży, zniszczeniu, uszkodzeniu lub utracie w inny sposób karty SIM (§19 ust. 2 Regulaminu) Orange Biuro Obsługi Klienta po...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2000 |
2010-08-23 |
XVII AmC 104/07 "Inne opłaty
- opłata za zawieszanie połączeń wychodzących z tytułu przekroczonego terminu płatności 36,60 zł z VAT (30 zł netto)
- opłata za zawieszanie usług telekomunikacyjnych z tytułu przekroczonego terminu...
|
Usługi telekomunikacyjne |
1956 |
2010-05-25 |
XVII AmC 268/07 "W przypadku opóźnienia w zapłacie należności, TELE2 uprawniona będzie do (...) obciążenia Klienta kosztami wzywania go do zapłaty oraz postępowania windykacyjnego (w wysokości określonej w cenniku)."
|
Usługi telekomunikacyjne |
1955 |
2010-05-25 |
XVII AmC 268/07 "W przypadku opóźnienia w zapłacie należności, TELE2 uprawniona będzie do (...) obciążenia Klienta kosztami wzywania go do zapłaty (w wysokości określonej w cenniku)."
|
Usługi telekomunikacyjne |
1949 |
2010-05-25 |
XVII AmC 300/09 "Jednorazowa opłata za Udostępnienie pełnego zakresu usługi po wcześniejszym ograniczeniu jej dostępności z powodu nieuregulowanych opłat (...) - 24,40 PLN brutto oraz: Jednorazowa opłata za Ponowne włączenie usługi po...
|
Usługi telekomunikacyjne |