Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2610 |
2011-10-19 |
XVII AmC 446/09 "Prawo zwrotu zamówionego przezentu przysługuje Uczestnikowi tylko w przypadku jego uszkodzenia w transporcie lub niezgodności z zamówieniem"
|
Inne usługi |
2609 |
2011-10-19 |
XVII AmC 3740/10 "Spory, które nie zostaną usunięte w drodze mediacji lub przez orzeczenie Sądu Polubownego Strony poddają pod rozstrzygnięcie sądu właściwego rzeczowo dla siedziby Freeconect Tlenofon"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2608 |
2011-10-19 |
XVII AmC 3739/10 "Spory, które nie zostaną usunięte w drodze mediacji lub przez orzeczenie Sądu Polubownego Strony poddają pod rozstrzygnięcie sądu właściwego rzeczowo dla siedziby Operatora"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2607 |
2011-10-19 |
XVII AmC 1931/10 "Biuro nie zwraca pieniędzy z tytułu nie wykorzystanych przez uczestnika świadczeń z jego winy (np.:spóźnienie się na miejsce zbiórki, skrócenie pobytu, rezygnacja z części lub całości programu)."
|
Turystyka |
2606 |
2011-10-19 |
XVII AmC 1930/10 "Ceny przedstawione w katalogu, są cenami stałymi. Biuro zastrzega sobie jednak prawo do zmiany ceny w wyjątkowych przypadkach, tj. skokowe zmiany kursów walut, przekraczające 5 %, taryf przewozowych, cen paliw, przepisów...
|
Turystyka |
2605 |
2011-10-19 |
XVII AmC 2428/10 "Nie wykorzystanie przez klienta, z przyczyn leżących po jego stronie, świadczeń objętych programem imprezy nie może stanowić podstawy do obniżenia odpłatności za imprezę lub do żądania ekwiwalentu za niewykorzystane świadczenia"
|
Inne usługi |
2604 |
2011-10-19 |
XVII AmC 2427/10 "W przypadku rezygnacji z imprezy uczestnik ponosi następujące koszta:
- utrata zaliczki + 250 zł w razie rezygnacji pomiędzy 35-30 dniem przed rozpoczęciem imprezy,
- utrata zaliczki + 500 zł w razie rezygnacji pomiędzy...
|
Inne usługi |
2603 |
2011-10-11 |
XVII AmC 2050/09 "Jeżeli Ubezpieczający wpłaci wszystkie zaległe Składki ubezpieczeniowe w terminie do 90 dni licząc od dnia powstania zaległości, Towarzystwo od dnia następnego po dniu uzupełnienia zaległej Skladki wznowi pełną...
|
Usługi ubezpieczeniowe |
2602 |
2011-10-11 |
XVII AmC 986/10 "Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych od ich wpłynięcia i w tym czasie klient zostanie poinformowany o dalszym postępowaniu reklamacyjnym"
|
Handel elektroniczny |
2601 |
2011-10-11 |
XVII AmC 967/10 "Nie odpowiadamy za uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego transportu"
|
Handel elektroniczny |
2600 |
2011-10-11 |
XVII AmC 950/10 "W zależności od okresu spóźnienia płatności, X-press Couriers do należności z tytułu świadczonych usług doliczy ustaloną opłatę administracyjną"
|
Inne usługi |
2599 |
2011-10-11 |
XVII AmC 949/10 "W przypadku przekroczenia terminu płatności przez Płatnika, poniesie on koszty z tytułu ponagleń"
|
Inne usługi |
2598 |
2011-10-11 |
XVII AmC 712/10 "Bank może wypowiedzieć Umowę z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia i tylko z ważnych powodów, a w szczególności (...)"
|
Usługi bankowe |
2597 |
2011-10-11 |
XVII AmC 709/10 "Nie zgłoszenie przez Posiadacza depozytu pisemnego oświadczenia o odmowie przyjęcia proponowanych zmian (Załącznik nr 5 do Regulaminu) w terminie do 3 tygodni od daty wysłania przez Bank informacji o zmianie postanowień...
|
Usługi bankowe |
2596 |
2011-10-11 |
XVII AmC 708/10 "Bank zastrzega sobie prawo zmiany postanowień Regulaminu"
|
Usługi bankowe |