Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
993 |
2007-01-08 |
Sygn. akt XVII AmC 11/06 "Pracownicy posiadają prawo do dokonywania wiążącej wykładni postanowień regulaminu (...)"
|
Turystyka |
992 |
2007-01-08 |
Sygn. akt XVII AmC 11/06 "Nie przestrzeganie regulaminu przez Użytkownika powoduje zwolnienie Czarna Góra S.A. ze wszelkiej odpowiedzialności w stosunku do użytkownika"
|
Turystyka |
991 |
2007-01-08 |
Sygn. akt XVII AmC 137/05 "Ewentualne reklamacje należy zgłaszać w terminie 24 godzin od zaistnienia sytuacji będącej źródłem reklamacji, na piśmie do pilota (rezydenta Biura lub wskazanego w programie lub na voucherze) skierowaniu przedstawiciela Biura...
|
Turystyka |
990 |
2007-01-08 |
Sygn. akt XVII AmC 137/05 "Biuro nie ponosi odpowiedzialności za straty spowodowane działaniem osób trzecich, trudne do uniknięcia, takie jak kradzieże, rabunki, pożary"
|
Turystyka |
989 |
2007-01-08 |
Sygn. akt XVII AmC 137/05 "Biuro ma prawo pobierać opłatę manipulacyjną w wysokości 50 - 200 zł od osoby. Rezygnacja w terminie późniejszym niż 30 dni przed zaplanowanym terminem wyjazdu jest traktowana jako rezygnacja z imprezy na następujących...
|
Turystyka |
988 |
2007-01-08 |
Sygn. akt XVII AmC 137/05 "Uczestnik może zrezygnować z imprezy przed jej rozpoczęciem ze względu na zmianę istotnych warunków umowy, a w szczególności takich jak zmiana (...) terminu wyjazdu (zmiana o ponad 24 godziny)"
|
Turystyka |
987 |
2007-01-08 |
Sygn. akt XVII AmC 137/05 "Biuro nie odpowiada za opóźnienia odlotów samolotów"
|
Turystyka |
981 |
2007-01-08 |
Sygn. akt XVII AmC 95/05 "Klient ma prawo odstąpić od umowy w każdym czasie. Zastrzega się formę pisemnego odstąpienia od umowy. Wówczas ma obowiązek zwrotu wszelkich wydanych przez organizatora dokumentów podróży oraz przysługuje mu zwrot wpłaconej...
|
Turystyka |
980 |
2007-01-08 |
Sygn. akt XVII AmC 95/05 "Klientowi nie przysługuje zwrot wartości świadczeń, których nie wykorzystał z przyczyn nie leżących po stronie organizatora lub z powodu przerwania jego udziału w imprezie przez służby graniczne lub policję"
|
Turystyka |
909 |
2006-11-07 |
Sygn. akt XVII AmC 6/06 "W przypadku rezygnacji z przyczyn leżących po stronie klienta (...) klient zobowiązany jest do zapłacenia następujących opłat: a) 20% ceny jednostkowej imprezy przy rezygnacji między 31 a 22 dniem przed datą rozpoczęcia...
|
Turystyka |
897 |
2006-09-28 |
Sygn. akt XVII AmC 10/03 "Jeżeli klienci zrezygnują z uczestnictwa w imprezie turystycznej lub jeżeli nie rozpoczną imprezy turystycznej z powodów nie leżących po stronie TUI (z wyjątkiem przypadków wymienionych w punkcie 10 - siła wyższa) TUI...
|
Turystyka |
896 |
2006-09-28 |
Sygn. akt XVII AmC 10/03 "Jeżeli Klient uczestnik imprezy turystycznej, nie wykorzysta poszczególnych świadczeń ze względu na przedwczesny powrót lub z innych ważnych powodów, TUI dołoży wszelkich starań by uzyskać od danego kooperanta zwrot...
|
Turystyka |
895 |
2006-09-28 |
Sygn. akt XVII AmC 10/03 "Na życzenie Klientów i jeżeli jest to możliwe, istnieje możliwość zmiany rezerwacji, jeśli zmiana ta zostanie zgłoszona przed początkiem terminów wspomnianych w punktach 7.2.1 oraz 7.2.2, z wyjątkiem punktu 7.2.2D. Z tego...
|
Turystyka |
845 |
2006-08-25 |
Sygn. akt XVII AmC 76/05 "Biuro podrózy nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zmiany i błędy w druku"
|
Turystyka |
844 |
2006-08-25 |
Sygn. akt XVII AmC 76/05 "Wszelkie terminy przylotów podane w broszurze lub dowodzie uczestnictwa są terminami przewidywanymi, w związku z czym biuro podróży nie ponosi odpowiedzialności za mniejsze niż 24-godzinne opóźnienia od podanych czasów...
|
Turystyka |