Klauzule niedozwolone UOKiK - Handel elektroniczny
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
5035 |
2013-07-18 |
XVII AmC 11376/12 "Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie...
|
Handel elektroniczny |
5014 |
2013-06-26 |
XVII AmC 4036/12 "Reklamacji podlegają wyłącznie fizyczne wady ukryte, powstałe z winy producenta w towarze niezużytym"
|
Handel elektroniczny |
5013 |
2013-06-26 |
XVII AmC 3916/12 "W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru po pomniejszeniu jej o koszty wykonania przelewu. Nie możesz żądać zwrotu kosztów dostawy i odesłania towaru"
|
Handel elektroniczny |
5012 |
2013-06-26 |
XVII AmC 3915/12 "Za opóźnienia wynikające z działania Poczty Polskiej i firmy kurierskiej nie odpowiadamy"
|
Handel elektroniczny |
5011 |
2013-06-26 |
XVII AmC 3845/12 "Suma zwrotu dotyczy wyłącznie ceny zakupionego towaru-wszelkie koszty przesyłek w tym wypadku, pokrywa Klient"
|
Handel elektroniczny |
5010 |
2013-06-26 |
XVII AmC 3816/12 "W terminie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru drogą wysyłkową, klient ma prawo jego zwrotu, na swój koszt, bez podania przyczyny. Przed zwrotem, klient jest zobowiązany poinformować sklep o przesyłce. Zwrot gotówki...
|
Handel elektroniczny |
5009 |
2013-06-26 |
XVII AmC 3808/12 "Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki; towar należy odesłać na swój koszt, koszt ten jak również koszt dostawy nie podlegają zwrotowi"
|
Handel elektroniczny |
5008 |
2013-06-26 |
XVII AmC 3807/12 "Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez firmy kurierskie lub pocztę"
|
Handel elektroniczny |
5007 |
2013-06-26 |
XVII AmC 3795/12 "Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu. (...) W przypadku zwrotu towaru, Kupujący płaci za jego transport zarówno do Kupującego jak i z powrotem wg pełnych stawek transportowych ponoszonych przez CLUSIV.pl"
|
Handel elektroniczny |
5006 |
2013-06-26 |
XVII AmC 3338/12 "V2Militaria-Airsoft dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości...
|
Handel elektroniczny |
5005 |
2013-06-26 |
XVII AmC 3306/12 "F.H. DENYS 91-028 Łódź Ul. Limanowskiego 204/208/30 dokłada najwyższych starań aby fotografie oraz opisy oferowanych towarów odpowiadały rzeczywistości w najwyższym możliwym stopniu. Nie można jednak wykluczyć pomyłek, które...
|
Handel elektroniczny |
5004 |
2013-06-26 |
XVII AmC 3305/12 "Wszystkie sprawy sporne strony będą się starały rozwiązać na drodze polubownej a w razie, gdy porozumienie takie nie byłoby możliwe, spór rozstrzygać będzie Sąd właściwy miejscowo dla siedziby FH Denys"
|
Handel elektroniczny |
5003 |
2013-06-26 |
XVII AmC 3294/12 "DYC nie odpowiada za opóźnienia wynikłe z winy przewoźnika, jak również za uszkodzenia towaru powstałe w czasie transportu"
|
Handel elektroniczny |
4987 |
2013-06-20 |
XVII AmC 1845/12 "Każdy klient ma prawo w myśl art.221 Kodeksu Cywilnego odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru. Musi jednak przysłać pisemne oświadczenie na adres firmy, oraz odesłać towar: - W...
|
Handel elektroniczny |
4986 |
2013-06-20 |
XVII AmC 1844/12 "Podczas odbioru przesyłki kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu technicznego zamówionych artykułów i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia sporządzić protokół uszkodzenia w obecności kuriera. Gdyż tylko takowy jest...
|
Handel elektroniczny |