Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer data wpisu postanowienie branża
2117 2010-12-10 XVII AmC 677/09
"Przyczyną reklamacji nie mogą być okoliczności, za które Organizator nie ponosi odpowiedzialności (awarie środków transportu...)"(pkt VII 7 lit e warunków uczestnictwa)
Turystyka
2116 2010-12-10 XVII AmC 676/09
"... jeżeli wada nie została usunięta, po powrocie uwagi winny być wniesione pisemnie w oparciu o skargę złożoną u rezydenta nie później jednak niż w ciągu 7 dni od daty zakończenia imprezy"(pkt VII 7 lit c warunków uczestnictwa)
Turystyka
2115 2010-12-10 XVII AmC 675/09
"... nie zgłoszone reklamacje w trakcie pobytu nie mogą być rozpatrywane po powrocie, z przyczyn oczywistych nie mogą podlegać weryfikacji"(pkt VII 7 lit b warunków uczestnictwa)
Turystyka
2106 2010-12-06 XVII AmC 991/10
"Serwis Smartfly.pl nie udziela gwarancji na to, że korzystanie z serwisu będzie przebiegało bez usterek, wad, przerw czy z zachowaniem ciągłości połączenia z systemem rezerwacyjnym oraz co do tego, że rezultat wyszukiwania...
Turystyka
2105 2010-12-06 XVII AmC 990/10
"Sądem właściwym do rozpoznania sprawy z zakresu zobowiązania Smartfly.pl będzie Sąd miejscowo właściwy dla aktualnej siedziby Smartfly.pl"
Turystyka
2104 2010-12-06 XVII AmC 989/10
"Smartfly.pl nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie zobowiązań spowodowanych działaniami siły wyższej, przez którą należy rozumieć także wszelkie awarie techniczne, które uniemożliwiły Smartfly.pl wykonanie zobowiązania w...
Turystyka
2046 2010-10-21 VI ACa 91/10
"W przypadkach szczególnie uzasadnionych Organizator zastrzega sobie po wcześniejszym udokumentowaniu, prawo zmiany warunków umowy zawartej z Uczestnikiem: terminu, programu i ceny imprezy z powodu następujących okoliczności:...
Turystyka
2038 2010-10-07 XVII AmC 1668/09
"W przypadku odstąpienia Klienta od udziału w imprezie z przyczyn nie leżących po stronie Organizatora (jak np.odmowa wydania paszportu, brak wizy, brak dokumentów upoważniających do przekroczenia granicy, choroba, sprawy...
Turystyka
2006 2010-08-31 VI ACa 780/09
"Uczestnikowi przysługuje zwrot pełnej wpłaty, jeżeli rezygnacja lub niemożność wzięcia udziału w imprezie następuje z przyczyn leżących po stronie Biura. Należy do nich: a/ zmiana istotnych warunków umowy (cena, termin, trasa...
Turystyka
2004 2010-08-31 XVII AmC 1052/09
"Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony w każdym czasie, w chwili publikacji jego zmienionej wersji na stronie internetowej www.qubushotel.com"
Turystyka
2003 2010-08-31 XVII AmC 1047/09
"Operator Programu lojalnościowego Q-Club, ani żadna inna Spółka grupy Qubus Hotel, nie ponoszą odpowiedzialności z tytułu niewielkich różnic, w szczególności kolorystycznych, pomiędzy wyglądem Nagrody w Katalogu Nagród a jej...
Turystyka
2002 2010-08-31 XVII AmC 1046/09
"Za uszkodzenia i wady stwierdzone przez Gościa lojalnościowego po odebraniu nagrody Operator Programu Q-Club, ani żadna inna spółka grupy Qubus Hotel, nie odpowiadają"
Turystyka
1999 2010-08-23 XVII AmC 310/07
"Cena Imprezy Turystycznej ustalona w Programie Ramowym Imprezy (...) może być uaktualniona, gdy wpływ na zmianę ceny będzie miało wystąpienie przynajmniej jednej z następujących okoliczności: 1. wzrost kosztów transportu, 2....
Turystyka
1971 2010-07-02 XVII AmC 207/07
"Organizator zastrzega, że będzie rozpatrywał reklamacje, jeżeli w trakcie trwania imprezy przedmiot reklamacji był na piśmie zgłoszony pilotowi, przedstawicielowi biura lub kontrahentowi"
Turystyka
1969 2010-07-02 XVII AmC 618/09
"Uczestnikowi nie przysługuje zniżka ani zwrot kosztów za niewykorzystane przez niego świadczenia. Nie przysługuje mu też zwrot wartości świadczeń, których nie wykorzystał z przyczyn osobistych (przerwanie podróży, skrócenie...
Turystyka
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
  • Adres publikacyjny: