Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2295 |
2011-05-06 |
XVII AmC 477/09 "Wszelkie zastrzeżenia co do ilości zgromadzonych punktów Uczestnik zobowiązany jest zgłosić, kontaktując się z Centrum Obsługi Klienta w ciągu 7 dni od dnia reklamowanego zapisu punktów. Po upływie terminu określonego powyżej...
|
Inne usługi |
2294 |
2011-05-06 |
XVII AmC 1162/09 "Klient ma obowiązek zapłacić koszty rezygnacji także w przypadkach rezygnacji z imprezy z następujących przyczyn nie leżących po stronie Organizatora: nieprzybycie na zbiórkę na miejsce wyjazdu zbiorowym środkiem transportu"
|
Turystyka |
2293 |
2011-05-06 |
XVII AmC 1162/09 "W przypadku konieczności zmian w strukturze zakwaterowania na skutek rezygnacji któregokolwiek z uczestników przewidzianych pierwotną umową (a w konsekwencji zmiany liczby osób w pokoju), uczestnik, który nie zrezygnował...
|
Turystyka |
2292 |
2011-05-06 |
XVII AmC 1162/09 "Klient ponosi odpowiedzialność za dotrzymanie wszelkich ważnych przepisów, niezbędnych w celu przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez Organizatora. Wszelkimi szkodliwymi następstwami,...
|
Turystyka |
2291 |
2011-05-06 |
XVII AmC 1162/09 "Klient jest zobowiązany poinformować Organizatora o zmianie adresu, nazwiska, wymianie paszportu etc. w terminie umożliwiającym załatwienie niezbędnych formalności. Za zaniedbanie tego obowiazku i skutki z tego wynikłe...
|
Turystyka |
2290 |
2011-05-06 |
XVII AmC 1162/09 "W terminie 48 godzin od otrzymania podpisanego przez Klienta egzemplarza Umowy, Organizator zobowiązany jest potwierdzić wszelkie istotne dane dotyczące imprezy turystycznej zawartych w Umowie. Umowa dochodzi do skutku po...
|
Turystyka |
2289 |
2011-05-06 |
XVII AmC 1162/09 "W terminie 48 godzin od otrzymania podpisanego przez Klienta egzemplarza Umowy, Organizator zobowiązany jest potwierdzić wszelkie istotne dane dotyczące imprezy turystycznej zawartych w Umowie. Do tego czasu Umowa podpisana...
|
Turystyka |
2288 |
2011-05-06 |
XVII AmC 557/09 "Reklamacje w sprawie usług świadczonych w czasie trwania imprezy powinny być wnoszone do rezydenta Biura lub przedstawiciela kontrahenta Biura, a po zakończeniu imprezy do Biura w terminie 7 dni od dnia zakończenia imprezy"
|
Turystyka |
2287 |
2011-05-06 |
XVII AmC 1921/10 "Uczestnik, a w przypadku uczestnika niepełnoletniego, jego rodzice lub prawni opiekunowie odpowiadają za szkody wyrządzone z jego winy podczas trwania imprezy i zobowiązani są do pokrycia wszelkich strat powstałych z tego...
|
Turystyka |
2286 |
2011-04-12 |
XVII AmC 1809/09 "Bank zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu"
|
Usługi bankowe |
2285 |
2011-04-11 |
XVII AmC 999/09 "Strony zgodnie ustalają, że korespondencja wysłana dwukrotnie listem poleconym na ostatnio podany adres do korespondencji uznana zostaje jako doręczona"
|
Inne usługi |
2284 |
2011-04-11 |
XVII AmC 998/09 "Progenis nie odpowiada za utratę komórek macierzystych, jeżeli przyczyny tej utraty były zdarzenia niezależne od Progenis, a w szczególności działanie siły wyższej, lub przyczyn, które w tej chwili nie są znane ze względu na...
|
Inne usługi |
2283 |
2011-04-11 |
XVII AmC 997/09 "W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z treści niniejszej umowy, za które odpowiedzialność ponosi Progenis, Progenis zapłaci karę umowną odpowiadającą równowartości 10-krotności...
|
Inne usługi |
2282 |
2011-04-11 |
XVII AmC 996/09 "Progenis nie odpowiada za zakażenie krwi pępowinowej podczas jej pobierania w szpitalu"
|
Inne usługi |
2281 |
2011-04-11 |
XVII AmC 1779/10 "W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z udziału w imprezie z przyczyn nieleżących po stronie Organizatora jak np.:
A. niedotrzymanie przez Zamawiającego określonych w Umowie terminów,
B. nieprzybycie Uczestnika na...
|
Turystyka |