Money.plPrawoOrzecznictwo

Klauzule niedozwolone UOKiK

Klauzule niedozwolone UOKiK - Turystyka
numer data wpisu postanowienie branża
993 2007-01-08 Sygn. akt XVII AmC 11/06
"Pracownicy posiadają prawo do dokonywania wiążącej wykładni postanowień regulaminu (...)"
Turystyka
992 2007-01-08 Sygn. akt XVII AmC 11/06
"Nie przestrzeganie regulaminu przez Użytkownika powoduje zwolnienie Czarna Góra S.A. ze wszelkiej odpowiedzialności w stosunku do użytkownika"
Turystyka
991 2007-01-08 Sygn. akt XVII AmC 137/05
"Ewentualne reklamacje należy zgłaszać w terminie 24 godzin od zaistnienia sytuacji będącej źródłem reklamacji, na piśmie do pilota (rezydenta Biura lub wskazanego w programie lub na voucherze) skierowaniu przedstawiciela Biura...
Turystyka
990 2007-01-08 Sygn. akt XVII AmC 137/05
"Biuro nie ponosi odpowiedzialności za straty spowodowane działaniem osób trzecich, trudne do uniknięcia, takie jak kradzieże, rabunki, pożary"
Turystyka
989 2007-01-08 Sygn. akt XVII AmC 137/05
"Biuro ma prawo pobierać opłatę manipulacyjną w wysokości 50 - 200 zł od osoby. Rezygnacja w terminie późniejszym niż 30 dni przed zaplanowanym terminem wyjazdu jest traktowana jako rezygnacja z imprezy na następujących...
Turystyka
988 2007-01-08 Sygn. akt XVII AmC 137/05
"Uczestnik może zrezygnować z imprezy przed jej rozpoczęciem ze względu na zmianę istotnych warunków umowy, a w szczególności takich jak zmiana (...) terminu wyjazdu (zmiana o ponad 24 godziny)"
Turystyka
987 2007-01-08 Sygn. akt XVII AmC 137/05
"Biuro nie odpowiada za opóźnienia odlotów samolotów"
Turystyka
981 2007-01-08 Sygn. akt XVII AmC 95/05
"Klient ma prawo odstąpić od umowy w każdym czasie. Zastrzega się formę pisemnego odstąpienia od umowy. Wówczas ma obowiązek zwrotu wszelkich wydanych przez organizatora dokumentów podróży oraz przysługuje mu zwrot wpłaconej...
Turystyka
980 2007-01-08 Sygn. akt XVII AmC 95/05
"Klientowi nie przysługuje zwrot wartości świadczeń, których nie wykorzystał z przyczyn nie leżących po stronie organizatora lub z powodu przerwania jego udziału w imprezie przez służby graniczne lub policję"
Turystyka
909 2006-11-07 Sygn. akt XVII AmC 6/06
"W przypadku rezygnacji z przyczyn leżących po stronie klienta (...) klient zobowiązany jest do zapłacenia następujących opłat: a) 20% ceny jednostkowej imprezy przy rezygnacji między 31 a 22 dniem przed datą rozpoczęcia...
Turystyka
897 2006-09-28 Sygn. akt XVII AmC 10/03
"Jeżeli klienci zrezygnują z uczestnictwa w imprezie turystycznej lub jeżeli nie rozpoczną imprezy turystycznej z powodów nie leżących po stronie TUI (z wyjątkiem przypadków wymienionych w punkcie 10 - siła wyższa) TUI...
Turystyka
896 2006-09-28 Sygn. akt XVII AmC 10/03
"Jeżeli Klient uczestnik imprezy turystycznej, nie wykorzysta poszczególnych świadczeń ze względu na przedwczesny powrót lub z innych ważnych powodów, TUI dołoży wszelkich starań by uzyskać od danego kooperanta zwrot...
Turystyka
895 2006-09-28 Sygn. akt XVII AmC 10/03
"Na życzenie Klientów i jeżeli jest to możliwe, istnieje możliwość zmiany rezerwacji, jeśli zmiana ta zostanie zgłoszona przed początkiem terminów wspomnianych w punktach 7.2.1 oraz 7.2.2, z wyjątkiem punktu 7.2.2D. Z tego...
Turystyka
845 2006-08-25 Sygn. akt XVII AmC 76/05
"Biuro podrózy nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zmiany i błędy w druku"
Turystyka
844 2006-08-25 Sygn. akt XVII AmC 76/05
"Wszelkie terminy przylotów podane w broszurze lub dowodzie uczestnictwa są terminami przewidywanymi, w związku z czym biuro podróży nie ponosi odpowiedzialności za mniejsze niż 24-godzinne opóźnienia od podanych czasów...
Turystyka
55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65
  • Adres publikacyjny: