Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2445 |
2011-07-19 |
XVII AmC 1155/09 "Reklamacje związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem oraz programem wyjazdu należy składać niezwłocznie do pilota, który jest zobowiązany do usunięcia uchybień na miejscu. Jeżeli reklamacja nie odniesie skutku należy sporządzić...
|
Turystyka |
2444 |
2011-07-19 |
XVII AmC 1154/09 "W każdej chwili Uczestnk może zrezygnować z udziału w wyjeździe, o tym fakcie jednak musi niezwłocznie, w formie pisemnej, poinformować B.P.T. ARCUS. Ze względu na poniesione koszty B.P.T. ARCUS zmuszone jest do pobrania...
|
Turystyka |
2443 |
2011-07-19 |
XVII AmC 1481/09 "Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacją zawartej umowy pomiędzy Biurem a Uczestnikiem będą rozstrzygane polubownie lub przez sąd właściwy dla siedziby Biura"
|
Turystyka |
2442 |
2011-07-19 |
XVII AmC 1480/09 "Biuro nie ponosi odpowiedzialności odszkodowawczej w stosunku do Uczestników, którzy bezzasadnie nie przyjęli świadczenia zastępczego w co najmniej równorzędnym standardzie"
|
Turystyka |
2441 |
2011-07-19 |
XVII AmC 1479/09 "Od kwot reklamacji i rezygnacji nie przysługują odsetki"
|
Turystyka |
2440 |
2011-07-19 |
XVII AmC 1478/09 "Klientowi nie przysługuje zwrot kosztów za świadczenie nie wykorzystane z jego winy"
|
Turystyka |
2439 |
2011-07-19 |
XVII AmC 1477/09 "Nie uprawnia do żądania rekompensaty otrzymanie przez Klienta świadczeń w innym obiekcie lecz o tej samej kategorii"
|
Turystyka |
2438 |
2011-07-19 |
XVII AmC 1476/09 "Ewentualne reklamacje mogą być składane w formie pisemnej w Biurze, które sprzedało imprezę, nie później niż w ciągu 14 dni od daty jej zakończenia"
|
Turystyka |
2437 |
2011-07-19 |
XVII AmC 1475/09 "W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w imprezie z przyczyn leżących po jego stronie, Organizator zwraca Uczestnikowi wpłacone dotychczas kwoty po potąceniu poniesionych przez Organizatora kosztów związanych z...
|
Turystyka |
2436 |
2011-07-19 |
XVII AmC 1474/09 "Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian programu i ceny nie później niż 20 dni przed rozpoczęciem imprezy w przypadku wzrostu kursu walut, kosztów transportu, ceł, podatku, opłat drogowych i innych, opłat...
|
Turystyka |
2435 |
2011-07-19 |
XVII AmC 1473/09 "Klient zobowiązany jest w ciągu 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia, poinformować Organizatora o akceptacji nowych warunków lub rezygnacji z udziału w imprezie. Brak odpowiedzi w tym terminie uważa się za akceptację...
|
Turystyka |
2434 |
2011-07-19 |
XVII AmC 1472/09 "Organizator zastrzega sobie prawo odwołania imprezy bez zachowania prawa do odszkodowania z przyczyn od siebie niezależnych (działanie lub zaniechanie osób trzecich, siła wyższa, brak wymaganego minimum uczestników (...)"
|
Turystyka |
2433 |
2011-07-19 |
XVII AmC 1471/09 "Klient odpowiada za szkody wyrządzone przez siebie, opłacając odszkodowanie w miejscu ich powstania"
|
Turystyka |
2432 |
2011-07-19 |
XVII AmC 1470/09 "Nie mogą być przedmiotem roszczeń okoliczności powodujące niewygody lub utrudnienia, znane Klientowi przed rozpoczęciem imprezy"
|
Turystyka |
2431 |
2011-07-19 |
XVII AmC 75/10 "Zmiany niniejszego Regulaminu mogą być dokonane przez Zespół w każdym czasie i obowiązują od momentu podania tych zmian na stronie internetowej Sklepu"
|
Sprzedaż konsumencka |