Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
1629 |
2009-06-24 |
Sygn. akt XVII AmC 221/09 "Reklamacje klienta przyjmowane są do 14 dni od zakończenia imprezy w formie pisemnej (decyduje data złożenia w biurze organizatora lub Agenta, bądź data stempla pocztowego). Reklamacje dotyczące bezpośrednio ośrodka lub...
|
Turystyka |
1628 |
2009-06-24 |
Sygn. akt XVII AmC 220/09 "Biuro nie dokonuje zwrotu wartości świadczeń, które nie zostały w pełni wykorzystane z przyczyn leżących po stronie uczestnika np. rezygnacji z części lub całości programu, skróceniu pobytu itd."
|
Turystyka |
1627 |
2009-06-24 |
Sygn. akt XVII AmC 219/09 "Zwrotu dokonuje organizator, a od zwracanych kwot nie przysługują odsetki."
|
Turystyka |
1626 |
2009-06-24 |
Sygn. akt XVII AmC 217/09 "W przypadku odwołania imprezy z powyższych przyczyn klientowi przysługuje zwrot wpłaconych kwot bez jakichkolwiek potrąceń, nie przysługują natomiast z tego powodu żadne odszkodowania ani odsetki."
|
Turystyka |
1625 |
2009-06-24 |
Sygn. akt XVII AmC 216/09 "Organizator zastrzega sobie prawo odwołania imprezy najpóźniej na siedem dni przed jej rozpoczęciem z powodu niewystarczającej ilości zgłoszeń."
|
Turystyka |
1620 |
2009-06-10 |
Sygn. akt XVII AmC 173/07 "Ustala się, że odpowiedzialność EPT za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w czasie imprezy nie przekracza dwukrotności ceny imprezy względem każdego klienta."
|
Turystyka |
1619 |
2009-06-03 |
Sygn. akt XVII AmC 332/09 "Wszelkie spory mogące wyniknąć z realizacji umowy będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia przez sąd właściwy dla siedziby biura."
|
Turystyka |
1618 |
2009-05-29 |
Sygn. akt XVII AmC 213/07 "Wszelkie spory prawne wynikłe z niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby pozwanego."
|
Turystyka |
1617 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 134/07 "Jeżeli cena wzrośnie o więcej niż 10%, klient ma prawo anulować imprezę turystyczną i w pełni odzyskać wpłaconą kwotę."
|
Turystyka |
1616 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 280/08 "B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje dotyczące zakresu świadczeń dotyczących imprezy udzielone przez pracowników biur agencyjnych, akwizytorów lub innych osób, które to informacje nie...
|
Turystyka |
1615 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 284/08 "B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. nie odpowiada za opóźnienia powstałe w czasie podróży lub konieczne zmiany w programie imprezy powstałych z przyczyn niezależnych od Organizatora (złe warunki atmosferyczne, złe warunki drogowe,...
|
Turystyka |
1614 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 281/08 "Uczestnik powinien pisemnie powiadomić B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. o akceptacji nowych warunków umowy lub rezygnacji w ciągu 3 dni od otrzymania zawiadomienia. W przypadku rezygnacji Uczestnik otrzyma w ciągu 7 dni zwrot...
|
Turystyka |
1613 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 289/08 "Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. jest zgłoszenie przedmiotu reklamacji pilotowi lub kierownikowi grupy w czasie trwania imprezy w formie pisemnej, potwierdzonej adnotacją pilota lub...
|
Turystyka |
1612 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 290/08 "Organizator ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania. W sprawach wymagających dodatkowych ustaleń lub wyjaśnień termin ten może być przedłużony do 90 dni."
|
Turystyka |
1611 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 286/08 "B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. nie dokonuje zwrotu wartości niezrealizowanych świadczeń, jeżeli w czasie trwania imprezy następuje zmiana programu z przyczyn niezależnych od Organizatora. Zorganizowanie świadczeń zastępczych o...
|
Turystyka |