Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer data wpisu postanowienie branża
2646 2011-10-19 XVII AmC 657/09
"Biuro podróży ma prawo odwołać imprezę turystyczną, jeżeli liczba rezerwacji jest mniejsza niż 75 % planowanej liczby uczestników danej imprezy"
Turystyka
2645 2011-10-19 XVII AmC 1770/10
"Wszelkie reklamacje w sprawie usług winny być wniesione nie później niż do 14 dni od zakończenia imprezy."
Turystyka
2638 2011-10-19 XVII AmC 2676/10
"Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji w formie pisemnej do 7 dni po zakończeniu imprezy. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest pisemne potwierdzenie jej u kierownika ośrodka, rezydenta lub pilota wycieczki. Reklamacje nie...
Turystyka
2637 2011-10-19 XVII AmC 2675/10
"Uczestnicy zobowiązują się do pokrycia szkód wyrządzonych przez siebie lub osób będących pod ich opieką w czasie trwania imprezy i w miejscu ich powstania"
Turystyka
2636 2011-10-19 XVII AmC 2674/10
"Agencja Turystyczna "Erbus"zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy z powodu braku wymaganego minimum uczestników"
Turystyka
2632 2011-10-19 XVII AmC 2090/10
"c/ jeżeli wada nie została usunięta, po powrocie uwagi winny być wniesione pisemnie w oparciu o skargę złożoną u rezydenta nie później jednak niż w ciągu 7 dni od daty zakończenia imprezy"
Turystyka
2631 2011-10-19 XVII AmC 2089/10
"Odpłatność uczestnika: a) Cena ustalona w umowie nie może być podwyższona, chyba, że umowa wyraźnie przewiduje możliwość podwyższenia ceny, a organizator turystyki udokumentuje wpływ na podwyższenie ceny jednej z...
Turystyka
2630 2011-10-19 XVII AmC 2962/10
"Uczestnik odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone w trakcie trwania imprezy, zarówno przez siebie jak i pozostałe osoby niepełnoletnie pozostające pod jego opieką i zobowiązany jest pokryć szkody na miejscu jej powstania"
Turystyka
2629 2011-10-19 XVII AmC 2961/10
"B.P. Filoktitis nie zwraca świadczeń, których uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy, z winy leżącej po stronie uczestnika"
Turystyka
2628 2011-10-19 XVII AmC 2960/10
"Organizator lub Agent, który sprzedaje imprezę, zobowiązany jest do powiadomienia Uczestnika o ewentualnej zmianie istotnych warunków umowy (termin, program, standard, miejsce) na piśmie, niezwłocznie po uzyskaniu informacji...
Turystyka
2620 2011-10-19 XVII AmC 2235/10
"Wszelkie reklamacje powinny być składane: - natychmiast po zaistnieniu sytuacji będącej przyczyną reklamacji - u pilota - w ciągu 7 dni od daty zakończenia wycieczki Klient ma prawo do (a w przypadku gdy wcześniej nie...
Turystyka
2619 2011-10-19 XVII AmC 2233/10
"W razie rezygnacji z wycieczki bez skutecznego wezwania innej osoby (lub osób) wstępującej w miejsce Klienta oraz pozostałych osób, na rzecz których zawarto umowę, Klient będzie obciążony poniższymi kosztami; - jeżeli...
Turystyka
2618 2011-10-19 XVII AmC 1160/10
"Koszty ponoszone przez Uczestnika w przypadku rezygnacji: do 30 dni przed wyjazdem kwoty wpłaconych zaliczek. od 30 do 4 dni przed wyjazdem 70 % ceny imprezy. od 3 dni do dnia wyjazdu i podczas trwania wycieczki...
Turystyka
2617 2011-10-19 XVII AmC 1159/10
"Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania wycieczki: do 7 dni przed jej rozpoczęciem w przypadku braku wymaganej liczby Uczestników (Uczestnik otrzymuje zwrot całości wpłaconych zaliczek do 3 dni od powiadomienia), jeżeli...
Turystyka
2616 2011-10-19 XVII AmC 1158/10
"Uczestnik odpowiada za wyrządzone przez siebie szkody i ma obowiązek je pokryć w miejscu ich powstania z własnych środków"
Turystyka
16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
  • Adres publikacyjny: