Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2385 |
2011-07-04 |
XVII AmC 240/09 "Biuro zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy lub wyjazdu z danej trasy lub miasta do 10 dni przed jej rozpoczęciem z powodu nie osiągnięcia zakładanego minimum grupy, a w każdym czasie z przyczyn od Biura niezależnych i...
|
Turystyka |
2384 |
2011-07-04 |
XVII AmC 240/09 "Podstawą reklamacji uczestnika nie mogą być jednak zdarzenia i okoliczności, za które Biuro nie ponosi odpowiedzialności i przy zachowaniu należytej staranności nie mogące ich przewidzieć (awarie techniczne środków transporu,...
|
Turystyka |
2383 |
2011-07-04 |
XVII AmC 1126/09 "Bank nie odpowiada za opóźnienia wynikające z awarii systemów informatycznych, systemów zasilania, łączy telekomunikacyjnych, powstałe z przyczyn niezależnych od Banku"
|
Usługi bankowe |
2382 |
2011-07-04 |
XVII AmC 449/09 "W momencie pojawienia się nowej edycji katalogu SMART oferta z poprzedniego katalogu SMART traci ważność"
|
Inne usługi |
2381 |
2011-07-04 |
XVII AmC 449/09 "Wartość produktów wyrażona w punktach SMART podana w katalogu SMART w wyjątkowych przypadkach może ulec zmianie w okresie obowiązywania katalogu SMART"
|
Inne usługi |
2380 |
2011-07-04 |
XVII AmC 449/09 "Shell zastrzega sobie prawo do zastąpienia zamówionego produktu innym podobnym, jak również wycofania produktu z katalogu."
|
Inne usługi |
2379 |
2011-07-04 |
XVII AmC 449/09 "Shell i dostawcy produktów nie gwarantują, że zdjęcia, parametry i opisy produktów ujęte w katalogu SMART są dokładne, kompletne i aktualne. W rzeczywistości produkty mogą różnić się od ich opisu i zdjęcia zamieszczonego w...
|
Inne usługi |
2378 |
2011-07-04 |
XVII AmC 449/09 "Zdjęcia, parametry i opisy produktów ujęte w katalogu SMART mają charakter wyłącznie informacyjny"
|
Inne usługi |
2377 |
2011-07-04 |
XVII AmC 449/09 "Shell oraz dostawcy produktów przy zestawieniu katalogu SMART, doborze produktów i ich opisie kieruje się możliwie największą troską o pełną satysfakcję Klienta, ale nie można ich obciążać odpowiedzialnością za ich jakość i...
|
Inne usługi |
2376 |
2011-07-04 |
XVII AmC 449/09 "Jakiekolwiek reklamacje związane z realizacją zamówienia Shell przyjmuje wyłącznie do 14 roboczych dni od daty realizacji zamówienia"
|
Inne usługi |
2375 |
2011-07-04 |
XVII AmC 445/09 "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu będą uwzględniane jedynie podczas sprawdzenia zawartości przesyłki w chwili jej odbioru przez Uczestnika"
|
Inne usługi |
2374 |
2011-07-04 |
XVII AmC 443/09 "Shell zastrzega sobie prawo do zastąpienia zamówionego produktu innym podobnym lub wycofania poszczególnych produktów z katalogu."
|
Inne usługi |
2373 |
2011-07-04 |
XVII AmC 652/09 "Biuro podróży nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia wynikające ze zmian trwania i rozkładu lotu, wprowadzonych przez linię lotniczą lub kapitana statku powietrznego, w szczególności podyktowane względami...
|
Turystyka |
2372 |
2011-07-04 |
XVII AmC 239/08 "Rezygnacja z imprezy, na którą wystawione już zostało potwierdzenie rezerwacji/dokumenty podróży, dokonuje się na następujących warunkach:
? Przy rezygnacji najpóźniej na 40 dni przed zaplanowaną datą wyjazdu biuro podróży...
|
Turystyka |
2371 |
2011-06-16 |
XVII AmC 3162/10 "Wszystkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacją umowy rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku braku porozumienia przez Sąd właściwy dla siedziby Organizatora."
|
Turystyka |