Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer data wpisu postanowienie branża
1319 2008-01-24 Sygn. akt XVII AmC 225/07
"Jeżeli wada nie została usunięta, po powrocie uwagi winny być wniesione pisemnie w oparciu o skargę złożoną u rezydenta nie później jednak niż w ciągu 7 dni od daty zakończenia imprezy"
Turystyka
1318 2008-01-24 Sygn. akt XVII AmC 225/07
"Nie zgłoszone reklamacje w trakcie pobytu nie mogą być rozpatrywane po powrocie, z przyczyn oczywistych nie mogą podlegać weryfikacji"
Turystyka
1317 2008-01-24 Sygn. akt XVII AmC 225/07
"Reklamację należy zgłosić w recepcji ośrodka, hotelu, u przedstawiciela organizatora lub rezydentowi w czasie pobytu"
Turystyka
1301 2008-01-24 Sygn. akt XVII AmC 154/07
"Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności w hotelach związane z brakiem klimatyzacji, wody lub prądu oraz konserwacją basenów i innych urządzeń"
Turystyka
1300 2008-01-24 Sygn. akt XVII AmC 204/07
"Klient musi zostać poinformowany o ewentualnej zmianie ceny jak najszybciej, a najpóźniej na 20 dni przed datą wyjazdu"
Turystyka
1299 2008-01-24 Sygn. akt XVII AmC 211/07
"Wszelkie spory wynikłe z realizacji umowy rozstrzygane będą przez sąd cywilny w Krakowie, bądź przez sąd miejsca wykonania umowy"
Turystyka
1290 2007-12-20 Sygn. akt XVII Amc 115/07
"Ustala się jako miejscowo właściwy do rozstrzygnięcia ewentualnych sporów Sąd we Wrocławiu"
Turystyka
1289 2007-12-20 Sygn. akt XVII Amc 147/07
"Organizator ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług w czasie imprezy turystycznej do wysokości rzeczywistej szkody poniesionej przez Klienta, jednak nie wyżej jak do wysokości dwukrotnej ceny...
Turystyka
1282 2007-11-30 Sygn. akt XVII AmC 136/05
"W przypadku odstąpienia przez klienta od umowy (bez względu na przyczynę) Biuro potrąca z dokonanej przez klienta wpłaty opłatę manipulacyjną w kwocie wpłaconej zaliczki czy 20% wartości imprezy - 20% ceny imprezy do 30 dni...
Turystyka
1281 2007-11-28 Sygn. akt XVII AmC 133/07
"Biuro podróży zastrzega sobie miesięczny okres rozpatrywania reklamacji. W uzasadnionych przypadkach okres ten może być wydłużony, o czym klient zostanie pisemnie powiadomiony"
Turystyka
1280 2007-11-28 Sygn. akt XVII AmC 119/07
"Wszelkie spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy podlegają rozstrzygnięciu przez Sąd właściwy miejscowo dla organizatora turystyki"
Turystyka
1269 2007-10-09 Sygn. akt XVII AmC 64/06
"W przypadku niusprawiedliwionej rezygnacji opłata rezerwacyjna nie ulega zwrotowi"
Turystyka
1268 2007-10-09 Sygn. akt XVII AmC 64/06
"W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 14 dni od daty zaplanowanego przyjazdu potrącamy 55% wpłaconej zaliczki"
Turystyka
1267 2007-09-21 Sygn. akt XVII AmC 168/05
"Koszty zmian i rezygnacji ponoszone przez klienta za 1 osobę z wykupionym zabezpieczeniem podróży: a) powyżej 40 dni przed rozpoczęciem imprezy - zmiana bezpłatnie, rezygnacja = koszt zabezpieczenia podróży, b) od 40 do 30 dni...
Turystyka
1266 2007-09-21 Sygn. akt XVII AmC 168/05
"Koszty zmian i rezygnacji ponoszone przez klienta za 1 osobę be wykupionego zabezpieczenia podróży: a) powyżej 40 dni przed rozpoczęciem imprezy - zmiana = 50 zł, rezygnacja = 30% ceny imprezy, b) od 40 do 30 dni przed...
Turystyka
47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57
  • Adres publikacyjny: