Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2117 |
2010-12-10 |
XVII AmC 677/09 "Przyczyną reklamacji nie mogą być okoliczności, za które Organizator nie ponosi odpowiedzialności (awarie środków transportu...)"(pkt VII 7 lit e warunków uczestnictwa)
|
Turystyka |
2116 |
2010-12-10 |
XVII AmC 676/09 "... jeżeli wada nie została usunięta, po powrocie uwagi winny być wniesione pisemnie w oparciu o skargę złożoną u rezydenta nie później jednak niż w ciągu 7 dni od daty zakończenia imprezy"(pkt VII 7 lit c warunków uczestnictwa)
|
Turystyka |
2115 |
2010-12-10 |
XVII AmC 675/09 "... nie zgłoszone reklamacje w trakcie pobytu nie mogą być rozpatrywane po powrocie, z przyczyn oczywistych nie mogą podlegać weryfikacji"(pkt VII 7 lit b warunków uczestnictwa)
|
Turystyka |
2106 |
2010-12-06 |
XVII AmC 991/10 "Serwis Smartfly.pl nie udziela gwarancji na to, że korzystanie z serwisu będzie przebiegało bez usterek, wad, przerw czy z zachowaniem ciągłości połączenia z systemem rezerwacyjnym oraz co do tego, że rezultat wyszukiwania...
|
Turystyka |
2105 |
2010-12-06 |
XVII AmC 990/10 "Sądem właściwym do rozpoznania sprawy z zakresu zobowiązania Smartfly.pl będzie Sąd miejscowo właściwy dla aktualnej siedziby Smartfly.pl"
|
Turystyka |
2104 |
2010-12-06 |
XVII AmC 989/10 "Smartfly.pl nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie zobowiązań spowodowanych działaniami siły wyższej, przez którą należy rozumieć także wszelkie awarie techniczne, które uniemożliwiły Smartfly.pl wykonanie zobowiązania w...
|
Turystyka |
2046 |
2010-10-21 |
VI ACa 91/10 "W przypadkach szczególnie uzasadnionych Organizator zastrzega sobie po wcześniejszym udokumentowaniu, prawo zmiany warunków umowy zawartej z Uczestnikiem: terminu, programu i ceny imprezy z powodu następujących okoliczności:...
|
Turystyka |
2038 |
2010-10-07 |
XVII AmC 1668/09 "W przypadku odstąpienia Klienta od udziału w imprezie z przyczyn nie leżących po stronie Organizatora (jak np.odmowa wydania paszportu, brak wizy, brak dokumentów upoważniających do przekroczenia granicy, choroba, sprawy...
|
Turystyka |
2006 |
2010-08-31 |
VI ACa 780/09 "Uczestnikowi przysługuje zwrot pełnej wpłaty, jeżeli rezygnacja lub niemożność wzięcia udziału w imprezie następuje z przyczyn leżących po stronie Biura. Należy do nich: a/ zmiana istotnych warunków umowy (cena, termin, trasa...
|
Turystyka |
2004 |
2010-08-31 |
XVII AmC 1052/09 "Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony w każdym czasie, w chwili publikacji jego zmienionej wersji na stronie internetowej www.qubushotel.com"
|
Turystyka |
2003 |
2010-08-31 |
XVII AmC 1047/09 "Operator Programu lojalnościowego Q-Club, ani żadna inna Spółka grupy Qubus Hotel, nie ponoszą odpowiedzialności z tytułu niewielkich różnic, w szczególności kolorystycznych, pomiędzy wyglądem Nagrody w Katalogu Nagród a jej...
|
Turystyka |
2002 |
2010-08-31 |
XVII AmC 1046/09 "Za uszkodzenia i wady stwierdzone przez Gościa lojalnościowego po odebraniu nagrody Operator Programu Q-Club, ani żadna inna spółka grupy Qubus Hotel, nie odpowiadają"
|
Turystyka |
1999 |
2010-08-23 |
XVII AmC 310/07 "Cena Imprezy Turystycznej ustalona w Programie Ramowym Imprezy (...) może być uaktualniona, gdy wpływ na zmianę ceny będzie miało wystąpienie przynajmniej jednej z następujących okoliczności:
1. wzrost kosztów transportu,
2....
|
Turystyka |
1971 |
2010-07-02 |
XVII AmC 207/07 "Organizator zastrzega, że będzie rozpatrywał reklamacje, jeżeli w trakcie trwania imprezy przedmiot reklamacji był na piśmie zgłoszony pilotowi, przedstawicielowi biura lub kontrahentowi"
|
Turystyka |
1969 |
2010-07-02 |
XVII AmC 618/09 "Uczestnikowi nie przysługuje zniżka ani zwrot kosztów za niewykorzystane przez niego świadczenia. Nie przysługuje mu też zwrot wartości świadczeń, których nie wykorzystał z przyczyn osobistych (przerwanie podróży, skrócenie...
|
Turystyka |