Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Tydzień pracy od środy do niedzieli

0
Podziel się:

Pytanie: Pracodawca zatrudnia pracownika w podstawowym systemie czasu pracy od środy do niedzieli. Jako dzień wolny pracownik ma określony poniedziałek i wtorek. Czy pracownikowi można w ten sposób...

Pytanie: Pracodawca zatrudnia pracownika w podstawowym systemie czasu pracy od środy do niedzieli. Jako dzień wolny pracownik ma określony poniedziałek i wtorek. Czy pracownikowi można w ten sposób określić dni pracy, aby pracował zawsze w każdą sobotę i niedzielę, czy co jakiś czas powinien mieć jednak zapewnioną wolną niedzielę i powinien wtedy przyjść do pracy w poniedziałek lub wtorek. Co w sytuacji gdy święto przypada w poniedziałek lub wtorek?

Odpowiedź:
Z przedstawionej przez Pana sytuacji wynika, że zgodnie z przepisami kodeksu pracy pracownik jest zatrudniony w podstawowym systemie czasu pracy. Oznacza on czas...

porady
prawo pracy
prawo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)