Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK
numer data wpisu postanowienie branża
2550 2011-09-21 XVII AmC 2620/10
"Jeżeli z przyczyn leżących po stronie Klienta, klient nie skorzysta ze świadczeń, które są zapewnione w czasie trwania imprezy i objęte programem nie może się on domagać odszkodowania ani obniżenia ceny"
Turystyka
2549 2011-09-21 XVII AmC 2619/10
"Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy z przyczyn od niego niezależnych, z powodu działania siły wyższej, decyzji władz państwowych oraz niewystarczającej liczby uczestników imprezy turystycznej"
Turystyka
2548 2011-09-21 XVII AmC 3562/10
"W przypadku rezygnacji Uczestnika z przyczyn leżących po jego stronie takich jak: odmowy wydania paszportu, nieważności wymaganych dokumentów, niedotrzymanie przez Uczestnika terminów wpłat, choroby lub innych wypadków...
Turystyka
2547 2011-09-21 XVII AmC 3561/10
"Biuro Podróży Optim Travel zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy z powodu braku wymaganego minimum uczestników."
Turystyka
2546 2011-09-21 XVII AmC 3560/10
"Wzrost cen powyżej 10 % upoważnia Klienta do rezygnacji z imprezy i uzyskania zwrotu całości kwoty wpłaconej do biura"
Turystyka
2545 2011-09-19 XVII AmC 3215/10
"Reklamacje związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem oraz programem imprezy należy zgłaszać niezwłocznie u pilota/rezydenta, który jest zobowiązany do usunięcia jej na miejscu. W przeciwnym wypadku należy sporządzić protokół,...
Turystyka
2544 2011-09-19 XVII AmC 3214/10
"Organizator wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu nie wykonania, błędnego wykonania umowy lub błędnej interpretacji oferty przez inne biura (agentów) sprzedających ofertę Organizatora"
Turystyka
2543 2011-09-19 XVII AmC 1906/10
"Klient zobowiązany jest do pokrycia wyrządzonych przez siebie, lub osoby współtowarzyszące szkód w trakcie trwania imprezy w miejscu ich powstania (hotel, autokar, prom itp.)."
Turystyka
2542 2011-09-19 XVII AmC 1905/10
"Klientowi nie przysługuje zwrot wartości świadczeń, których nie wykorzystał z przyczyn nie leżących po stronie organizatora lub z powodu przerwania jego udziału w imprezie przez służby graniczne lub policję."
Turystyka
2541 2011-09-19 XVII AmC 2237/10
"Reklamacje dotyczące realizacji imprezy turystycznej będącej przedmiotem niniejszej umowy można zgłaszać wyłącznie w formie pisemnej w ciągu 14 dni od daty zakończenia imprezy pod warunkiem, że zostały na miejscu potwierdzone...
Turystyka
2540 2011-09-19 XVII AmC 2236/10
"W przypadku rezygnacji przez Uczestnika z uczestnictwa w imprezie z przyczyn nie leżących po stronie BIURA (...) Uczestnik jest zobowiąany do zapłaty kary umownej (z zastrzeżeniem pkt. 6), której wysokość zależy od terminu...
Turystyka
2539 2011-09-19 XVII AmC 1174/11
"Wszelką nie podjętą przez Abonenta korespondencję wysłaną na ostatnio znany Operatorowi adres do doręczeń uważa się za doręczoną skutecznie z chwilą jej zwrotu na adres Operatora."
Usługi telekomunikacyjne
2538 2011-09-19 XVII AmC 1011/09
"Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin rozpatrzenia reklamacji może zostać wydłużony do 30 dni. Jeżeli w ciągu 30 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań...
Handel elektroniczny
2537 2011-09-19 XVII AmC 1011/09
"Reklamacji nie podlegają (..) towar posiadający uszkodzenia mechaniczne"
Handel elektroniczny
2536 2011-09-19 XVII AmC 1011/09
"Reklamacji podlegają jedynie wady ukryte powstałe z winy producenta w towarze niezużytym"
Handel elektroniczny
221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231
  • Adres publikacyjny: