Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Prawo konsumenta po 2 latach

0
Podziel się:

Pytanie: Kilka lat temu zakupiłem aparat słuchowy i w trakcie jego użytkowania zgłaszałem się do tego punktu kilka razy ze zleceniem konserwacji i naprawy.Ostatnia taka konserwacja miała miejsce ponad...

Pytanie: Kilka lat temu zakupiłem aparat słuchowy i w trakcie jego użytkowania zgłaszałem się do tego punktu kilka razy ze zleceniem konserwacji i naprawy.Ostatnia taka konserwacja miała miejsce ponad dwa lata temu. Po tej ostatniej naprawie miałem problemy z połączeniem poszczególnych części aparatu, aparat ciągle się rozkręcał i bardzo musiałem uważać, żeby go nie zgubić. Jednakże ja do tego punktu naprawy mam koło 100 km i koszty napraw nie należą do niskich. Powyżej 100,00 zł za taką prostą usługę.Z biegiem czasu możliwości używania aparatu były coraz bardziej uciążliwe i musiałem oddać aparat do kolejnej naprawy. Tym razem zgłosiłem się do innego usługodawcy.Tutaj usłyszałem ,ze ta rozlatująca się część nie jest od tego typu aparatów. Zakupu aparatu i naprawy dokonywałem w sieci z marką handlową. Czy w tej sytuacji kiedy od ostatniej naprawy w poprzednim punkcie minęło ponad dwa lata mam jakiekolwiek szanse na odzyskanie poniesionych przeze mnie kosztów naprawy (posiadam fakturę) i uzyskanie
zadośćuczynienia za te lata mitręgi ze źle naprawionym aparatem.

Odpowiedź: Z uwagi na przekroczenie wszelkich terminów do dochodzenia swoich praw nie wydaje się zasadne występowanie z roszczeniami skierowanymi w stosunku do naprawiającego...

porady
prawo
prawo cywilne
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)