Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2655 |
2011-10-19 |
XVII AmC 2999/10 "W przypadku rezygnacji z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, z uwagi na poniesione koszty organizacji, Organizator ma prawo dokonać potrąceń od każdego zgłoszonego uczestnika imprezy w sposób następujący:
- opłata...
|
Turystyka |
2654 |
2011-10-19 |
XVII AmC 2006/10 "W przypadku nie wykonania umowy przez B.P. "Fun Tour"Klientom przysługuje prawo reklamacji w terminie 7 dni od zakończenia imprezy."
|
Turystyka |
2653 |
2011-10-19 |
XVII AmC 528/10 "W przypadku rozwiązania Umowy przez Uczestnika z przyczyn nieleżących po stronie Organizatora (brak odpowiednich dokumentów, niedotrzymanie terminów płatności, nie stawienie się Uczestnika na zbiórkę itp.), Organizator...
|
Turystyka |
2652 |
2011-10-19 |
XVII AmC 528/10 "Organizator nie zwraca wartości świadczeń, których uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy z przyczyn leżących po stronie Uczestnika"
|
Turystyka |
2651 |
2011-10-19 |
XVII AmC 528/10 "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie lub ewentualną kradzież wartościowych rzeczy, jak np.,telefon komórkowy, aparat fotograficzny, MP3 lub 4 itp. posiadanych przez uczestnika w trakcie imprezy"
|
Turystyka |
2650 |
2011-10-19 |
XVII AmC 994/11 "Reklamacje dotyczące realizacji umowy winny być natychmiast zgłoszone kierownikowi grupy lub pilotowi w trakcie trwania imprezy w formie pisemnej, a następnie w biurze organizatora w terminie do 7 dni od daty zakończenia imprezy"
|
Turystyka |
2649 |
2011-10-19 |
XVII AmC 2991/10 "Organizator jest obowiązany do rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia doręczenia reklamacji. Termin może zostać przedłużony w sytuacji konieczności uzyskania informacji od współorganizatorów lub podwykonawców....
|
Turystyka |
2648 |
2011-10-19 |
XVII AmC 2629/10 "Reklamacje w sprawie usług powinny być wniesione niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od zakończenia imprezy. Podstawę do rozpatrzenia reklamacji stanowi kopia pisemnej reklamacji albo adnotacja na voucherze potwierdzona...
|
Turystyka |
2647 |
2011-10-19 |
XVII AmC 2005/10 "W przypadku rezygnacji Klienta z udziału w imprezie "Fun Tour"zwraca poniesione przez niego wkłady pomniejszone o koszty manipulacyjne w kwocie 40 zł oraz:
- 10% ogólnej należności, jeżeli rezygnacja nastąpiła powyżej 30 dni...
|
Turystyka |
2646 |
2011-10-19 |
XVII AmC 657/09 "Biuro podróży ma prawo odwołać imprezę turystyczną, jeżeli liczba rezerwacji jest mniejsza niż 75 % planowanej liczby uczestników danej imprezy"
|
Turystyka |
2645 |
2011-10-19 |
XVII AmC 1770/10 "Wszelkie reklamacje w sprawie usług winny być wniesione nie później niż do 14 dni od zakończenia imprezy."
|
Turystyka |
2644 |
2011-10-19 |
XVII AmC 1449/10 "Za przekroczenie terminu realizacji zlecenia Posiadaczowi Rachunku przysługuje odszkodowanie w wysokości odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki."
|
Usługi bankowe |
2643 |
2011-10-19 |
XVII AmC 1449/10 "Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z użycia identyfikatorów oraz haseł do kanału dostępu przez osoby trzecie."
|
Usługi bankowe |
2642 |
2011-10-19 |
XVII AmC 1449/10 "Reklamacje związane z nieprawidłościami zgłaszane są przez Klienta w formie pisemnej w Oddziale prowadzącym rachunek nie później jednak niż 14 dni od dnia wystąpienia przyczyny reklamacji."
|
Usługi bankowe |
2641 |
2011-10-19 |
XVII AmC 1449/10 "Bank nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub nieprawidłowości, które mogą zaistnieć z przyczyn od Banku niezależnych."
|
Usługi bankowe |