Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
1678 |
2009-09-23 |
Sygn. akt XVII AmC 399/09 "Zwrotu należności po odliczeniu kosztów rezygnacji Organizator dokonuje w terminie 14 dni od daty odstąpienia od Umowy, a od zwracanych kwot nie przysługują odsetki."
|
Turystyka |
1677 |
2009-09-23 |
Sygn. akt XVII AmC 342/09 "Wszelkie rozbieżności mogące wyniknąć w związku ze składaną reklamacją Umowy podlegają rozstrzygnięciu przez Sąd właściwy dla Kompas Poland w Warszawie."
|
Turystyka |
1676 |
2009-09-23 |
Sygn. akt XVII AmC 333/09 "Kompas Poland sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe zaprezentowanie oferty przez osoby działające w jego imieniu w biurach Agencyjnych i pośredniczących."
|
Turystyka |
1675 |
2009-09-23 |
Sygn. akt XVII AmC 424/09 "Wygaśnięcie umowy następuje w przypadku: a) śmierci jednej ze stron, b) braku dalszej zgody na świadczenie usług przez Operatora w danej lokalizacji, c) likwidacji działalności gospodarczej przez jedną ze stron."
|
Inne usługi |
1674 |
2009-09-23 |
Sygn. akt XVII AmC 186/09 "Wszelkie spory prawne będzie rozwiązywał Sąd właściwy w Warszawie."
|
Turystyka |
1673 |
2009-09-23 |
Sygn. akt XVII AmC 244/08 "Organizator ma obowiązek dokonania zwrotu części lub całości wpłat w ciągu 30 dni od daty rezygnacji Klienta lub daty uznania reklamacji. Od zwracanych kwot nie przysługują odsetki."
|
Turystyka |
1672 |
2009-09-23 |
Sygn. akt XVII AmC 244/08 "Organizator przyjmuje reklamacje w ciągu 7 dni od zakończenia imprezy. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji dotyczącej ilości lub jakości świadczeń stanowi pisemna reklamacja, potwierdzona przez Pracownika Organizatora, lub...
|
Turystyka |
1671 |
2009-09-23 |
Sygn. akt XVII AmC 244/08 "Organizator nie dokonuje zwrotu wartości świadczeń, które nie zostały w pełni wykorzystane z przyczyn leżących po stronie Klienta, jak np. spóźnienie się na miejsce zbiórki, niewykorzystanie wszystkich posiłków, dobrowolne...
|
Turystyka |
1670 |
2009-09-23 |
Sygn. akt XVII AmC 244/08 "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niedociągnięcia w imprezie wynikłe z przyczyn od niego niezależnych, np. warunki atmosferyczne, decyzje władz państwowych, działania siły wyższej, zawinione działanie lub zaniechanie...
|
Turystyka |
1669 |
2009-09-23 |
Sygn. akt XVII AmC 244/08 "Klient odpowiada za wyrządzone przez siebie szkody materialne oraz ma obowiązek pokryć straty w miejscu ich powstania z własnych środków."
|
Turystyka |
1668 |
2009-09-23 |
Sygn. akt XVII AmC 227/08 "T.P.B. Trapers zastrzega sobie prawo do odwołania imprez z przyczyn od siebie niezależnych (działanie lub zaniechanie osób trzecich, nieuczestniczących w umowie, jeśli działań tych nie można było przewidzieć, siła wyższa, brak...
|
Turystyka |
1667 |
2009-09-21 |
Sygn. akt XVII AmC 398/09 "Jeżeli Uczestnik rezygnuje z uczestnictwa w imprezie z przyczyn leżących po jego stronie, w tym m. in. z powodu niedotrzymania terminów płatności, niedostarczenia dokumentów, choroby, nieprzybycia na miejsce odjazu, innych...
|
Turystyka |
1666 |
2009-09-21 |
Sygn. akt XVII AmC 397/09 "Organizator nie bierze odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy wynikłe z przyczyn od niego niezależnych (np. warunki atmosferyczne, siła wyższa, dłuższy czas oczekiwania na granicy, przypadki losowe)."
|
Turystyka |
1665 |
2009-09-21 |
Sygn. akt XVII AmC 365/09 "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest Sąd właściwy dla miejsca siedziby sprzedawcy (firmy P.H.U. MS Systemy Grzewcze i Wodociągowe)."
|
Sprzedaż konsumencka |
1664 |
2009-09-21 |
Sygn. akt XVII AmC 359/09 "Wszystkie spory będą rozstrzygane polubownie, w przypadku niemożności rozstrzygnięcia sporu polubownie, będzie on rozstrzygany przez sąd właściwy dla siedziby Sklepu."
|
Sprzedaż konsumencka |