Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer data wpisu postanowienie branża
1916 2010-04-27 XVII AmC 268/09
"Podstawą reklamacji Uczestników nie mogą być jednak zdarzenia i okoliczności, za które Biuro nie ponosi odpowiedzialności i przy zachowaniu należytej staranności nie mogło ich przewidzieć (awarie techniczne środków transportu,...
Turystyka
1914 2010-04-21 XVII AmC 36/09
"Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Travelplanet.pl rozstrzygane są przez sądy właściwe miejscowo dla siedziby Travelplanet.pl"
Turystyka
1913 2010-04-21 XVII AmC 36/09
"Prawidłowo złożona reklamacja powinna, co najmniej zawierać: oznaczenie Usługobiorcy (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej, telefon kontaktowy), opis reklamowanego faktu lub usługi. Reklamacje, które...
Turystyka
1912 2010-04-21 XVII AmC 36/09
"Z uwagi na fakt, że cena wycieczki turystycznej może być wyrażona przez niektórych Organizatorów zarówno w PLN jak i w walutach obcych, cena za wycieczkę turystyczną może ulec niewielkim zmianom, wynikającym z dziennego kursu...
Turystyka
1911 2010-04-21 XVII AmC 36/09
"Dane osoby, na którą rezerwacja jest założona, powinny zgadzać się z danymi w paszporcie lub w dowodzie osobistym przy podróżach na terenie Unii Europejskiej pod rygorem nie zrealizowania świadczeń wykupionych. W takim...
Turystyka
1910 2010-04-21 XVII AmC 36/09
"Travelplanet.pl nie udziela gwarancji, że korzystanie z Serwisu będzie przebiegało bez usterek, wad, przerw czy braku możliwości połączenia z Systemem Rezerwacji Internetowej oraz co do tego, że rezultat poszukiwań sprosta...
Turystyka
1899 2010-04-20 XVII AmC 1054/09
"W kwestiach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stroną rozstrzygającą jest Organizator Programu (OWL "Węgiel Brunatny"Sp. z o.o.)"
Turystyka
1897 2010-04-20 XVII AmC 357/09
"Umowa jednoznacznie określa obowiązek klienta w zakresie, o którym mowa w ust. 6: a) reklamację należy zgłosić w recepcji ośrodka, hotelu, u przedstawiciela Organizatora lub rezydentowi w czasie pobytu, b) nie zgłoszone...
Turystyka
1894 2010-04-19 XVII AmC 47/08
"W przypadku odstąpienia klienta od udziału w imprezie z przyczyn nie leżących po stronie organizatora (jak np: odmowa wydania paszportu, brak wizy, brak dokumentów upoważniających do przekraczania granicy, choroba, sprawy...
Turystyka
1888 2010-04-02 XVII AmC 122/07
"w przypadku braku porozumienia strony umawiają się, że Sądem właściwym będzie Sąd w Radomiu"
Turystyka
1887 2010-04-02 XVII AmC 643/09
"PENELOPA nie odpowiada za szkody moralne"
Turystyka
1882 2010-03-30 XVII AmC 641/09
"PENELOPA ma obowiązek dokonania zwrotu części lub całości opłat wniesionych na imprezę w ciągu 14 dni od daty złożenia rezygnacji przez Uczestnika"
Turystyka
1881 2010-03-30 XVII AmC 641/09
"Uczestnik zawiadomiony o zmianie warunków umowy nie zgłosi pisemnej rezygnacji- przyjmuje się, że zaakceptował zmienione warunki"
Turystyka
1877 2010-03-30 XVII AmC 343/09
"W przypadku imprez, w których w programie przewidziane są przeloty samolotami rejsowymi profesjonalnego przewoźnika, Protea Travel Services odpowiada jedynie za dołożenie należytej staraności przy dokonaniu rezerwacji biletu,...
Turystyka
1876 2010-03-30 XVII AmC 343/09
"Niedokonanie w ustalonym terminie wpłaty należności za imprezę będzie skutkowało skreśleniem Uczestnika z listy stalej lub rezygnacji na warunkach rezygnacji z przyczyn należących po stronie Protea Travel Services"
Turystyka
28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
  • Adres publikacyjny: