Notowania

porady
23.09.2014 05:11

Unormowanie korzystania ze służbowych telefonów

Pytanie: W firmie pracownicy i zleceniobiorcy korzystają z telefonów służbowych. ...

Podziel się
Dodaj komentarz

Pytanie: W firmie pracownicy i zleceniobiorcy korzystają z telefonów służbowych. Czy pracodawca ma obowiązek wprowadzenia w firmie regulaminu korzystania z telefonów służbowych i czy z pracownikami musi zawrzeć umowę o korzystanie ze służbowego telefonu (proszę o podanie podstawy prawnej) oraz jakie są ewentualnie konsekwencje i zagrożenia, gdy w firmie nie ma takich dokumentów?

Odpowiedź: Jedną z cech zatrudnienia pracowniczego jest to, że pracownik wykonuje pracę przy pomocy sprzętu należącego do pracodawcy. Jednakże to do pracodawcy należy...

Tagi: porady, prawo pracy, prawo
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz