Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2355 |
2011-06-14 |
XVII AmC 33/10 "Blue Media jest uprawniona do jednostronnej zmiany niniejszych zasad"
|
Inne usługi |
2354 |
2011-06-14 |
XVII AmC 2055/09 "Klient zobowiązany jest każdorazowo informować Operatora o zmianie swoich danych wskazanych w Umowie, w szczególności adresu, pod rygorem uznania pism i Rachunków skierowanych na ostatnio wskazany Operatorowi adres za...
|
Inne usługi |
2353 |
2011-06-14 |
XVII AmC 895/10 "Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wartości świadczeń, których nie wykorzystał w trakcie imprezy, z przyczyn leżących po jego stronie. Dotyczy to także sytuacji zatrzymania przez służby graniczne"
|
Turystyka |
2352 |
2011-06-14 |
XVII AmC 434/10 "Biuro zastrzega sobie prawo odwołania imprezy, jeżeli liczba uczestników nie osiągnie zakładanego minimum lub jej przeprowdzenie jest utrudnione lub niebezpieczne z powodów niezależnych od organizatorów."
|
Turystyka |
2351 |
2011-06-14 |
XVII AmC 2997/10 "Uzupełnienia składanych reklamacji mogą być zgłoszone w Biurze, które sprzedało imprezę, nie później niż 7 dni od daty jej zakończenia. Niezbędnym warunkiem rozpatrywania reklamacji jest zgłoszenie jej w formie pisemnej w...
|
Turystyka |
2350 |
2011-06-14 |
XVII AmC 2996/10 "Centrum Usługowe Nemezis Paweł Dębski zastrzega sobie prawo zmiany programowej i ceny nie później niż 20 dni przed imprezy (...)"
|
Turystyka |
2349 |
2011-06-14 |
XVII AmC 885/10 "Agencja R.A.T. zastrzega sobie możliwość podwyżki ceny imprezy (najpóźniej 20 dni przed datą wyjazdu) w przypadku udokumentowanego wzrostu:
a) kosztów transportu
b) ceł, podatków lub opłat należnych za...
|
Turystyka |
2348 |
2011-06-13 |
XVII AmC 1207/09 "QURIERS nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści (lucrum cessans), w tym za utracone możliwości gospodarcze lub utratę przychodów wynikającą z niemożności korzystania, związaną z utratą, ubytkiem, uszkodzeniem lub...
|
Inne usługi |
2347 |
2011-06-13 |
XVII AmC 1206/09 "QURIERS nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie doręczenie przesyłki, jeżeli (...) na przeszkodzie stanęły czynniki losowe lub niezawinione przez Zleceniobiorcę"
|
Inne usługi |
2346 |
2011-06-13 |
XVII AmC 1205/09 "QURIERS nie ponosi żadnej innej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usług, w tym za opóźnienia w wykonaiu Usług lub za uszkodzenie, utratę lub ubytek przesyłki lub paczki"
|
Inne usługi |
2345 |
2011-06-13 |
XVII AmC 1204/09 "W takim przypadku ustala się umowne odszkodowanie w kwocie 100 zl za przesyłkę. Quriers nie ponosi odpowiedzialności za powstałą szkodę ponad określoną powyżej kwotę"
|
Inne usługi |
2344 |
2011-06-13 |
XVII AmC 1203/09 "Odpowiedzialność QURIERS jest ograniczona wyłącznie do zawinionego zagubienia, ubytku lub uszkodzenia przesyłki"
|
Inne usługi |
2343 |
2011-06-13 |
XVII AmC 1202/09 "QURIERS nie jest odpowiedzialny za żadne szkody jakie nadawca może ponieść w wyniku świadczenia przez QURIERS Usług w odniesieniu do paczek, które nie spełniają ograniczeń i wymogów określonych powyżej oraz, jeżeli QURIERS...
|
Inne usługi |
2342 |
2011-06-13 |
XVII AmC 1201/09 "Jeżeli w przypadku zawieszenia wykonywania usług QURIERS nie będzie w stanie uzyskać od nadawcy instrukcji dotyczących dalszego postępowania z paczką lub przesyłką w ciągu 14 dni, QURIERS jest upoważniony do zniszczenia lub...
|
Inne usługi |
2341 |
2011-06-13 |
XVII AmC 2084/10 "Orgazniator zastrzega sobie okres 30 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi. W sprawach wymagających dodatkowych ustaleń lub wyjaśnień termin ten może być przedłużony do 60 dni"
|
Turystyka |