Klauzule niedozwolone UOKiK - Usługi bankowe
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
1962 |
2010-06-07 |
XVII AmC 483/09 "W przypadku nieterminowej realizacji dyspozycji Posiadacza rachunku, Bank zapłaci odszkodowanie w wysokości odpowiadającej odsetkom od zadłużenia przeterminowanego, określonym w Cenniku usług, należnym od kwoty dyspozycji, za...
|
Usługi bankowe |
1961 |
2010-06-07 |
XVII AmC 485/09 "Bank nie odpowiada za straty spowodowane okolicznościami niezależnymi od Banku takimi jak (...) wadliwe działanie bankomatów i innych urządzeń akceptujących karty"
|
Usługi bankowe |
1960 |
2010-06-07 |
XVII AmC 484/09 "Bank nie odpowiada za straty spowodowane okolicznościami niezależnymi od Banku takimi jak (...) opóźnienia wynikające z wad transmisji, awarii systemów komputerowych, systemów telekomunikacyjnych i teletransmisji danych,...
|
Usługi bankowe |
1954 |
2010-05-25 |
XVII AmC 787/09 "Pisemne zawiadomienie o dokonanych zmianach wraz z podaniem dnia ich wejścia w życie uważa się za doręczone po upływie 14 dni od daty wysłania na ostatni podany przez Klienta adres do korespondencji"
|
Usługi bankowe |
1953 |
2010-05-25 |
XVII AmC 787/09 "Bank nie odpowiada za powstałe z przyczyn niezależnych od Banku opóźnienia wynikające z awarii systemów informatycznych, systemów zasilania, łączy telekomunikacyjnych, opóźnienia wynikające z działania telekomunikacji oraz...
|
Usługi bankowe |
1952 |
2010-05-25 |
XVII AmC 787/09 "Bank nie odpowiada za wady transmisji danych zaistniałe z przyczyn niezależnych od Banku"
|
Usługi bankowe |
1951 |
2010-05-25 |
XVII AmC 787/09 "Bank nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub nieprawidłowości, które mogą zaistnieć z przyczyn niezależnych od Banku"
|
Usługi bankowe |
1940 |
2010-05-13 |
XVII AmC 1577/09 "Jeśli wymagają tego względy bezpieczeństwa lub inne, niezależne od Banku względy, Bank może czasowo ograniczyć dostęp do rachunku za pośrednictwem kanałów, przez okres, jakiego wymaga usunięcie przyczyn braku dostępu. W takim...
|
Usługi bankowe |
1939 |
2010-05-13 |
XVII AmC 741/09
XVII AmC 742/09
XVII AmC 743/09
XVII AmC 744/09
XVII AmC 745/09
XVII AmC 746/09
XVII AmC 747/09 "Bank nie odpowiada za opóźnienia wynikające z awarii bankowych systemów komputerowych, systemów zasilania i łączy telekomunikacyjnych oraz opóźnienia wynikające z działania operatorów sieci telekomunikacyjnych"
|
Usługi bankowe |
1938 |
2010-05-13 |
XVII AmC 741/09
XVII AmC 742/09
XVII AmC 743/09
XVII AmC 744/09
XVII AmC 745/09
XVII AmC 746/09
XVII AmC 747/09 "Bank nie odpowiada za straty spowodowane okolicznościami niezależnymi od Banku"
|
Usługi bankowe |
1937 |
2010-05-13 |
XVII AmC 741/09
XVII AmC 742/09
XVII AmC 743/09
XVII AmC 744/09
XVII AmC 745/09
XVII AmC 746/09
XVII AmC 747/09 "Bank nie ponosi odpowiedzialności za następstwa wynikłe z uzyskania przez osobę postronną informacji o stanie środków na rachunku poprzez system SMS Banking"
|
Usługi bankowe |
1936 |
2010-05-13 |
XVII AmC 741/09
XVII AmC 742/09
XVII AmC 743/09
XVII AmC 744/09
XVII AmC 745/09
XVII AmC 746/09
XVII AmC 747/09 "Wszelka korespondencja pomiędzy Bankami a klientem odbywa się na adres do korespondencji ustalony w umowie i strony uważają ją za skutecznie doręczoną z chwilą jej (...) awizowania przez pocztę pod tym adresem"
|
Usługi bankowe |
1935 |
2010-05-13 |
XVII AmC 741/09
XVII AmC 742/09
XVII AmC 743/09
XVII AmC 744/09
XVII AmC 745/09
XVII AmC 746/09
XVII AmC 747/09 "Jeśli wymaga tego bezpieczeństwo lub z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Banku, Bank ma prawo, nie ponosząc żadnej odpowiedzialności wobec klienta, czasowo zawiesić działanie Usługi Bankowości Internetowej na taki...
|
Usługi bankowe |
1934 |
2010-05-13 |
XVII AmC 741/09
XVII AmC 742/09
XVII AmC 743/09
XVII AmC 744/09
XVII AmC 745/09
XVII AmC 746/09
XVII AmC 747/09 "Bank nie odpowiada za ewentualne skutki wadliwego działania lub niezgodnego z prawem wykorzystania łączy telekomunikacyjnych znajdujących się poza dyspozycją Banku i szkody przez nie wywołane"
|
Usługi bankowe |
1933 |
2010-05-13 |
XVII AmC 741/09
XVII AmC 742/09
XVII AmC 743/09
XVII AmC 744/09
XVII AmC 745/09
XVII AmC 746/09
XVII AmC 747/09 "Bank ma prawo do odmowy uruchomienia Usługi Bankowości Internetowej bez podania przyczyny"
|
Usługi bankowe |