Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK
numer data wpisu postanowienie branża
2655 2011-10-19 XVII AmC 2999/10
"W przypadku rezygnacji z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, z uwagi na poniesione koszty organizacji, Organizator ma prawo dokonać potrąceń od każdego zgłoszonego uczestnika imprezy w sposób następujący: - opłata...
Turystyka
2654 2011-10-19 XVII AmC 2006/10
"W przypadku nie wykonania umowy przez B.P. "Fun Tour"Klientom przysługuje prawo reklamacji w terminie 7 dni od zakończenia imprezy."
Turystyka
2653 2011-10-19 XVII AmC 528/10
"W przypadku rozwiązania Umowy przez Uczestnika z przyczyn nieleżących po stronie Organizatora (brak odpowiednich dokumentów, niedotrzymanie terminów płatności, nie stawienie się Uczestnika na zbiórkę itp.), Organizator...
Turystyka
2652 2011-10-19 XVII AmC 528/10
"Organizator nie zwraca wartości świadczeń, których uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy z przyczyn leżących po stronie Uczestnika"
Turystyka
2651 2011-10-19 XVII AmC 528/10
"Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie lub ewentualną kradzież wartościowych rzeczy, jak np.,telefon komórkowy, aparat fotograficzny, MP3 lub 4 itp. posiadanych przez uczestnika w trakcie imprezy"
Turystyka
2650 2011-10-19 XVII AmC 994/11
"Reklamacje dotyczące realizacji umowy winny być natychmiast zgłoszone kierownikowi grupy lub pilotowi w trakcie trwania imprezy w formie pisemnej, a następnie w biurze organizatora w terminie do 7 dni od daty zakończenia imprezy"
Turystyka
2649 2011-10-19 XVII AmC 2991/10
"Organizator jest obowiązany do rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia doręczenia reklamacji. Termin może zostać przedłużony w sytuacji konieczności uzyskania informacji od współorganizatorów lub podwykonawców....
Turystyka
2648 2011-10-19 XVII AmC 2629/10
"Reklamacje w sprawie usług powinny być wniesione niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od zakończenia imprezy. Podstawę do rozpatrzenia reklamacji stanowi kopia pisemnej reklamacji albo adnotacja na voucherze potwierdzona...
Turystyka
2647 2011-10-19 XVII AmC 2005/10
"W przypadku rezygnacji Klienta z udziału w imprezie "Fun Tour"zwraca poniesione przez niego wkłady pomniejszone o koszty manipulacyjne w kwocie 40 zł oraz: - 10% ogólnej należności, jeżeli rezygnacja nastąpiła powyżej 30 dni...
Turystyka
2646 2011-10-19 XVII AmC 657/09
"Biuro podróży ma prawo odwołać imprezę turystyczną, jeżeli liczba rezerwacji jest mniejsza niż 75 % planowanej liczby uczestników danej imprezy"
Turystyka
2645 2011-10-19 XVII AmC 1770/10
"Wszelkie reklamacje w sprawie usług winny być wniesione nie później niż do 14 dni od zakończenia imprezy."
Turystyka
2644 2011-10-19 XVII AmC 1449/10
"Za przekroczenie terminu realizacji zlecenia Posiadaczowi Rachunku przysługuje odszkodowanie w wysokości odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki."
Usługi bankowe
2643 2011-10-19 XVII AmC 1449/10
"Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z użycia identyfikatorów oraz haseł do kanału dostępu przez osoby trzecie."
Usługi bankowe
2642 2011-10-19 XVII AmC 1449/10
"Reklamacje związane z nieprawidłościami zgłaszane są przez Klienta w formie pisemnej w Oddziale prowadzącym rachunek nie później jednak niż 14 dni od dnia wystąpienia przyczyny reklamacji."
Usługi bankowe
2641 2011-10-19 XVII AmC 1449/10
"Bank nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub nieprawidłowości, które mogą zaistnieć z przyczyn od Banku niezależnych."
Usługi bankowe
214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224
  • Adres publikacyjny: