Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK
numer data wpisu postanowienie branża
2445 2011-07-19 XVII AmC 1155/09
"Reklamacje związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem oraz programem wyjazdu należy składać niezwłocznie do pilota, który jest zobowiązany do usunięcia uchybień na miejscu. Jeżeli reklamacja nie odniesie skutku należy sporządzić...
Turystyka
2444 2011-07-19 XVII AmC 1154/09
"W każdej chwili Uczestnk może zrezygnować z udziału w wyjeździe, o tym fakcie jednak musi niezwłocznie, w formie pisemnej, poinformować B.P.T. ARCUS. Ze względu na poniesione koszty B.P.T. ARCUS zmuszone jest do pobrania...
Turystyka
2443 2011-07-19 XVII AmC 1481/09
"Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacją zawartej umowy pomiędzy Biurem a Uczestnikiem będą rozstrzygane polubownie lub przez sąd właściwy dla siedziby Biura"
Turystyka
2442 2011-07-19 XVII AmC 1480/09
"Biuro nie ponosi odpowiedzialności odszkodowawczej w stosunku do Uczestników, którzy bezzasadnie nie przyjęli świadczenia zastępczego w co najmniej równorzędnym standardzie"
Turystyka
2441 2011-07-19 XVII AmC 1479/09
"Od kwot reklamacji i rezygnacji nie przysługują odsetki"
Turystyka
2440 2011-07-19 XVII AmC 1478/09
"Klientowi nie przysługuje zwrot kosztów za świadczenie nie wykorzystane z jego winy"
Turystyka
2439 2011-07-19 XVII AmC 1477/09
"Nie uprawnia do żądania rekompensaty otrzymanie przez Klienta świadczeń w innym obiekcie lecz o tej samej kategorii"
Turystyka
2438 2011-07-19 XVII AmC 1476/09
"Ewentualne reklamacje mogą być składane w formie pisemnej w Biurze, które sprzedało imprezę, nie później niż w ciągu 14 dni od daty jej zakończenia"
Turystyka
2437 2011-07-19 XVII AmC 1475/09
"W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w imprezie z przyczyn leżących po jego stronie, Organizator zwraca Uczestnikowi wpłacone dotychczas kwoty po potąceniu poniesionych przez Organizatora kosztów związanych z...
Turystyka
2436 2011-07-19 XVII AmC 1474/09
"Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian programu i ceny nie później niż 20 dni przed rozpoczęciem imprezy w przypadku wzrostu kursu walut, kosztów transportu, ceł, podatku, opłat drogowych i innych, opłat...
Turystyka
2435 2011-07-19 XVII AmC 1473/09
"Klient zobowiązany jest w ciągu 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia, poinformować Organizatora o akceptacji nowych warunków lub rezygnacji z udziału w imprezie. Brak odpowiedzi w tym terminie uważa się za akceptację...
Turystyka
2434 2011-07-19 XVII AmC 1472/09
"Organizator zastrzega sobie prawo odwołania imprezy bez zachowania prawa do odszkodowania z przyczyn od siebie niezależnych (działanie lub zaniechanie osób trzecich, siła wyższa, brak wymaganego minimum uczestników (...)"
Turystyka
2433 2011-07-19 XVII AmC 1471/09
"Klient odpowiada za szkody wyrządzone przez siebie, opłacając odszkodowanie w miejscu ich powstania"
Turystyka
2432 2011-07-19 XVII AmC 1470/09
"Nie mogą być przedmiotem roszczeń okoliczności powodujące niewygody lub utrudnienia, znane Klientowi przed rozpoczęciem imprezy"
Turystyka
2431 2011-07-19 XVII AmC 75/10
"Zmiany niniejszego Regulaminu mogą być dokonane przez Zespół w każdym czasie i obowiązują od momentu podania tych zmian na stronie internetowej Sklepu"
Sprzedaż konsumencka
228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238
  • Adres publikacyjny: