Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
1519 |
2008-11-18 |
Sygn. akt XVII AmC 60/08 "Biuro wyłącza odpowiedzialność w stosunku do Uczestników rezygnujących z imprez w czasie jej trwania."
|
Turystyka |
1518 |
2008-11-18 |
Sygn. akt XVII AmC 60/08 "Podpisując umowę - zgłoszenie uczestnictwa wyrażają jednocześnie Państwo zgodę na przetwarzanie, uaktualnianie i udostępnianie swoich danych osobowych, niezbędnych dla realizacji imprezy oraz dla celów promocyjnych Biura...
|
Turystyka |
1517 |
2008-11-17 |
Sygn. akt XVII AmC 160/07 "W przypadku rezygnacji klienta z przyczyn leżących po jego stronie takich jak: odmowy wydania paszportu, nieważność wymaganych dokumentów, niedotrzymanie przez klienta terminów wpłat, choroby lub innych wypadków losowych,...
|
Turystyka |
1516 |
2008-11-14 |
Sygn. akt XVII AmC 303/07 "Polferries zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od dnia otrzymania reklamacji, przy czym termin ten może być wydłużony o kolejne 30 dni w przypadku konieczności uzyskania informacji od kontrahentów...
|
Turystyka |
1507 |
2008-10-06 |
Sygn. akt XVII AmC 377/07 "W terminie krótszym niż 20 dni od daty rozpoczęcia imprezy cena nie ulegnie podwyższeniu."
|
Turystyka |
1506 |
2008-10-01 |
Sygn. akt XVII AmC 157/07 "Biuro "TRAPER"ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania. W uzasadnionych przypadkach okres ten może być wydłużony, o czym klient będzie pisemnie powiadomiony."
|
Turystyka |
1505 |
2008-10-01 |
Sygn. akt XVII AmC 199/07 "Organizator wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu nie wykonania, błędnego wykonania umowy lub błędnej interpretacji oferty przez inne biuro (agentów) sprzedające ofertę Skarpa Travel Spółki z o. o."
|
Turystyka |
1489 |
2008-08-27 |
Sygn. akt XVII AmC 285/07 "KOMPAS POLAND Sp. z o. o. ogranicza odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług w czasie trwania imprezy turystycznej do dwukrotności ceny imprezy turystycznej względem każdego...
|
Turystyka |
1488 |
2008-08-27 |
Sygn. akt XVII AmC 136/07 "Reklamacje wniesione do organizatora po upływie 14 dni od zakończenia imprezy, bez pisemnego potwierdzenia reklamacji przez pilota lub innego przedstawiciela organizatora mogą nie być rozpatrywane."
|
Turystyka |
1487 |
2008-08-27 |
Sygn. akt XVII AmC 325/07 "Podniesienie ceny imprezy możliwe jest w okresie do 20-go dnia przed datą wyjazdu."
|
Turystyka |
1486 |
2008-07-22 |
Sygn. akt XVII AmC 281/07 "Oferty spoza katalogu tzn. Specjalne i Last Minute nie podlegają reklamacji dotyczącej zakwaterowania."
|
Turystyka |
1485 |
2008-07-22 |
Sygn. akt XVII AmC 313/07 "Organizator nie odpowiada za szkody, zmiany programu, niedogodności i utrudnienia zaistniałe w trakcie realizacji imprezy, a wynikłe z przyczyn od niego niezależnych np. warunki atmosferyczne, decyzje państwowe, strajki,...
|
Turystyka |
1484 |
2008-07-22 |
Sygn. akt XVII AmC 317/07 "Jeżeli Uczestnik imprezy, wyłącznie z własnej winy zaniecha powiadomienia Organizatowa o okolicznościach utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie Umowy, w terminie 14 dni od daty uzyskania informacji o tych...
|
Turystyka |
1483 |
2008-07-22 |
Sygn. akt XVII AmC 191/07 "Biuro wyłącza odpowiedzialność w stosunku do Uczestników rezygnujących z imprezy w czasie jej trwania."
|
Turystyka |
1461 |
2008-07-09 |
Sygn. akt XVII AmC 339/07 "W terminie krótszym niż 20 dni od daty rozpoczęcia imprezy cena nie ulega podwyższeniu "
|
Turystyka |