Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer data wpisu postanowienie branża
280 2005-02-22 Sygn. akt XVII Amc 115/03
"Warunkiem skutecznego zgłoszenia reklamacji przez Klienta jest dołączenie do niej pisemnego zgłoszenia nieprawidłowości wraz z opisem na czym polegają pilotowi, rezydentowi bądź obsłudze hotelowej i przez w/w osoby...
Turystyka
279 2005-02-22 Sygn. akt XVII Amc 115/03
"Wszelkie roszczenia klienta, który spełnił świadczenia pieniężne związane z rozwiązaniem Umowy w oparciu o pkt 4 Warunków Płatności winny być kierowane do pośredników sprzedających imprezy w imieniu Organizatora"
Turystyka
278 2005-02-22 Sygn. akt XVII Amc 115/03
"Organizator (...) wyłącza swoją odpowiedzialność odszkodowawczą z niewykonania umowy przez pośredników działających w sieci Organizatora (pośredników)"
Turystyka
277 2005-02-22 Sygn. akt XVII Amc 79/03
"Jeżeli na kilka dni przed rozpoczęciem imprezy Biuro dysponuje jeszcze wolnymi miejscami zdarza się, że są one sprzedawane po obniżonej cenie w ramach oferty Last Minute. W tej ofercie część świadczeń może odbiegać jakością od...
Turystyka
276 2005-02-22 Sygn. akt XVII Amc 79/03
"Wszelkie spory wynikające z tytułu realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane polubownie, a w razie porozumienia przez sąd powszechny właściwy dla biura"
Turystyka
275 2005-02-22 Sygn. akt XVII Amc 79/03
"Reklamacji nie podlegają oferty typu "last minute"oraz oferty specjalne"
Turystyka
274 2005-02-22 Sygn. akt XVII Amc 79/03
"W przypadku rezygnacji następujących z przyczyn nie leżących po stronie biura dokonuje się następujących potrąceń; opłatę manipulacyjną w wysokości wpłaconego zadatku, nie mniej niż 100 PLN/osobę oraz inne poniesione koszty...
Turystyka
273 2005-02-22 Sygn. akt XVII Amc 97/03
"Biuro zastrzega sobie prawo do zmiany ceny imprezy spowodowanej znaczną inflacją, zmianą cen u kontrahenta, zmianą przepisów finansowych, kursów walut oraz innymi nieprzewidzianymi przez biuro zmianami kosztów (ocenianych jako...
Turystyka
272 2005-02-22 Sygn. akt XVII Amc 97/03
"W wyjątkowych przypadkach biuro rezerwuje sobie możliwość i prawo do zmiany programu lub zakwaterowania w innych obiektach o tym samym standardzie"
Turystyka
269 2005-02-22 Sygn. akt XVII Amc 72/03
"Biuro Usług Turystycznych "Ella-Tur"zastrzega sobie, że będzie rozpatrywać reklamacje, o ile przedmiot reklamacji był zgłoszony na piśmie pilotowi grupy w czasie trwania imprezy"
Turystyka
266 2005-02-22 Sygn. akt XVII Amc 129/03
"Jeżeli Klient odstąpi od umowy wskazując jednocześnie osobę spełniającą warunki udziału w imprezie turystycznej, której przekaże uprawnienia i która przejmie obowiązki wynikające z tej umowy zobowiązana będzie do uiszczenia...
Turystyka
265 2005-02-22 Sygn. akt XVII Amc 129/03
"Organizator wyłącza całkowicie odpowiedzialność za wady imprez objętych ofertą Organizatora, o ile oferta została odmiennie zaprezentowana przez osoby działające w imieniu Organizatora"
Turystyka
264 2005-02-22 Sygn. akt XVII Amc 40/03
"Nie uważa się za wady imprezy niedociągnięć zawinionych przez Klienta oraz wyrządzonych przez osoby prawne i fizyczne nie pozostające w stosunku prawnym z G.B.P. ZANCO&MARS także wynikających z przekroczenia granic oraz...
Turystyka
263 2005-02-22 Sygn. akt XVII Amc 40/03
"G.B.P. ZANCO&MARS zastrzega sobie 50 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji'
Turystyka
262 2005-02-22 Sygn. akt XVII Amc 40/03
"Przewóz bagażu należącego do uczestnika odbywa się na całkowitą jego odpowiedzialność i Organizator w żadnym przypadku nie może być pociągnięty do odpowiedzialność za ewentualne szkody, kradzież i zaginięcie mogące mieć...
Turystyka
63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73
  • Adres publikacyjny: