Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2761 |
2012-01-03 |
XVII AmC 3144/11 "Nie uważa się za wadę niedogodności, o których Uczestnik był poinformowany przed rozpoczęciem imprezy"
|
Turystyka |
2757 |
2012-01-03 |
XVII AmC 135/10 "Uczestnicy wycieczki mogą składać reklamacje związane z wykonaniem usług, do BT Wojażer sp. z o.o. w terminie nie przekraczającym 7 dni od zakończenia imprezy"
|
Turystyka |
2756 |
2012-01-03 |
XVII AmC 134/10 "W przypadku rezygnacji z wycieczki Biuro potrąca z wpłat uczestnika:
- 10 % ceny wycieczki, jeżeli rezygnacja nastąpiła do 30 dni przed imprezą,
- 30 % ceny wycieczki, jeżeli rezygnacja nastąpiła 30-15 dni przed imprezą,...
|
Turystyka |
2755 |
2012-01-03 |
XVII AmC 133/10 "Biuro zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy w przypadkach:
- zbyt małej liczby zgłoszonych uczestników, w tym wypadku odwołanie imprezy może nastąpić do 7 dni przed jej rozpoczęciem,
- działania siły wyższej (np....
|
Turystyka |
2744 |
2011-12-28 |
XVII AmC 1339/10 "Uczestnik może zrezygnować z imprezy bez ponoszenia kosztów rezygnacji z uwagi na zmianę następujących warunków umowy: wzrostu ceny, terminu, miejscowości i kategorii zakwaterowania oraz środka transportu. Rezygnacja z tych...
|
Turystyka |
2742 |
2011-12-28 |
XVII AmC 1912/10 "BT Project nie odpowiada za szkody wynikające z uchybień popełnionych przez Pośrednika przy zawieraniu umowy z Klientem."
|
Turystyka |
2741 |
2011-12-28 |
XVII AmC 1511/10 "Organizator nie zwraca wartości świadczeń, których Uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy z przyczyn leżących po jego stronie"
|
Turystyka |
2738 |
2011-12-28 |
XVII AmC 3505/10 "Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie u Pilota, a po powrocie powinna być złożona w siedzibie Organizatora przy ul. Wrocławska 37 A, 30-011 Kraków na piśmie, nie później niż w terminie 14 dni od zakończenia imprezy...
|
Turystyka |
2737 |
2011-12-28 |
XVII AmC 3504/10 "Niewykorzystanie przez Uczestnika, z przyczyn leżących po jego stronie, świadczeń zapewnionych w czasie trwania imprezy i objętych Programem tej imprezy, nie może stanowić podstawy żądania obniżenia ceny lub domagania się...
|
Turystyka |
2735 |
2011-12-28 |
XVII AmC 989/11 "Wzrost cen o więcej niż 10 % upoważnia uczestnika do rezygnacji z imprezy bez kosztów pod warunkiem powiadomienia o tym fakcie organizatora nie później, niż 3 dni od dnia otrzymania informacji o dopłacie"
|
Turystyka |
2729 |
2011-12-28 |
XVII AmC 2643/10 "Atlas Glob Sp. z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za bagaż Klienta w przypadku jego zamiany, zagubienia lub kradzieży."
|
Turystyka |
2727 |
2011-12-28 |
XVII AmC 1338/10 "Organizator zastrzega sobie prawo odwołania imprezy z przyczyn od siebie niezawinionych lub spowodowaniem działaniem siły wyższej. Uczestnik otrzymuje z tego tytułu zwrot pełnej wpłaty. Uczestnikowi nie przysługuje natomiast...
|
Turystyka |
2725 |
2011-12-28 |
XVII AmC 656/09 "O rezygnacji z imprezy klient zobowiązany jest poinformować biuro podróży w ciągu 3 dni po otrzymaniu informacji na temat zmian, ale nie później niż 48 godzin przed wyjazdem. Brak oświadczenia o rezygnacji w powyższym terminie...
|
Turystyka |
2724 |
2011-12-28 |
XVII AmC 1510/10 "Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy z przyczyn od siebie niezależnych (decyzje władz państwowych, działanie siły wyższej itp.). Uczestnik otrzymuje z tego tytułu zwrot pełnej wpłaty. Uczestnikowi nie...
|
Turystyka |
2723 |
2011-12-28 |
XVII AmC 3485/10 "Organizator nie będzie dokonywać zwrotu wartości świadczeń, nie wykorzystanych w części lub w całości z przyczyn osobistych np.: spoźnienie na zbiórkę, przerwanie podróży, skrócenie pobytu, choroba, nieszczęśliwy wypadek,...
|
Turystyka |