Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK - Usługi bankowe
numer data wpisu postanowienie branża
2226 2011-03-02 XVII AmC 1087/09
"Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem udostępnionego Systemu przez Bank powinny być zgłaszane przez Klienta w Banku w ciągu 14 dni od wystąpienia przyczyny reklamacji"
Usługi bankowe
2224 2011-03-02 XVII AmC 1681/09
"Złożone zlecenie nie może być odwołane w dniu jego realizacji"
Usługi bankowe
2209 2011-02-28 XVII AmC 1790/09
"Nie zawiadomienie Banku o powyższych zmianach powoduje, że oświadczenia Banku kierowane do Posiadacza rachunku według danych przedłożonych Bankowi będą traktowane za prawidłowo doręczone"
Usługi bankowe
2208 2011-02-28 XVII AmC 1789/09
"Wszelka korespondencja wysyłana jest przez Bank na wskazany przez posiadacza rachunku adres do korespondencji i uważa się ją za doręczoną po upływie 14 dni od daty jej wysłania przez Bank"
Usługi bankowe
2206 2011-02-28 XVII AmC 1783/09
"W razie zaniechania obowiązku niezwłocznego zawiadomienia banku o zmianie adresu, pisma wysłane do posiadacza rachunku pod dotychczasowy adres pozostawia się w dokumentacji rachunku ze skutkiem doręczenia, chyba że nowy adres...
Usługi bankowe
2204 2011-02-28 XVII AmC 2056/09
"Jeżeli pisma wysłane przez Bank na ostatni wskazany przez Kredytobiorcę na piśmie adres nie zostaną podjęte przez Kredytobiorcę uznaje się je za doręczone z dniem złożenia pierwszego awiza pocztowego na ten adres"
Usługi bankowe
2203 2011-02-28 XVII AmC 1918/09
"Bank nie odpowiada za wady transmisji danych zaistniałe z przyczyn niezależnych od Banku"
Usługi bankowe
2202 2011-02-28 XVII AmC 1919/09
"Bank nie odpowiada za opóźnienia wynikające z awarii systemów informatycznych, systemów zasilania łączy telekomunikacyjnych, powstałe z przyczyn niezależnych od Banków"
Usługi bankowe
2198 2011-02-22 XVII AmC 1974/09
"Bank nie odpowiada za ewentualne skutki wadliwego działania lub niezgodnego z prawem wykorzystywania łączy telekomunikacyjnych znajdujących się poza dyspozycją Banku i szkody przez nie wywołane"
Usługi bankowe
2197 2011-02-22 XVII AmC 1974/09
"Bank nie odpowiada za straty spowodowane okolicznościami niezależnymi od Banku"
Usługi bankowe
2196 2011-02-22 XVII AmC 962/09
"Bank nie odpowiada za wady transmisji danych zaistniałe z przyczyn niezależnych od Banku"
Usługi bankowe
2195 2011-02-22 XVII AmC 2017/09
"Bank nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczaniu komunikatów związane z chwilowym obciążeniem systemu lub innymi przyczynami niezależnymi od Banku"
Usługi bankowe
2194 2011-02-22 XVII AmC 1200/09
"Sądem właściwym do rozpatrywania wszelkich sporów wynikłych w związku z loterią jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Organizatora"
Usługi bankowe
2190 2011-02-22 XVII AmC 2047/09
"Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikłych z umowy rachunku jest sąd właściwy dla miejsca siedziby oddziału prowadzącego rachunek"[§ 61 ust.2 Regulaminu]
Usługi bankowe
2189 2011-02-22 XVII AmC 2046/09
"Regulamin uważa się za skutecznie doręczony (...), a w przypadku nieodebrania Regulaminu wysłanego na ostatni znany Bankowi adres Posiadacza rachunku - w dniu pierwszego awizowania"[§ 56 ust.2 Regulaminu]
Usługi bankowe
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
  • Adres publikacyjny: