Klauzule niedozwolone UOKiK - Usługi bankowe
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
3808 |
2012-10-11 |
XVII AmC 5180/11 "Wydanie opinii bankowej o funkcjonowaniu rachunku za bieżący i poprzednie lata lub tylko za poprzednie lata: 50-100 zł"
|
Usługi bankowe |
3764 |
2012-10-01 |
XVII AmC 1267/09 "Wszelkie wierzytelności Posiadacza z jakiegokolwiek tytułu względem Banku wynikające z umowy o Prowadzenie Rachunków, względnie związane z jej przedmiotem, jej zawarciem, wykonaniem, podlegają przelewowi (cesji) na rzecz...
|
Usługi bankowe |
3763 |
2012-10-01 |
XVII AmC 1266/09 "Potrącenie przez Posiadacza wierzytelności wobec Banku nabytych wobec osób trzecich z wierzytelności Banku wobec Posiadacza wynikającymi z Umowy o Prowadzenie Rachunków jest wyłączone"
|
Usługi bankowe |
3724 |
2012-09-14 |
XVII AmC 893/11 "Zmiany Regulaminu, wynikające ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, nie wymagają wypowiedzenia warunków umowy i Regulaminu, a informacje o tych zmianach Bank zamieszcza w Komunikatach wywieszonych w lokalach Banku"
|
Usługi bankowe |
3721 |
2012-09-14 |
XVII AmC 3535/10 "Wszelkie spory wynikłe z niniejszej Umowy rozstrzygają sądy powszechne właściwe dla siedziby Banku"
|
Usługi bankowe |
3720 |
2012-09-14 |
XVII AmC 3528/10 "Bank nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo wykonane płatności w przypadku otrzymania od Posiadacza nieprawidłowych lub niepełnych informacji dotyczących jego numeru rachunku lub nazwy"
|
Usługi bankowe |
3695 |
2012-08-30 |
XVII AmC 3683/10 "Kwota transakcji, na którą została udzielona autoryzacja, pomniejsza dostępny limit kredytu do czasu rozliczenia transakcji. Maksymalny czas, przez jaki autoryzacja pomniejsza dostępny limit kredytu w przypadku braku...
|
Usługi bankowe |
3694 |
2012-08-30 |
XVII AmC 3683/10 "Reklamacja składana jest w oddziale, w formie pisemnej (na odpowiednim formularzu bankowym) i zawiera podpis Użytkownika, zgodny z podpisem na karcie"
|
Usługi bankowe |
3693 |
2012-08-30 |
XVII AmC 3683/10 "Utrata prawa posługiwania się kartą ma miejsce w szczególności w następujących przypadkach: (...)
2) niewywiązania się Klienta z innych umów zawartych z Bankiem, m.in. (...)
9) wycofania karty z oferty Banku"(§ 54 ust.2)
|
Usługi bankowe |
3692 |
2012-08-30 |
XVII AmC 3683/10 "O terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji Bank informuje Użytkownika w chwili rozpoczęcia postępowania reklamacyjnego. Bank zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 90 dni od daty otrzymania dokumentu, o...
|
Usługi bankowe |
3519 |
2012-08-06 |
XVII AmC 728/09 "Kredytobiorca wyraża zgodę, aby wszelkie koszty i opłaty związane z Programem DOM BankAssurance w trakcie uczestnictwa w Programie, były doliczane do kwoty kredytu w trybie podwyższenia bieżącego salda kredytowego, a w...
|
Usługi bankowe |
3518 |
2012-08-06 |
XVII AmC 728/09 "Ochrona ubezpieczeniowa kontynuowana jest w dalszych ratach trwania umowy ubezpieczeniowej, jeżeli przed upływem okresu ubezpieczenia kredytobiorca nie złoży pisemnego oświadczenia o rezygnacji z ochrony ubezpieczeniowej"
|
Usługi bankowe |
3517 |
2012-08-06 |
XVII AmC 728/09 "Bank zastrzega sobie prawo zmiany Tabeli Prowizji i Opłat w zakresie obowiązywania umowy kredytu, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna z powyższych przyczyn: - zmiana parametrów rynkowych, środowiska konkurencji, przepisów prawa,...
|
Usługi bankowe |
3516 |
2012-08-06 |
XVII AmC 728/09 "Zabezpieczeniem spłaty kredytu są: ubezpieczenie z tytułu pakietowego ubezpieczenia na wypadek odmowy ustanowienia hipoteki przez 3 pierwsze miesiące kredytowania. Ubezpieczenie ulega przedłużeniu na okres kolejnych 9 miesięcy...
|
Usługi bankowe |
3510 |
2012-08-06 |
XVII AmC 1463/10 "W okresie wypowiedzenia Bank blokuje dostęp Klienta do Rachunku przez kanały dostępu"
|
Usługi bankowe |