Klauzule niedozwolone UOKiK z "stowarzyszenie Lexus" w treści
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
|
|
Opinia prawna na temat "stowarzyszenie Lexus" Nie szukaj dłużej informacji na temat "stowarzyszenie Lexus", zapytaj naszego prawnika, a otrzymasz wycenę Twojego problemu. Opinie prawne od 40 zł, profesjonalnie, błyskawicznie, anonimowo. |
|
2333 |
2011-06-10 |
XVII AmC 471/09 "W przypadku nieuznania reklamacji Bank ma prawo obciążenia Rachunku kosztami związanymi z jej rozpatrzeniem"
|
Usługi bankowe |
2332 |
2011-06-10 |
XVII AmC 1010/09 "Reklamacje dotyczące Nagród, które zostaną przesłane po wyznaczonym terminie nie będą uznawane"
|
Inne usługi |
2331 |
2011-06-10 |
XVII AmC 1008/09 "Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zamówionej Nagrody na inną o podobnej funkcjonalności i wartości"
|
Inne usługi |
2330 |
2011-06-10 |
XVII AmC 1007/09 "Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu dostawy w przypadku chwilowego braku Nagród w magazynie spowodowanego niezależnymi przyczynami (brak w magazynie dostawcy, przerwa w produkcji, kataklizm, strajk, itp.)"
|
Inne usługi |
2329 |
2011-06-10 |
XVII AmC 1006/09 "Organizator nie odpowiada za utratę danych w Serwisie www.procad.pl/procent w szczególności za techniczne błędy programu, ingerencje osób trzecich, utraty danych przy użyciu karty z PIN-em przez osoby trzecie"
|
Inne usługi |
2328 |
2011-06-10 |
XVII AmC 413/09 "Uczestnicy zobowiązani są do pokrycia kosztów ewentualnie wyrządzonych przez siebie szkód w trakcie trwania imprezy w miejscu ich powstania"
|
Turystyka |
2327 |
2011-06-10 |
XVII AmC 412/09 "OK Tours nie dokonuje zwrotu wartości świadczeń, które nie zostały w części lub w całości wykorzystane przez Uczestnika np. spóźnienie na zbiórkę, skrócenie pobytu, rezygnacja z części lub w całości imprezy i innych"
|
Turystyka |
2326 |
2011-06-10 |
XVII AmC 411/09 "Ewentualne reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej w terminie 7 dni od zakończenia imprezy"
|
Turystyka |
2321 |
2011-06-10 |
XVII AmC 1027/09 "Odpowiedzialność Organizatora ograniczona jest względem Uczestnika do wysokości wartości przysługującego mu Rabatu bądź innej Nagrody"
|
Inne usługi |
2320 |
2011-06-10 |
XVII AmC 1027/09 "Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z Programem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora"
|
Inne usługi |
2319 |
2011-06-10 |
XVII AmC 1027/09 "O zmianach niniejszego Regulaminu, zasad Programu, jego zawieszeniu lub zakończeniu Uczestnicy będą poinformowani w sklepach LMP i na stronie internetowej www.leroymerlin.pl w sekcji D.O.M."
|
Inne usługi |
2318 |
2011-06-10 |
XVII AmC 479/09 "Wszelkie zastrzeżenia co do ilości punktów odjętych Uczestnik zobowiązany jest zgłosić, kontaktując się z Centrum Obsługi Klienta w ciągu 7 dni od dnia odjęcia punktów. Po upływie terminu określonego powyżej reklamacje nie...
|
Inne usługi |
2317 |
2011-06-10 |
XVII AmC 287/09 "Wszelkie skargi wymagające interwencji podczas pobytu Klienta na (np. dot. umieszczenia w grupie o nieodpowiednim poziomie zaawansowania standardu zakwaterowania) należy kierować do szkoły i rezydenta ATJ (jeżeli oferta...
|
Inne usługi |
2316 |
2011-06-10 |
XVII AmC 287/09 "Organizator nie ma obowiązku zwrotu wartości świadczeń niewykorzystanych z przyczyn leżących po stronie klienta"
|
Inne usługi |
2315 |
2011-06-10 |
XVII AmC 287/09 "Odpowiedzialność organizatora za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług w czasie imprezy jest ograniczona do dwukrotności ceny imprezy"
|
Inne usługi |