Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Termin rozwiązania umowy

0
Podziel się:

Pytanie: Ponad dwa lata temu (25 miesięcy) podpisałem z X umowę na 24 miesięczny abonament (xxx zł/m-c) na usługę stałego dostępu do mobilnego internetu oraz zakupiłem odpowiedni modem do laptopa....

Pytanie: Ponad dwa lata temu (25 miesięcy) podpisałem z X umowę na 24 miesięczny abonament (xxx zł/m-c) na usługę stałego dostępu do mobilnego internetu oraz zakupiłem odpowiedni modem do laptopa. Wczoraj zakupiłem u przedstawiciela Orange podobną usługę na kolejne 24 m-ce (abonament xx zł/m-c) lecz o nieporównywalnie kilkunastokrotnie większej prędkości oraz zakupiłem kolejny modem nowej generacji. Przedstawiciel X powiedział, że sam pisemnie ewentualnie faksem muszę wypowiedzieć starą umowę co telefonicznie uzgodniłem. Ku mojemu zdziwieniu Pani z biura obsługi X poinformowała mnie, że i tak będę musiał zapłacić za wrzesień 2007 oraz dodatkowo za październik 2007 gdyż w umowie sprzed 25 m-cy mam 1 miesięczny okres wypowiedzenia (faktycznie widnieje taki zapis w mojej umowie). Czyli w związku z podpisaniem nowej lepszej dla mnie umowy muszę jeszcze płacić podwójnie za niemalże 2 miesiące (ok. xxx zł kary) za przestarzałą usługę z której już i tak nie korzystam na starych zasadach ponieważ posiadam nowy
nowoczesny abonament. Uważam, że takie postępowanie X jest niezgodne z prawem. Ponadto mam w sieci X kilka telefonów firmowych od niemalże 10 lat. Mój okres rozliczeniowy zaczyna się pierwszego a kończy ostatniego dnia każdego miesiąca. Czy X ma rację w moim przypadku?

Odpowiedź: Z przedstawionej przez Pana sytuacji wynika, iż jest Pan obecnie stroną dwóch umów na świadczenie usługi stałego dostępu do mobilnego internetu oraz posiadaczem...

porady
prawo
prawo cywilne
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)