Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
3295 |
2012-07-03 |
XVII AmC 2970/10 "Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu realizacji umowy będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia przez Sąd właściwy dla siedziby B.T. "Iwona Travel""
|
Turystyka |
3294 |
2012-07-03 |
XVII AmC 5019/11 "Jeżeli reklamacja nie odniesie skutku należy sporządzić protokół, który musi być podpisany przez pilota, rezydenta. Jest to warunek rozpatrzenia reklamacji"
|
Turystyka |
3274 |
2012-06-25 |
XVII AmC 2426/10 "Reklamacje dotyczące realizacji umowy winny być natychmiast zgłoszone kierownikowi grupy lub pilotowi w trakcie trwania imprezy w formie pisemnej, a następnie w biurze organizatora w terminie 7 dni od daty zakończenia imprezy"
|
Turystyka |
3273 |
2012-06-25 |
XVII AmC 2425/10 "Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania imprezy przed jej rozpoczęciem w przypadku braku odpowiedniej ilości uczestników, lub z innych przyczyn od niego niezależnych np. decyzje władz państwowych, działanie siły...
|
Turystyka |
3261 |
2012-06-25 |
XVII AmC 3581/10 "Organizator zastrzega sobie prawo odwołania imprezy najpóźniej na 7 dni przed jej rozpoczęciem, w szczególności w przypadku braku liczby uczestników wymaganej dla zorganizowania imprezy, a w każdym czasie z powodu działania...
|
Turystyka |
3260 |
2012-06-25 |
XVII AmC 3580/10 "Brak odpowiedzi Klienta niezwłocznie, lecz w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia od Organizatora, uważa się za akceptację zmienionych warunków"
|
Turystyka |
3259 |
2012-06-25 |
XVII AmC 3243/10 "Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej niezwłocznie podczas trwania Wyprawy u Przewodnika lub po powrocie w terminie 14 dni od dnia zakończenia Wyprawy"
|
Turystyka |
3258 |
2012-06-25 |
XVII AmC 3242/10 "Niewykorzystane przez Uczestnika świadczenia zapewnione przez Grupę w trakcie Wyprawy i objęte Umową nie mogą być podstawą żądania obniżenia ceny Wyprawy"
|
Turystyka |
3244 |
2012-05-29 |
XVII AmC 2434/10 "Po powrocie Uczestnik może przedłożyć reklamację, wnioski i uwagi w terminie 14 dni od zakończenia imprezy. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest zgłoszenie jej w formie pisemnej u sprzedającego wraz z potwierdzoną przez...
|
Turystyka |
3243 |
2012-05-29 |
XVII AmC 2433/10 "W przypadku rezygnacji z imprezy przez Uczestnika z przyczyn nie leżących po stronie B.T. "Antałek"w tym m.in. z powodu (...) Uczestnik zobowiązany jest do zapłacenia następujących opłat:
- opłaty manipulacyjnej w wysokości...
|
Turystyka |
3238 |
2012-05-29 |
XVII AmC 1363/11 "Reklamacje dotyczące bagażu przewożonego w luku bagażowym można składać tylko w chwili jego wydania bezpośrednio osobie wydającej bagaż"
|
Turystyka |
3233 |
2012-05-29 |
XVII AmC 3241/10 "Grupa zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności punktów planu wyprawy w trakcie trwania, jak i zmiany warunków zakwaterowania, wyżywienia i transportu na takie same lub o wyższym standardzie, co nie stanowi nienależytego...
|
Turystyka |
3232 |
2012-05-29 |
XVII AmC 3481/10 "Wszelkie spory wynikające z realizacji niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sądy właściwe dla siedziby pozwanego"
|
Turystyka |
3230 |
2012-05-29 |
XVII AmC 3148/10 "Ewentualne spory pomiędzy Zanzi a uczestnikiem rozstrzyga Sąd Rejonowy w Warszawie właściwy dla siedziby Zanzi"
|
Turystyka |
3228 |
2012-05-29 |
XVII AmC 3508/11 "W przypadku przerwania podróży lub pobytu z przyczyn leżących wyłącznie po stronie uczestnika, równowartość niewykorzystanych świadczeń nie będzie refundowana"
|
Turystyka |