Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2249 |
2011-04-11 |
XVII AmC 2915/10 "Jeżeli cena wzrośnie powyżej 10 %, klient ma prawo odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów w terminie 3 dni od zawiadomienia"
|
Turystyka |
2248 |
2011-04-11 |
XVII AmC 3227/10 "W wyjątkowych przypadkach Biuro rezerwuje sobie możliwość i prawo zmiany programu i zakwaterowania w innych hotelach, pensjonatach względnie ośrodkach wypoczynkowych o równorzędnym lub wyższym standardzie"
|
Turystyka |
2247 |
2011-04-11 |
XVII AmC 3226/10 "Niewykorzystanie któregokolwiek ze świadczeń w ustalonym terminie nie upoważnia Państwa do otrzymania zwrotu części opłaty w Biurze"
|
Turystyka |
2207 |
2011-02-28 |
XVII AmC 2944/10 "Ewentualne spory mogące wyniknąć w związku z realizacją Umowy, strony poddają właściwemu rzeczowo sądowi w Rzeszowie"
|
Turystyka |
2171 |
2011-02-09 |
XVII AmC 1927/10 "Wszelkie reklamacje w sprawie usług winny być sporządzone w formie pisemnej i wysłane listem poleconym na adres BTiS GREGOR TOUR, nie później niż w terminie 10 dni od daty zakończenia imprezy"
|
Turystyka |
2170 |
2011-02-09 |
XVII AmC 1778/10 "Zamawiający w ciągu trzech dni od dnia, w którym został poinformowany o zmianie warunków ma obowiązek poinformować Organizatora o przyjęciu lub odrzuceniu nowych warunków. Brak odpowiedzi w tym terminie jest traktowane jako...
|
Turystyka |
2169 |
2011-02-09 |
XVII AmC 1780/10 "Organizator nie odpowiada za ewentualną kradzież lub zgubienie jakichkolwiek wartościowych rzeczy (CD, MP3, aparat fotograficzny itp.) posiadanych przez uczestnika w trakcie trwania imprezy"
|
Turystyka |
2168 |
2011-02-09 |
XVII AmC 1777/10 "Organizator nie dokonuje zwrotów wartości świadczeń, które nie zostały w pełni wykorzystane z przyczyn leżących po stronie Uczestnika np. spóźnienie na miejsce zbiórki, rezygnacja z części lub całości imprezy, choroba i inne"
|
Turystyka |
2160 |
2011-02-04 |
XVII AmC 328/09 "Uczestnik ma prawo złożyć reklamację w razie nienależytego wykonania umowy w terminie nie później niż 7 dni od dnia zakończenia imprezy.Organizator ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania."
|
Turystyka |
2159 |
2011-02-04 |
XVII AmC 328/09 "Przy dokonaniu jakichkolwiek zwrotów pieniężnych uczestnikowi nie przysługują odsetki od wpłaconych kwot"
|
Turystyka |
2158 |
2011-02-04 |
XVII AmC 328/09 "Jeżeli uczestnik rezygnuje z udziału w imprezie z przyczyn leżących po jego stronie organizator potrąca:
a) opłatę manipulacyjną w wysokości 5% wartości imprezy od każdego rezygnującego uczestnika, w okresie powyżej 30...
|
Turystyka |
2157 |
2011-02-04 |
XVII AmC 328/09 "Uczestnik ponosi odpowiedzialność materialną za szkody i straty wyrządzone z jego winy lub z winy osób niepełnoletnich, nad którymi sprawuje nadzór lub opiekę. Powyższe kwoty uczestnik pokrywa na miejscu wyrządzenia szkody lub...
|
Turystyka |
2156 |
2011-02-04 |
XVII AmC 328/09 "O wszelkich zmianach dotyczacych warunków umowy uczestnik powiadamiany jest pisemnie przez organizatora na podany do korespondencji adres. Niezgłoszenie rezygnacji w terminie 3 dni od daty zawiadomienia uważane jest za...
|
Turystyka |
2155 |
2011-02-04 |
XVII AmC 328/09 "Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany ceny w wyjątkowych przypadkach takich jak: zmiany kursów walut, zmiany taryf przewozowych, cen paliwa, przepisów podatkowych, itp. nie później jednak niż na 21 dni przed rozpoczęciem...
|
Turystyka |
2144 |
2011-01-26 |
XVII AmC 2398/10 "Roszczenia klienta rozpatrywane będą do wysokości wpłaconej kwoty za Imprezę"
|
Turystyka |