Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2325 |
2011-06-10 |
XVII AmC 443/10 "Uczestnik odpowiada za szkody wyrządzone przez siebie oraz osoby znajdujące się pod jego opieką, opłacając odszkodowania w miejscu ich powstania"
|
Turystyka |
2324 |
2011-06-10 |
XVII AmC 442/10 "W przypadku kiedy Uczestnik zrezygnuje z imprezy w trakce jej trwania z przyczyn niezależnych od Biura, Biuro zachowuje prawo do zatrzymania pełnej ceny należnej za usługę"
|
Turystyka |
2323 |
2011-06-10 |
XVII AmC 441/10 "Glob zastrzega sobie prawo zmiany ceny imprezy w przypadku udokumentowanego wzrostu kursów walut, kosztów transportu, wzrostu ceł, podatków lub opłat należnych za takie usługi jak np. lotniskowe, załadunkowe albo przeładunkowe...
|
Turystyka |
2322 |
2011-06-10 |
XVII AmC 1872/09 "Jeżeli ubezpieczający zmienił adres bądź siedzibę i nie zawiadomił o tym HDI, zawiadomienia lub oświadczenia, skierowane przez HDI listem poleconym na ostatni adres bądź siedzibę ubezpieczającego, wywierają skutki prawne w...
|
Uslugi ubezpieczeniowe |
2321 |
2011-06-10 |
XVII AmC 1027/09 "Odpowiedzialność Organizatora ograniczona jest względem Uczestnika do wysokości wartości przysługującego mu Rabatu bądź innej Nagrody"
|
Inne usługi |
2320 |
2011-06-10 |
XVII AmC 1027/09 "Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z Programem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora"
|
Inne usługi |
2319 |
2011-06-10 |
XVII AmC 1027/09 "O zmianach niniejszego Regulaminu, zasad Programu, jego zawieszeniu lub zakończeniu Uczestnicy będą poinformowani w sklepach LMP i na stronie internetowej www.leroymerlin.pl w sekcji D.O.M."
|
Inne usługi |
2318 |
2011-06-10 |
XVII AmC 479/09 "Wszelkie zastrzeżenia co do ilości punktów odjętych Uczestnik zobowiązany jest zgłosić, kontaktując się z Centrum Obsługi Klienta w ciągu 7 dni od dnia odjęcia punktów. Po upływie terminu określonego powyżej reklamacje nie...
|
Inne usługi |
2317 |
2011-06-10 |
XVII AmC 287/09 "Wszelkie skargi wymagające interwencji podczas pobytu Klienta na (np. dot. umieszczenia w grupie o nieodpowiednim poziomie zaawansowania standardu zakwaterowania) należy kierować do szkoły i rezydenta ATJ (jeżeli oferta...
|
Inne usługi |
2316 |
2011-06-10 |
XVII AmC 287/09 "Organizator nie ma obowiązku zwrotu wartości świadczeń niewykorzystanych z przyczyn leżących po stronie klienta"
|
Inne usługi |
2315 |
2011-06-10 |
XVII AmC 287/09 "Odpowiedzialność organizatora za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług w czasie imprezy jest ograniczona do dwukrotności ceny imprezy"
|
Inne usługi |
2314 |
2011-06-10 |
XVII AmC 287/09 "Uzupełnienia złożonych reklamacji mogą być składane na piśmie u organizatora nie później niż w ciągu 14 dni od daty zakończenia imprezy. Niezbędnym warunkiem rozpatrywania reklamacji jest zgłoszenie jej w formie pisemnej za...
|
Inne usługi |
2313 |
2011-06-10 |
XVII AmC 287/09 "Podwyższenie ceny, o którym mowa w pkt 3.5, może nastąpić w terminie nie krótszym niż 20 dni przed rozpoczęciem imprezy"
|
Inne usługi |
2312 |
2011-06-10 |
XVII AmC 2331/10 "(...) TuxNet zastrzega sobie również prawo do zaprzestania świadczenia jakichkolwiek usług na rzecz Abonenta, lub rozliczenia zaległych płatności poprzez skrócenie terminu zakończenia usług abonamentowych proporcjonalnie -...
|
Usługi internetowe |
2311 |
2011-06-10 |
XVII AmC 1874/09 "[...] Jeżeli Ubezpieczający, Uposażony, lub inny adresat korespondencji zmienił adres korespondencyjny i nie powiadomił o tym Ubezpieczyciela w formie wskazanej w ust. 1, to przyjmuje się, że Ubezpieczyciel przekazał...
|
Usługi ubezpieczeniowe |