Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer data wpisu postanowienie branża
2674 2011-11-02 XVII AmC 2415/10
"Biuro nie bierze odpowiedzialności za utracone w czasie imprezy rzeczy oraz przedmioty wartościowe"
Turystyka
2673 2011-11-02 XVII AmC 3150/10
"Wszelkie spory mogące wynikać z tytułu realizacji Umowy będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia przez właściwe Wydziały Cywilne Sądów Rejonowych stosowne dla siedziby Biura"
Turystyka
2672 2011-11-02 XVII AmC 3149/10
"Biuro przyjmuje reklamacje w ciągu 10 dni od daty zakończenia obozu"
Turystyka
2671 2011-11-02 XVII AmC 2402/10
"Wszelkie spory wynikłe z Umowy-Zgłoszenia zawartej z uczestnikiem podlegają kompetencjom sądu Organizatora."
Turystyka
2670 2011-11-02 XVII AmC 2401/10
"Reklamacje dotyczące realizacji przez Organizatora imprezy turystycznej można zgłaszać w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, od 7 dni od daty zakończenia imprezy. Decyduje data nadania listu, listu poleconego lub faksu...
Turystyka
2669 2011-11-02 XVII AmC 2400/10
"Jeżeli Uczestnik rezygnuje z imprezy z innych przyczyn, to ponosi następujące koszty rezygnacji: - Przy rezygnacji w terminie nie krótszym niż do 50 dni włącznie przed rozpoczęciem imprezy - 100 zł/os; - Przy...
Turystyka
2655 2011-10-19 XVII AmC 2999/10
"W przypadku rezygnacji z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, z uwagi na poniesione koszty organizacji, Organizator ma prawo dokonać potrąceń od każdego zgłoszonego uczestnika imprezy w sposób następujący: - opłata...
Turystyka
2654 2011-10-19 XVII AmC 2006/10
"W przypadku nie wykonania umowy przez B.P. "Fun Tour"Klientom przysługuje prawo reklamacji w terminie 7 dni od zakończenia imprezy."
Turystyka
2653 2011-10-19 XVII AmC 528/10
"W przypadku rozwiązania Umowy przez Uczestnika z przyczyn nieleżących po stronie Organizatora (brak odpowiednich dokumentów, niedotrzymanie terminów płatności, nie stawienie się Uczestnika na zbiórkę itp.), Organizator...
Turystyka
2652 2011-10-19 XVII AmC 528/10
"Organizator nie zwraca wartości świadczeń, których uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy z przyczyn leżących po stronie Uczestnika"
Turystyka
2651 2011-10-19 XVII AmC 528/10
"Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie lub ewentualną kradzież wartościowych rzeczy, jak np.,telefon komórkowy, aparat fotograficzny, MP3 lub 4 itp. posiadanych przez uczestnika w trakcie imprezy"
Turystyka
2650 2011-10-19 XVII AmC 994/11
"Reklamacje dotyczące realizacji umowy winny być natychmiast zgłoszone kierownikowi grupy lub pilotowi w trakcie trwania imprezy w formie pisemnej, a następnie w biurze organizatora w terminie do 7 dni od daty zakończenia imprezy"
Turystyka
2649 2011-10-19 XVII AmC 2991/10
"Organizator jest obowiązany do rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia doręczenia reklamacji. Termin może zostać przedłużony w sytuacji konieczności uzyskania informacji od współorganizatorów lub podwykonawców....
Turystyka
2648 2011-10-19 XVII AmC 2629/10
"Reklamacje w sprawie usług powinny być wniesione niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od zakończenia imprezy. Podstawę do rozpatrzenia reklamacji stanowi kopia pisemnej reklamacji albo adnotacja na voucherze potwierdzona...
Turystyka
2647 2011-10-19 XVII AmC 2005/10
"W przypadku rezygnacji Klienta z udziału w imprezie "Fun Tour"zwraca poniesione przez niego wkłady pomniejszone o koszty manipulacyjne w kwocie 40 zł oraz: - 10% ogólnej należności, jeżeli rezygnacja nastąpiła powyżej 30 dni...
Turystyka
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
  • Adres publikacyjny: