Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer data wpisu postanowienie branża
2615 2011-10-19 XVII AmC 1345/10
"Niewykorzystanie przez Klienta wszystkich punktów programu, a w szczególności wycieczek lub innych atrakcji w miejscu docelowego pobytu, a także wcześniejszy od planowanego powrót z imprezy zwalnia NAMAXA z obowiązku zwrotu...
Turystyka
2614 2011-10-19 XVII AmC 1344/10
"Po otrzymaniu takiej informacji Klient zobowiązany jest na piśmie, pod rygorem nieważności, w ciągu kolejnych 5 dni poinformować NAMAXA czy zgadza się na proponowane zmiany umowy czy też, na skutek dokonanych zmian, odstępuje...
Turystyka
2613 2011-10-19 XVII AmC 2232/10
"Uczestnik zobowiązuje się do pokrycia szkód wyrządzonych przez siebie oraz osób będących pod jego opieką w czasie trwania imprezy i w miejscu ich powstania"
Turystyka
2612 2011-10-19 XVII AmC 2231/10
"Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wartości świadczeń, których nie wykorzystał w czasie trwania imprezy z przyczyn leżących po stronie Uczestnika"
Turystyka
2607 2011-10-19 XVII AmC 1931/10
"Biuro nie zwraca pieniędzy z tytułu nie wykorzystanych przez uczestnika świadczeń z jego winy (np.:spóźnienie się na miejsce zbiórki, skrócenie pobytu, rezygnacja z części lub całości programu)."
Turystyka
2606 2011-10-19 XVII AmC 1930/10
"Ceny przedstawione w katalogu, są cenami stałymi. Biuro zastrzega sobie jednak prawo do zmiany ceny w wyjątkowych przypadkach, tj. skokowe zmiany kursów walut, przekraczające 5 %, taryf przewozowych, cen paliw, przepisów...
Turystyka
2593 2011-10-03 XVII AmC 890/10
"W przypadku niemożności polubowego zakończenia sporu, sądem właściwym miejscowo do rozpoznania ewentualnych sporów z uczestnikiem jest sąd we Wrocławiu"
Turystyka
2592 2011-10-03 XVII AmC 890/10
"Uczestnik może zgłosić reklamację również po zakończeniu imprezy, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty jej zakończenia"
Turystyka
2591 2011-10-03 XVII AmC 890/10
"W przypadku rezygnacji z imprezy przez Uczestnika, z przyczyn nie leżących po stronie Organizatora, Uczestnika obciążają koszty poniesione w związku z dokonaną rezerwacją, przy czym wysokość kosztów wynosi: a. 50 PLN od osoby...
Turystyka
2590 2011-10-03 XVII AmC 2197/10
"Jeśli natomiast Klient, który zgłosił zastrzeżenia o których mowa w ust.2, nie będzie usatysfakcjonowany załatwieniem sprawy, może złożyć reklamację pisemną w siedzibie Organizatora w terminie 14 dni od zakończenia realizacji...
Turystyka
2589 2011-10-03 XVII AmC 2197/10
"Organizator zastrzega sobie prawo odwołania imprezy w terminie nie krótszym niż 14 dni przed jej rozpoczęciem z przyczyn leżących po jego stronie lub w przypadku braku odpowiedniej ilości uczestników imprezy"
Turystyka
2588 2011-10-03 XVII AmC 2197/10
"O zmianie wysokości ceny Organizator informuje Klienta w formie pisemnej. Wzrost cen o więcej niż 10% ceny imprezy wynikającej z umowy upoważnia klienta do udostępnienia od umowy w terminie 5 dni od daty poinformowania go o...
Turystyka
2570 2011-09-21 XVII AmC 1785/10
"Po powrocie do kraju uczestnik może złożyć reklamację na piśmie odnośnie wadliwego wykonania umowy w terminie do 7 dni od daty jej zakończenia w B.P. "Olimp"- odpowiedź w formie pisemnej winna być udzielona najpóźniej w ciągu...
Turystyka
2568 2011-09-21 XVII AmC 2010/10
"W przypadku rezygnacji z przyczyn nie leżących po stronie biura dokonane są następujące potrącenia: w każdym przypadku opłata manipulacyjna w wysokości 50 PLN, jeżeli rezygnacja nastąpiła do 45 dni przed rozpoczęciem...
Turystyka
2564 2011-09-21 XVII AmC 1928/10
"Jeżeli Klient zrezygnuje z udziału w imprezie z przyczyn leżących po jego stronie, Biuro potrąca: - Opłatę manipulacyjną w wysokości 5 % ceny - przy rezygnacji do 40 dni przed rozpoczęciem imprezy - 25 % ceny - przy...
Turystyka
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
  • Adres publikacyjny: