Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2674 |
2011-11-02 |
XVII AmC 2415/10 "Biuro nie bierze odpowiedzialności za utracone w czasie imprezy rzeczy oraz przedmioty wartościowe"
|
Turystyka |
2673 |
2011-11-02 |
XVII AmC 3150/10 "Wszelkie spory mogące wynikać z tytułu realizacji Umowy będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia przez właściwe Wydziały Cywilne Sądów Rejonowych stosowne dla siedziby Biura"
|
Turystyka |
2672 |
2011-11-02 |
XVII AmC 3149/10 "Biuro przyjmuje reklamacje w ciągu 10 dni od daty zakończenia obozu"
|
Turystyka |
2671 |
2011-11-02 |
XVII AmC 2402/10 "Wszelkie spory wynikłe z Umowy-Zgłoszenia zawartej z uczestnikiem podlegają kompetencjom sądu Organizatora."
|
Turystyka |
2670 |
2011-11-02 |
XVII AmC 2401/10 "Reklamacje dotyczące realizacji przez Organizatora imprezy turystycznej można zgłaszać w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, od 7 dni od daty zakończenia imprezy. Decyduje data nadania listu, listu poleconego lub faksu...
|
Turystyka |
2669 |
2011-11-02 |
XVII AmC 2400/10 "Jeżeli Uczestnik rezygnuje z imprezy z innych przyczyn, to ponosi następujące koszty rezygnacji:
- Przy rezygnacji w terminie nie krótszym niż do 50 dni włącznie przed rozpoczęciem imprezy - 100 zł/os;
- Przy...
|
Turystyka |
2655 |
2011-10-19 |
XVII AmC 2999/10 "W przypadku rezygnacji z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, z uwagi na poniesione koszty organizacji, Organizator ma prawo dokonać potrąceń od każdego zgłoszonego uczestnika imprezy w sposób następujący:
- opłata...
|
Turystyka |
2654 |
2011-10-19 |
XVII AmC 2006/10 "W przypadku nie wykonania umowy przez B.P. "Fun Tour"Klientom przysługuje prawo reklamacji w terminie 7 dni od zakończenia imprezy."
|
Turystyka |
2653 |
2011-10-19 |
XVII AmC 528/10 "W przypadku rozwiązania Umowy przez Uczestnika z przyczyn nieleżących po stronie Organizatora (brak odpowiednich dokumentów, niedotrzymanie terminów płatności, nie stawienie się Uczestnika na zbiórkę itp.), Organizator...
|
Turystyka |
2652 |
2011-10-19 |
XVII AmC 528/10 "Organizator nie zwraca wartości świadczeń, których uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy z przyczyn leżących po stronie Uczestnika"
|
Turystyka |
2651 |
2011-10-19 |
XVII AmC 528/10 "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie lub ewentualną kradzież wartościowych rzeczy, jak np.,telefon komórkowy, aparat fotograficzny, MP3 lub 4 itp. posiadanych przez uczestnika w trakcie imprezy"
|
Turystyka |
2650 |
2011-10-19 |
XVII AmC 994/11 "Reklamacje dotyczące realizacji umowy winny być natychmiast zgłoszone kierownikowi grupy lub pilotowi w trakcie trwania imprezy w formie pisemnej, a następnie w biurze organizatora w terminie do 7 dni od daty zakończenia imprezy"
|
Turystyka |
2649 |
2011-10-19 |
XVII AmC 2991/10 "Organizator jest obowiązany do rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia doręczenia reklamacji. Termin może zostać przedłużony w sytuacji konieczności uzyskania informacji od współorganizatorów lub podwykonawców....
|
Turystyka |
2648 |
2011-10-19 |
XVII AmC 2629/10 "Reklamacje w sprawie usług powinny być wniesione niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od zakończenia imprezy. Podstawę do rozpatrzenia reklamacji stanowi kopia pisemnej reklamacji albo adnotacja na voucherze potwierdzona...
|
Turystyka |
2647 |
2011-10-19 |
XVII AmC 2005/10 "W przypadku rezygnacji Klienta z udziału w imprezie "Fun Tour"zwraca poniesione przez niego wkłady pomniejszone o koszty manipulacyjne w kwocie 40 zł oraz:
- 10% ogólnej należności, jeżeli rezygnacja nastąpiła powyżej 30 dni...
|
Turystyka |