Klauzule niedozwolone UOKiK - Handel elektroniczny
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
5489 |
2014-01-08 |
XVII AmC 3358/12 "Właściciel internetowego "Sklep Wojewodzic"nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską lub Pocztę Polską"
|
Handel elektroniczny |
5486 |
2014-01-08 |
XVII AmC 8393/12 "W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania kwestii spornych rozpatruje je sąd właściwy dla siedziby Sklepu"
|
Handel elektroniczny |
5483 |
2013-12-18 |
XVII AmC 8861/12 "Sądem właściwym do rozpatrywania ewentualnych reklamacji, sporów itp. jest Sąd właściwy Sprzedającego w Pabianicach"
|
Handel elektroniczny |
5482 |
2013-12-18 |
VI ACa 220/13 "Zastrzegamy sobie prawo do zmian w naszej polityce prywatności. Osoby odwiedzające nasz sklep obowiązuje zawsze aktualnie obowiązująca jej wersja, dostępna na tej stronie"
|
Handel elektroniczny |
5481 |
2013-12-16 |
XVII AmC 8860/12 "Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane produktów nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą roszczeń"
|
Handel elektroniczny |
5476 |
2013-12-13 |
XVII AmC 3242/12 "Jeżeli po otrzymaniu towaru kupujący znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien w obecności kuriera spisać protokół szkody, w którym ujęta będzie data, godzina doręczenia oraz opis...
|
Handel elektroniczny |
5472 |
2013-12-13 |
XVII AmC 8378/12 "Pomimo dołożenia wszelkich starań, aby publikowane informacje były aktualne, nie gwarantujemy, że nie zawierają one uchybień lub błędów, które nie mogą być jednak podstawą do roszczeń"
|
Handel elektroniczny |
5471 |
2013-12-13 |
XVII AmC 8378/12 "Składając zamówienie Klient jednocześnie potwierdza, że zapoznał się z regulaminem sklepu i go akceptuje"
|
Handel elektroniczny |
5470 |
2013-12-13 |
XVII AmC 8378/12 "W przypadku gdy zawartość paczki zostanie uszkodzona w transporcie reklamacje uwzględniamy wyłącznie z protokołem szkody sporządzonym przez kuriera"
|
Handel elektroniczny |
5469 |
2013-12-13 |
XVII AmC 8378/12 "Wszystkie paczki są zabezpieczone z taką samą jak produkty z innych kategorii, jednak nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe w transporcie z racji tego iż są to ostatnie egzemplarze"
|
Handel elektroniczny |
5467 |
2013-12-13 |
XVII AmC 4657/12 "Zwrot produktów przez Klienta jest możliwy wyłącznie wtedy, gdy produkt nie był używany. Zwracane przez Klienta produkty muszą być kompletne, jeśli były zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu...
|
Handel elektroniczny |
5465 |
2013-12-04 |
XVII AmC 3353/12 "Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Koszt dostawy... nie podlega zwrotowi"
|
Handel elektroniczny |
5460 |
2013-11-28 |
XVII AmC 9866/12 "Sprzedawca, pomimo dołożenia wszelkich starań nie może zagwarantować, że dane zamieszczone w systemie twojezabawki.com nie zawierają błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń"
|
Handel elektroniczny |
5459 |
2013-11-28 |
XVII AmC 7192/12 "Brak protokołu uniemożliwia wymianę towaru na nowy bądź otrzymanie brakujących jego elementów. Ewentualne późniejsze stwierdzenie braków bądź uszkodzeń przez Kupującego, nie będzie stanowiło podstawy do jakichkolwiek roszczeń...
|
Handel elektroniczny |
5454 |
2013-11-27 |
XVII AmC 1375/13 "W przypadku zaginięcia przesyłki galanteriaosobista.pl składa reklamację u przewoźnika. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał płatności przelewem na konto, zwrot wpłaconej kwoty zostanie zrealizowany po rozpatrzeniu reklamacji...
|
Handel elektroniczny |