Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2505 |
2011-09-19 |
XVII AmC 951/10 "Za opóźnienia w wykonaniu usługi uznaje się nie dostarczenie przesyłki po upływie 24 godzin, w stosunku do ustalonego terminu dostarczenia przesyłki do Adresata."
|
Inne usługi |
2504 |
2011-09-19 |
XVII AmC 948/10 "W przypadku stwierdzenia naruszenia przez nadawcę postanowień § 2 punkt 2 oraz oddania przesyłki o zawartości wymienionej w § 2 pkt. 1 Nadawca zapłaci karę pieniężną w wysokości dziesięciokrotnej kwoty należnej X-press...
|
Inne usługi |
2503 |
2011-09-13 |
XVII AmC 25/10 "Po otrzymaniu przesyłki należy rozpakować ją w obecności doręczyciela i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu powstałych w czasie transportu, sporządzić protokół przez Klienta i doręczyciela. Tylko w tym...
|
Inne usługi |
2502 |
2011-09-13 |
XVII AmC 24/10 "Jeżeli jednak stanie się inaczej stroną sporu staje się firma przewozowa dla Klienta a nie Sklep"
|
Inne usługi |
2501 |
2011-09-13 |
XVII AmC 23/10 "Zwrotowi nie podlegają kosmetyki np. żele, akryle, lakiery, farbki itp."
|
Inne usługi |
2500 |
2011-09-13 |
XVII AmC 22/10 "Z zakupionego towaru Klient może zrezygnować bez podania przyczyny lub wymienić na inny towar na własny koszt w ciągu 10 dni od daty dostarczenia go przez firmę przewozową lub dostarczenia awiza"
|
Inne usługi |
2499 |
2011-09-13 |
XVII AmC 21/10 "Firma zastrzega sobie także prawo do odmowy realizacji zamówienia w szczególnych przypadkach np. gdy na stronie w opisie wkradł się błąd dotyczący pojemności lub ceny"
|
Inne usługi |
2498 |
2011-09-13 |
XVII AmC 519/10 "Bank zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Regulaminie świadczenia usługi, które podawane są do wiadomości poprzez wywieszenie ich na tablicy ogłoszeń w Banku i przekazywane Posiadaczowi rachunku na zasadach określonych...
|
Usługi bankowe |
2497 |
2011-09-13 |
XVII AmC 518/10 "Bank zastrzega sobie prawo do zmiany obsługi Użytkowania, w tym: czasu dostępności BS SMS, czasu realizacji dyspozycji lub czasowego zawieszenia obsługi, w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych. Jeżeli awaria nastąpiła z...
|
Usługi bankowe |
2496 |
2011-09-13 |
XVII AmC 517/10 "Bank odpowiada wyłącznie za powstałe z winy Banku rzeczywiste i udowodnione straty spowodowane przez nieprawidłowe lub nieterminowe realizowanie przez Bank zleceń, złożonych za pośrednictwem BS SMS zgodnie z Umową oraz z...
|
Usługi bankowe |
2495 |
2011-09-13 |
XVII AmC 516/10 "Stawki opłat i prowizji mogą ulec zmianie w szczególności w przypadku (...)"
|
Usługi bankowe |
2494 |
2011-09-13 |
XVII AmC 515/10 "Bank zastrzega sobie prawo zmiany wysokości opłat i prowizji o których mowa w ust 1 w czasie trwania Umowy bez konieczności wypowiadania."
|
Usługi bankowe |
2493 |
2011-09-13 |
XVII AmC 711/10 "Bank ma prawo dokonać zmiany Regulaminu"
|
Usługi bankowe |
2492 |
2011-09-13 |
XVII AmC 710/10 "Wszelkie pisma kierowane do Posiadacza rachunku na ostatni, wskazany przez niego adres uważa się za doręczone"
|
Usługi bankowe |
2491 |
2011-09-13 |
XVII AmC 1180/10 "Biuro nie dokonuje zwrotu świadczeń, które nie zostały w pełni wykorzystane przez Uczestnika"
|
Turystyka |