Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
1618 |
2009-05-29 |
Sygn. akt XVII AmC 213/07 "Wszelkie spory prawne wynikłe z niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby pozwanego."
|
Turystyka |
1617 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 134/07 "Jeżeli cena wzrośnie o więcej niż 10%, klient ma prawo anulować imprezę turystyczną i w pełni odzyskać wpłaconą kwotę."
|
Turystyka |
1616 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 280/08 "B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje dotyczące zakresu świadczeń dotyczących imprezy udzielone przez pracowników biur agencyjnych, akwizytorów lub innych osób, które to informacje nie...
|
Turystyka |
1615 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 284/08 "B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. nie odpowiada za opóźnienia powstałe w czasie podróży lub konieczne zmiany w programie imprezy powstałych z przyczyn niezależnych od Organizatora (złe warunki atmosferyczne, złe warunki drogowe,...
|
Turystyka |
1614 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 281/08 "Uczestnik powinien pisemnie powiadomić B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. o akceptacji nowych warunków umowy lub rezygnacji w ciągu 3 dni od otrzymania zawiadomienia. W przypadku rezygnacji Uczestnik otrzyma w ciągu 7 dni zwrot...
|
Turystyka |
1613 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 289/08 "Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. jest zgłoszenie przedmiotu reklamacji pilotowi lub kierownikowi grupy w czasie trwania imprezy w formie pisemnej, potwierdzonej adnotacją pilota lub...
|
Turystyka |
1612 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 290/08 "Organizator ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania. W sprawach wymagających dodatkowych ustaleń lub wyjaśnień termin ten może być przedłużony do 90 dni."
|
Turystyka |
1611 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 286/08 "B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. nie dokonuje zwrotu wartości niezrealizowanych świadczeń, jeżeli w czasie trwania imprezy następuje zmiana programu z przyczyn niezależnych od Organizatora. Zorganizowanie świadczeń zastępczych o...
|
Turystyka |
1610 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 288/08 "B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy z winy Uczestnika w trybie natychmiastowym w trakcie jej realizacji, jeżeli Uczestnik utrudnia sprawne lub planowe realizowanie programu imprezy. Wszelkie...
|
Turystyka |
1609 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 287/08 "B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za specyficzne warunki panujące w miejscu pobytu podczas imprezy. Dotyczy to w szczególności specyfiki serwowanej kuchni, możliwości pojawienia się w pomieszczeniach i...
|
Turystyka |
1608 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 285/08 "B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo odwołania imprezy najpóźniej na 7 dni przed jej rozpoczęciem, w szczególności w przypadku braku odpowiedniej ilości uczestników dla zorganizowania imprezy, a w każdym czasie z...
|
Turystyka |
1607 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 291/08 "Reklamacje dotyczące realizacji imprezy organizowanej przez B.P. Sopot Travel sp. z o.o. należy zgłaszać w formie pisemnej w terminie 7 dni od daty zakończenia imprezy."
|
Turystyka |
1606 |
2009-05-27 |
Sygn. akt XVII AmC 283/08 "Jeżeli klient zrezygnuje z udziału w imprezie z przyczyn leżących po jego stronie, B.P. Sopot Travel Sp. z o.o. potrąca:
a. opłatę rezerwacyjną w wysokości 100 zł przy rezygnacji do 45 dni przed rozpoczęciem imprezy,
b. 20%...
|
Turystyka |
1605 |
2009-05-15 |
Sygn. akt XVII AmC 92/08 "W przypadku nie wykonania lub wadliwego wykonania umowy Klient ma prawo zgłosić reklamację w terminie 7 dni od zakończenia imprezy. Opóźnienie spowoduje nieważność reklamacji."
|
Turystyka |
1604 |
2009-05-15 |
Sygn. akt XVII AmC 91/08 "Organizator ma prawo odwołać imprezę w przypadku niewystarczającej liczby uczestników nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem planowanej imprezy lub z przyczyn od niego niezależnych."
|
Turystyka |