Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer data wpisu postanowienie branża
2249 2011-04-11 XVII AmC 2915/10
"Jeżeli cena wzrośnie powyżej 10 %, klient ma prawo odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów w terminie 3 dni od zawiadomienia"
Turystyka
2248 2011-04-11 XVII AmC 3227/10
"W wyjątkowych przypadkach Biuro rezerwuje sobie możliwość i prawo zmiany programu i zakwaterowania w innych hotelach, pensjonatach względnie ośrodkach wypoczynkowych o równorzędnym lub wyższym standardzie"
Turystyka
2247 2011-04-11 XVII AmC 3226/10
"Niewykorzystanie któregokolwiek ze świadczeń w ustalonym terminie nie upoważnia Państwa do otrzymania zwrotu części opłaty w Biurze"
Turystyka
2207 2011-02-28 XVII AmC 2944/10
"Ewentualne spory mogące wyniknąć w związku z realizacją Umowy, strony poddają właściwemu rzeczowo sądowi w Rzeszowie"
Turystyka
2171 2011-02-09 XVII AmC 1927/10
"Wszelkie reklamacje w sprawie usług winny być sporządzone w formie pisemnej i wysłane listem poleconym na adres BTiS GREGOR TOUR, nie później niż w terminie 10 dni od daty zakończenia imprezy"
Turystyka
2170 2011-02-09 XVII AmC 1778/10
"Zamawiający w ciągu trzech dni od dnia, w którym został poinformowany o zmianie warunków ma obowiązek poinformować Organizatora o przyjęciu lub odrzuceniu nowych warunków. Brak odpowiedzi w tym terminie jest traktowane jako...
Turystyka
2169 2011-02-09 XVII AmC 1780/10
"Organizator nie odpowiada za ewentualną kradzież lub zgubienie jakichkolwiek wartościowych rzeczy (CD, MP3, aparat fotograficzny itp.) posiadanych przez uczestnika w trakcie trwania imprezy"
Turystyka
2168 2011-02-09 XVII AmC 1777/10
"Organizator nie dokonuje zwrotów wartości świadczeń, które nie zostały w pełni wykorzystane z przyczyn leżących po stronie Uczestnika np. spóźnienie na miejsce zbiórki, rezygnacja z części lub całości imprezy, choroba i inne"
Turystyka
2160 2011-02-04 XVII AmC 328/09
"Uczestnik ma prawo złożyć reklamację w razie nienależytego wykonania umowy w terminie nie później niż 7 dni od dnia zakończenia imprezy.Organizator ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania."
Turystyka
2159 2011-02-04 XVII AmC 328/09
"Przy dokonaniu jakichkolwiek zwrotów pieniężnych uczestnikowi nie przysługują odsetki od wpłaconych kwot"
Turystyka
2158 2011-02-04 XVII AmC 328/09
"Jeżeli uczestnik rezygnuje z udziału w imprezie z przyczyn leżących po jego stronie organizator potrąca: a) opłatę manipulacyjną w wysokości 5% wartości imprezy od każdego rezygnującego uczestnika, w okresie powyżej 30...
Turystyka
2157 2011-02-04 XVII AmC 328/09
"Uczestnik ponosi odpowiedzialność materialną za szkody i straty wyrządzone z jego winy lub z winy osób niepełnoletnich, nad którymi sprawuje nadzór lub opiekę. Powyższe kwoty uczestnik pokrywa na miejscu wyrządzenia szkody lub...
Turystyka
2156 2011-02-04 XVII AmC 328/09
"O wszelkich zmianach dotyczacych warunków umowy uczestnik powiadamiany jest pisemnie przez organizatora na podany do korespondencji adres. Niezgłoszenie rezygnacji w terminie 3 dni od daty zawiadomienia uważane jest za...
Turystyka
2155 2011-02-04 XVII AmC 328/09
"Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany ceny w wyjątkowych przypadkach takich jak: zmiany kursów walut, zmiany taryf przewozowych, cen paliwa, przepisów podatkowych, itp. nie później jednak niż na 21 dni przed rozpoczęciem...
Turystyka
2144 2011-01-26 XVII AmC 2398/10
"Roszczenia klienta rozpatrywane będą do wysokości wpłaconej kwoty za Imprezę"
Turystyka
24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
  • Adres publikacyjny: