Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer data wpisu postanowienie branża
1629 2009-06-24 Sygn. akt XVII AmC 221/09
"Reklamacje klienta przyjmowane są do 14 dni od zakończenia imprezy w formie pisemnej (decyduje data złożenia w biurze organizatora lub Agenta, bądź data stempla pocztowego). Reklamacje dotyczące bezpośrednio ośrodka lub...
Turystyka
1628 2009-06-24 Sygn. akt XVII AmC 220/09
"Biuro nie dokonuje zwrotu wartości świadczeń, które nie zostały w pełni wykorzystane z przyczyn leżących po stronie uczestnika np. rezygnacji z części lub całości programu, skróceniu pobytu itd."
Turystyka
1627 2009-06-24 Sygn. akt XVII AmC 219/09
"Zwrotu dokonuje organizator, a od zwracanych kwot nie przysługują odsetki."
Turystyka
1626 2009-06-24 Sygn. akt XVII AmC 217/09
"W przypadku odwołania imprezy z powyższych przyczyn klientowi przysługuje zwrot wpłaconych kwot bez jakichkolwiek potrąceń, nie przysługują natomiast z tego powodu żadne odszkodowania ani odsetki."
Turystyka
1625 2009-06-24 Sygn. akt XVII AmC 216/09
"Organizator zastrzega sobie prawo odwołania imprezy najpóźniej na siedem dni przed jej rozpoczęciem z powodu niewystarczającej ilości zgłoszeń."
Turystyka
1620 2009-06-10 Sygn. akt XVII AmC 173/07
"Ustala się, że odpowiedzialność EPT za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w czasie imprezy nie przekracza dwukrotności ceny imprezy względem każdego klienta."
Turystyka
1619 2009-06-03 Sygn. akt XVII AmC 332/09
"Wszelkie spory mogące wyniknąć z realizacji umowy będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia przez sąd właściwy dla siedziby biura."
Turystyka
1618 2009-05-29 Sygn. akt XVII AmC 213/07
"Wszelkie spory prawne wynikłe z niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby pozwanego."
Turystyka
1617 2009-05-27 Sygn. akt XVII AmC 134/07
"Jeżeli cena wzrośnie o więcej niż 10%, klient ma prawo anulować imprezę turystyczną i w pełni odzyskać wpłaconą kwotę."
Turystyka
1616 2009-05-27 Sygn. akt XVII AmC 280/08
"B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje dotyczące zakresu świadczeń dotyczących imprezy udzielone przez pracowników biur agencyjnych, akwizytorów lub innych osób, które to informacje nie...
Turystyka
1615 2009-05-27 Sygn. akt XVII AmC 284/08
"B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. nie odpowiada za opóźnienia powstałe w czasie podróży lub konieczne zmiany w programie imprezy powstałych z przyczyn niezależnych od Organizatora (złe warunki atmosferyczne, złe warunki drogowe,...
Turystyka
1614 2009-05-27 Sygn. akt XVII AmC 281/08
"Uczestnik powinien pisemnie powiadomić B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. o akceptacji nowych warunków umowy lub rezygnacji w ciągu 3 dni od otrzymania zawiadomienia. W przypadku rezygnacji Uczestnik otrzyma w ciągu 7 dni zwrot...
Turystyka
1613 2009-05-27 Sygn. akt XVII AmC 289/08
"Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. jest zgłoszenie przedmiotu reklamacji pilotowi lub kierownikowi grupy w czasie trwania imprezy w formie pisemnej, potwierdzonej adnotacją pilota lub...
Turystyka
1612 2009-05-27 Sygn. akt XVII AmC 290/08
"Organizator ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania. W sprawach wymagających dodatkowych ustaleń lub wyjaśnień termin ten może być przedłużony do 90 dni."
Turystyka
1611 2009-05-27 Sygn. akt XVII AmC 286/08
"B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. nie dokonuje zwrotu wartości niezrealizowanych świadczeń, jeżeli w czasie trwania imprezy następuje zmiana programu z przyczyn niezależnych od Organizatora. Zorganizowanie świadczeń zastępczych o...
Turystyka
38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
  • Adres publikacyjny: