Klauzule niedozwolone UOKiK - Handel elektroniczny
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
5860 |
2014-11-28 |
XVII AmC 33589/13 "Klient zobowiązany jest do dostarczenia wskazanego w formularzu produktu w ciagu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania numeru zwrotu"
|
Handel elektroniczny |
5853 |
2014-11-21 |
XVII AmC 13254/12 "W przypadku, gdy działania Użytkownika (...) negatywnie wpływają na dobre imię Allegro, w inny sposób szkodzą Allegro (...), Grupa Allegro może: a. zawiesić na czas określony lub nieokreślony jedno, kilka bądź wszystkie Konta...
|
Handel elektroniczny |
5836 |
2014-11-04 |
XVII AmC 21887/13 "Klient jest zobowiązany do starannego zapakowania przesyłki. Sklep internetowy GattaBT zastrzega sobie prawo do pobierania opłat za zniszczone towary i opakowania producenta naliczane procentowo do skali zniszczeń"
|
Handel elektroniczny |
5815 |
2014-10-02 |
XVII AmC 10529/12 "Do przesyłki należy dołączyć: 1. Fakturę zakupu, 2. Informacje o numerze konta bankowego- jeśli płatność za zamówienie była realizowana inaczej niż przelewem na konto. W przypadku niedotrzymania powyższych warunków zwrot nie...
|
Handel elektroniczny |
5814 |
2014-09-18 |
XVII AmC 5157/11 "Zwracany towar nie może być uszkodzony, musi być w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, bez śladów użytkowania oraz kompletny"
|
Handel elektroniczny |
5813 |
2014-09-18 |
XVII AmC 17856/13 "Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedochowanie terminu z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej"
|
Handel elektroniczny |
5812 |
2014-09-18 |
XVII AmC 17850/13 "Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub żądania przedpłaty"
|
Handel elektroniczny |
5811 |
2014-09-17 |
XVII AmC 31693/13 "Do odsyłanego towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji z naszej strony, oryginał faktury oraz protokół szkody sporządzony w obecności kuriera. Tylko wtedy reklamacja z tytułu uszkodzenia produktu w...
|
Handel elektroniczny |
5805 |
2014-09-11 |
XVII AmC 21884/13 "Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki w obecności pracownika poczty polskiej lub kuriera, zgłoszenia stosownej reklamacji do firmy przewozowej oraz poinformowania o tym fakcie sklepu internetowego GattaBT"
|
Handel elektroniczny |
5804 |
2014-09-11 |
XVII AmC 21899/13 "W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika wszelkie koszty pokrywa Klient"
|
Handel elektroniczny |
5803 |
2014-09-11 |
XVII AmC 17847/13 "Jeżeli produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego klient nie może się powołać na uprawnienia przysługujące mu z tytułu rękojmi, na prawo do odstąpienia od umowy, ani żadne inne"
|
Handel elektroniczny |
5801 |
2014-08-29 |
XVII AmC 5156/11 "Art. Maginarium nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia powstałe z winy poczty polskiej lub firm kurierskich"
|
Handel elektroniczny |
5793 |
2014-08-27 |
XVII AmC 10661/12 "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd wybrany przez powoda"
|
Handel elektroniczny |
5791 |
2014-08-27 |
XVII AmC 8210/12 "Sklep Kreateria zastrzega sobie prawo zmiany cen, opisów produktów, zmiany treści niniejszego regulaminu itp. treści na naszej stronie internetowej i w swojej ofercie"
|
Handel elektroniczny |
5784 |
2014-08-27 |
XVII AmC 11410/12 "W przypadku sporów mogących powstać z w związku z niniejszą Umową, ich rozpatrzenie będzie należeć do sądu arbitrażowego, właściwego miejscowo dla Sprzedającego"
|
Handel elektroniczny |