Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK
numer data wpisu postanowienie branża
2685 2011-11-02 XVII AmC 70/11
"Do reklamowanego lub zwracanego produktu konieczne jest dołączenie paragonu"
Handel elektroniczny
2684 2011-11-02 XVII AmC 2225/10
"Jeżeli Skarżący nie jest zadowolony ze sposobu załatwienia reklamacji w czasie pobytu, to może zgłosić reklamacje w terminie 7 dni od daty zakończenia imprezy wyłącznie listem poleconym na adres siedziby B.P. Filoktitis, z...
Turystyka
2683 2011-11-02 XVII AmC 2224/10
"W przypadku przerwania podróży lub pobytu z przyczyn leżących wyłącznie po stronie uczestnika, równowartość niewykorzystanych świadczeń nie będzie refundowana"
Turystyka
2682 2011-11-02 XVII AmC 992/11
"Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność dotarcia uczestnika na miejsce zbiórki z przyczyn niezależnych od niego (opóźnienia środków transportu, strajki, blokady, wypadki itp.)"
Turystyka
2681 2011-11-02 XVII AmC 991/11
"Organizator zastrzega sobie możliwść odwołania imprezy przed jej rozpoczęciem w przypadku braku odpowiedniej ilości uczestników (...)"
Turystyka
2680 2011-11-02 XVII AmC 990/11
"Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w programie imprezy podczas jej trwania w przypadku niesprzyjających warunków pogodowych lub z innych przyczyn niezależnych od organizatora"
Turystyka
2679 2011-11-02 XVII AmC 2914/10
"Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wartości świadczeń, których nie wykorzystał z przyczyn nie leżących po stronie Biura lub z powodu przerwania jego udziału w imprezie przez służby graniczne lub policję."
Turystyka
2678 2011-11-02 XVII AmC 2913/10
"Uczestnik ma prawo do odstąpienia od umowy (bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów), jeżeli cena imprezy wzrośnie o więcej niż 7%."
Turystyka
2677 2011-11-02 XVII AmC 138/10
"Uczestnik odpowiada za szkody wyrządzone przez siebie oraz osoby znajdujące się pod jego opieką opłacając odszkodowanie w miejscu ich wyrządzenia"
Turystyka
2676 2011-11-02 XVII AmC 136/10
"Touroperator zastrzega sobie prawo zmiany ceny imprezy w przypadku udokumentowanego wzrostu kursu walut, kosztów transportu, wzrostu ceł, podatków lub opłat należnych za takie usługi jak np. lotniskowe. Zmiana taka może...
Turystyka
2675 2011-11-02 XVII AmC 2416/10
"Uzupełnienie składanych reklamacji mogą być zgłaszane w Biurze, które sprzedało imprezę, nie później niż w ciągu 7 dni od daty jej zakończenia. Niezbędnym warunkiem rozpatrywania reklamacji jest zgłoszenie jej w formie...
Turystyka
2674 2011-11-02 XVII AmC 2415/10
"Biuro nie bierze odpowiedzialności za utracone w czasie imprezy rzeczy oraz przedmioty wartościowe"
Turystyka
2673 2011-11-02 XVII AmC 3150/10
"Wszelkie spory mogące wynikać z tytułu realizacji Umowy będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia przez właściwe Wydziały Cywilne Sądów Rejonowych stosowne dla siedziby Biura"
Turystyka
2672 2011-11-02 XVII AmC 3149/10
"Biuro przyjmuje reklamacje w ciągu 10 dni od daty zakończenia obozu"
Turystyka
2671 2011-11-02 XVII AmC 2402/10
"Wszelkie spory wynikłe z Umowy-Zgłoszenia zawartej z uczestnikiem podlegają kompetencjom sądu Organizatora."
Turystyka
212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222
  • Adres publikacyjny: