Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Gwarancja a karta gwarancyjna

0
Podziel się:

Pytanie: Klientka w hurtowni fryzjerskiej zakupiła u mnie jakiś czas temu prostownicę do włosów. Nie załączyliśmy karty gwarancyjnej, bo gdzieś zginęła a prostownica się zepsuła. Nie ma problemów z...

Pytanie: Klientka w hurtowni fryzjerskiej zakupiła u mnie jakiś czas temu prostownicę do włosów. Nie załączyliśmy karty gwarancyjnej, bo gdzieś zginęła a prostownica się zepsuła. Nie ma problemów z naprawą, załatwimy to, ale klienka chce odszkodowania na czas reperacji prostownicy. Chce otrzymać pieniądze za niewykonane usługi. Co w takiej sytuacji? Jak nie dostała gwarancji. Posiada fakturę zakupu i ile wtedy wynosi okres gwarancyjny jak nie dostała gwarancji? Czy jak nie ma gwarancji to czy jest to jakieś przestępstwo, czy karta gwarancyjna jest niezbędna?

Odpowiedź: Funkcja gwarancja polega właśnie na tym, iż gwarancja ma chronić kupującego przed konsekwencjami ,,zepsucia się" przedmiotu objętego gwarancją....

porady
prawo
prawo cywilne
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)