Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2235 |
2011-03-02 |
XVII AmC 1086/09 "Przekazana do Banku dyspozycja przelewu nie może być odwołana"
|
Usługi bankowe |
2234 |
2011-03-02 |
XVII AmC 1092/09 "Bank nie odpowiada za opóźnienia wynikające z awarii systemów informatycznych, systemów zasilania, łączy telekomunikacyjnych, powstałe z przyczyn niezależnych od Banku"
|
Usługi bankowe |
2233 |
2011-03-02 |
XVII AmC 1092/09 "Bank nie odpowiada za wady transmisji danych zaistniałe z przyczyn niezależnych od Banku"
|
Usługi bankowe |
2232 |
2011-03-02 |
XVII AmC 1482/09 "Reklamacje zgłasza się wyłącznie w formie pisemnej wraz z opisem reklamacji i jej szczegółowym uzasadnieniem w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zaistnienia podstawy reklamacji pod rygorem wygaśnięcia jakichkolwiek...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2231 |
2011-03-02 |
XVII AmC 1482/09 "Organizator zastrzega sobie prawo zmian w regulaminie w czasie trwania konkursu i zobowiązuje się do natychmiastowego opublikowania zmienionego regulaminu w miejscach, w których uprzednio opublikował regulamin konkursu"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2230 |
2011-03-02 |
XVII AmC 1482/09 "Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu konkursu, jego przerwania lub zawieszenia konkursu z ważnych przyczyn"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2229 |
2011-03-02 |
XVII AmC 1482/09 "We wszystkich sprawach nieuregulowanych w regulaminie decyzje podejmuje Organizator"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2228 |
2011-03-02 |
XVII AmC 963/09 "Bank nie odpowiada za opóźnienia wynikające z awarii systemów informatycznych, systemów zasilania, łączy telekomunikacyjnych, powstałe z przyczyn niezależnych od Banku"
|
Usługi bankowe |
2227 |
2011-03-02 |
XVII AmC 304/09 "Do czasu otrzymania płatności Operator zwolniony jest z wykonywania obowiązków zapisanych w umowie i Regulaminie. Ponowne wznowienie świadczenia usługi wymaga uregulowania zaległości oraz wniesienia stosownej zgodnej z...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2226 |
2011-03-02 |
XVII AmC 1087/09 "Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem udostępnionego Systemu przez Bank powinny być zgłaszane przez Klienta w Banku w ciągu 14 dni od wystąpienia przyczyny reklamacji"
|
Usługi bankowe |
2225 |
2011-03-02 |
XVII AmC 1679/09 "Towar zakupiony w Wyprzedaży i Promocji nie podlega zwrotom."
|
Inne usługi |
2224 |
2011-03-02 |
XVII AmC 1681/09 "Złożone zlecenie nie może być odwołane w dniu jego realizacji"
|
Usługi bankowe |
2223 |
2011-03-02 |
XVII AmC 480/09 "Odpowiedzialność BP ogranicza się do zapewnienia dostawy towarów oraz udostępnienia usług objętych Katalogiem lub Katalogiem Internetowym. W szczególności BP nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi i gwarancji za wady...
|
Inne usługi |
2222 |
2011-03-02 |
XVII AmC 478/09 "Tym samym BP zastrzega sobie prawo zastąpienia towaru lub usługi produktem lub usługą o tych samym lub zbliżonym przeznaczeniu i parametrach. Jeżeli Uczestnik nie zgłosił zastrzeżeń przy odbiorze, uważa się, że zaakceptował...
|
Inne usługi |
2221 |
2011-03-02 |
XVII AmC 1534/09 "Jeśli w skutek zwłoki w doręczeniu wyłącznie z winy błędów serwisowych powstała szkoda inna niż w przesyłce TBA Express, po rozpatrzeniu reklamacji, zobowiązuje się do zapłacenia odszkodowania do wysokości 50 % kwoty...
|
Inne usługi |