Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK
numer data wpisu postanowienie branża
2325 2011-06-10 XVII AmC 443/10
"Uczestnik odpowiada za szkody wyrządzone przez siebie oraz osoby znajdujące się pod jego opieką, opłacając odszkodowania w miejscu ich powstania"
Turystyka
2324 2011-06-10 XVII AmC 442/10
"W przypadku kiedy Uczestnik zrezygnuje z imprezy w trakce jej trwania z przyczyn niezależnych od Biura, Biuro zachowuje prawo do zatrzymania pełnej ceny należnej za usługę"
Turystyka
2323 2011-06-10 XVII AmC 441/10
"Glob zastrzega sobie prawo zmiany ceny imprezy w przypadku udokumentowanego wzrostu kursów walut, kosztów transportu, wzrostu ceł, podatków lub opłat należnych za takie usługi jak np. lotniskowe, załadunkowe albo przeładunkowe...
Turystyka
2322 2011-06-10 XVII AmC 1872/09
"Jeżeli ubezpieczający zmienił adres bądź siedzibę i nie zawiadomił o tym HDI, zawiadomienia lub oświadczenia, skierowane przez HDI listem poleconym na ostatni adres bądź siedzibę ubezpieczającego, wywierają skutki prawne w...
Uslugi ubezpieczeniowe
2321 2011-06-10 XVII AmC 1027/09
"Odpowiedzialność Organizatora ograniczona jest względem Uczestnika do wysokości wartości przysługującego mu Rabatu bądź innej Nagrody"
Inne usługi
2320 2011-06-10 XVII AmC 1027/09
"Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z Programem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora"
Inne usługi
2319 2011-06-10 XVII AmC 1027/09
"O zmianach niniejszego Regulaminu, zasad Programu, jego zawieszeniu lub zakończeniu Uczestnicy będą poinformowani w sklepach LMP i na stronie internetowej www.leroymerlin.pl w sekcji D.O.M."
Inne usługi
2318 2011-06-10 XVII AmC 479/09
"Wszelkie zastrzeżenia co do ilości punktów odjętych Uczestnik zobowiązany jest zgłosić, kontaktując się z Centrum Obsługi Klienta w ciągu 7 dni od dnia odjęcia punktów. Po upływie terminu określonego powyżej reklamacje nie...
Inne usługi
2317 2011-06-10 XVII AmC 287/09
"Wszelkie skargi wymagające interwencji podczas pobytu Klienta na (np. dot. umieszczenia w grupie o nieodpowiednim poziomie zaawansowania standardu zakwaterowania) należy kierować do szkoły i rezydenta ATJ (jeżeli oferta...
Inne usługi
2316 2011-06-10 XVII AmC 287/09
"Organizator nie ma obowiązku zwrotu wartości świadczeń niewykorzystanych z przyczyn leżących po stronie klienta"
Inne usługi
2315 2011-06-10 XVII AmC 287/09
"Odpowiedzialność organizatora za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług w czasie imprezy jest ograniczona do dwukrotności ceny imprezy"
Inne usługi
2314 2011-06-10 XVII AmC 287/09
"Uzupełnienia złożonych reklamacji mogą być składane na piśmie u organizatora nie później niż w ciągu 14 dni od daty zakończenia imprezy. Niezbędnym warunkiem rozpatrywania reklamacji jest zgłoszenie jej w formie pisemnej za...
Inne usługi
2313 2011-06-10 XVII AmC 287/09
"Podwyższenie ceny, o którym mowa w pkt 3.5, może nastąpić w terminie nie krótszym niż 20 dni przed rozpoczęciem imprezy"
Inne usługi
2312 2011-06-10 XVII AmC 2331/10
"(...) TuxNet zastrzega sobie również prawo do zaprzestania świadczenia jakichkolwiek usług na rzecz Abonenta, lub rozliczenia zaległych płatności poprzez skrócenie terminu zakończenia usług abonamentowych proporcjonalnie -...
Usługi internetowe
2311 2011-06-10 XVII AmC 1874/09
"[...] Jeżeli Ubezpieczający, Uposażony, lub inny adresat korespondencji zmienił adres korespondencyjny i nie powiadomił o tym Ubezpieczyciela w formie wskazanej w ust. 1, to przyjmuje się, że Ubezpieczyciel przekazał...
Usługi ubezpieczeniowe
236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246
  • Adres publikacyjny: