Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Reklamcja nienależycie wykonanej usługi

0
Podziel się:

Pytanie: Oddałam do pralni żakiet. Po odebraniu okazało się, iż skurczył się on o ok. 3 rozmiary. na reklamację pralnia napisała mi orzeczenie, iż wyprali oni żakiet zgodnie z instrukcją na metce i że...

Pytanie: Oddałam do pralni żakiet. Po odebraniu okazało się, iż skurczył się on o ok. 3 rozmiary. na reklamację pralnia napisała mi orzeczenie, iż wyprali oni żakiet zgodnie z instrukcją na metce i że powinnam zgłosić się do producenta. Po zgłoszeniu się do niego, producent wyprał żakiet w temperaturze podanej na metce, wymierzył go po praniu a ten utrzymał pierwotny rozmiar. Producent napisał mi pismo, że skurczenie się żakietu było spowodowane złym sposobem wyprania żakietu w pralni. Czy w takiej sytuacji mam jakąś możliwość odzyskania pieniędzy za zniszczony żakiet? Czy mam jakąś możliwość odwołania od decyzji pralni?

Odpowiedź: W podanym przypadku pralnia wadliwie wykonała usługę, dlatego też klient pralni może domagać się odszkodowania z tytułu niewłaściwego wykonania zobowiązania....

porady
prawo
prawo cywilne
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)