Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
1916 |
2010-04-27 |
XVII AmC 268/09 "Podstawą reklamacji Uczestników nie mogą być jednak zdarzenia i okoliczności, za które Biuro nie ponosi odpowiedzialności i przy zachowaniu należytej staranności nie mogło ich przewidzieć (awarie techniczne środków transportu,...
|
Turystyka |
1914 |
2010-04-21 |
XVII AmC 36/09 "Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Travelplanet.pl rozstrzygane są przez sądy właściwe miejscowo dla siedziby Travelplanet.pl"
|
Turystyka |
1913 |
2010-04-21 |
XVII AmC 36/09 "Prawidłowo złożona reklamacja powinna, co najmniej zawierać: oznaczenie Usługobiorcy (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej, telefon kontaktowy), opis reklamowanego faktu lub usługi. Reklamacje, które...
|
Turystyka |
1912 |
2010-04-21 |
XVII AmC 36/09 "Z uwagi na fakt, że cena wycieczki turystycznej może być wyrażona przez niektórych Organizatorów zarówno w PLN jak i w walutach obcych, cena za wycieczkę turystyczną może ulec niewielkim zmianom, wynikającym z dziennego kursu...
|
Turystyka |
1911 |
2010-04-21 |
XVII AmC 36/09 "Dane osoby, na którą rezerwacja jest założona, powinny zgadzać się z danymi w paszporcie lub w dowodzie osobistym przy podróżach na terenie Unii Europejskiej pod rygorem nie zrealizowania świadczeń wykupionych. W takim...
|
Turystyka |
1910 |
2010-04-21 |
XVII AmC 36/09 "Travelplanet.pl nie udziela gwarancji, że korzystanie z Serwisu będzie przebiegało bez usterek, wad, przerw czy braku możliwości połączenia z Systemem Rezerwacji Internetowej oraz co do tego, że rezultat poszukiwań sprosta...
|
Turystyka |
1899 |
2010-04-20 |
XVII AmC 1054/09 "W kwestiach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stroną rozstrzygającą jest Organizator Programu (OWL "Węgiel Brunatny"Sp. z o.o.)"
|
Turystyka |
1897 |
2010-04-20 |
XVII AmC 357/09 "Umowa jednoznacznie określa obowiązek klienta w zakresie, o którym mowa w ust. 6:
a) reklamację należy zgłosić w recepcji ośrodka, hotelu, u przedstawiciela Organizatora lub rezydentowi w czasie pobytu,
b) nie zgłoszone...
|
Turystyka |
1894 |
2010-04-19 |
XVII AmC 47/08 "W przypadku odstąpienia klienta od udziału w imprezie z przyczyn nie leżących po stronie organizatora (jak np: odmowa wydania paszportu, brak wizy, brak dokumentów upoważniających do przekraczania granicy, choroba, sprawy...
|
Turystyka |
1888 |
2010-04-02 |
XVII AmC 122/07 "w przypadku braku porozumienia strony umawiają się, że Sądem właściwym będzie Sąd w Radomiu"
|
Turystyka |
1887 |
2010-04-02 |
XVII AmC 643/09 "PENELOPA nie odpowiada za szkody moralne"
|
Turystyka |
1882 |
2010-03-30 |
XVII AmC 641/09 "PENELOPA ma obowiązek dokonania zwrotu części lub całości opłat wniesionych na imprezę w ciągu 14 dni od daty złożenia rezygnacji przez Uczestnika"
|
Turystyka |
1881 |
2010-03-30 |
XVII AmC 641/09 "Uczestnik zawiadomiony o zmianie warunków umowy nie zgłosi pisemnej rezygnacji- przyjmuje się, że zaakceptował zmienione warunki"
|
Turystyka |
1877 |
2010-03-30 |
XVII AmC 343/09 "W przypadku imprez, w których w programie przewidziane są przeloty samolotami rejsowymi profesjonalnego przewoźnika, Protea Travel Services odpowiada jedynie za dołożenie należytej staraności przy dokonaniu rezerwacji biletu,...
|
Turystyka |
1876 |
2010-03-30 |
XVII AmC 343/09 "Niedokonanie w ustalonym terminie wpłaty należności za imprezę będzie skutkowało skreśleniem Uczestnika z listy stalej lub rezygnacji na warunkach rezygnacji z przyczyn należących po stronie Protea Travel Services"
|
Turystyka |