Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Nowe stanowisko pracy a BHP

0
Podziel się:

Pytanie: Jestem dyrektorem instytucji. Zatrudniam od roku pracownika na stanowisku referenta ds. marketingu. Od 1 maja zmieniam nazwę jego stanowiska pracy na: referent ds. technicznych wpisując mu...

Pytanie: Jestem dyrektorem instytucji. Zatrudniam od roku pracownika na stanowisku referenta ds. marketingu. Od 1 maja zmieniam nazwę jego stanowiska pracy na: referent ds. technicznych wpisując mu jednocześnie w zakres obowiązków nowe czynności, m.in. pracę fizyczną (przenoszenie sprzętu itp.). Czy w związku z tym pracownik powinien przejść ponownie badania lekarskie oraz kurs BHP? Jakie jeszcze inne obligacje wynikają z nowej sytuacji?

Odpowiedź: Zmiana stanowiska pracy powinna nastąpić w drodze wypowiedzenia, bądź też porozumienia zamieniającego dotychczasowe warunki pracy, należy zatem zmienić umowę...

porady
prawo pracy
prawo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)