Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2055 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Ponowne włączenie do sieci (po rozwiązaniu umowy) - 120 zł"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2054 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Ponowne włączenie do sieci po zawieszeniu z tytułu przekroczenia terminu płatności - 100 zł"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2053 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Zdjęcie blokady połączeń wychodzących z tytułu przekroczenia terminu płatności - 15 zł"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2052 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Wszystkie reklamacje dotyczące usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu można zgłaszać telefonicznie, zgodnie z § 5 pkt 4.2 oraz pisemnie (osobiście, pocztą, faksem lub e-mailem) w każdej jednostce organizacyjnej...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2051 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Za dzień wniesienia reklamacji pisemnej przyjmuje się dzień wpływu pisma reklamacyjnego, faksu lub e-maila do Orange Biura Obsługi Klienta (§ 32 ust 7 Regulaminu)"
|
Usługi telekomunikacyjne |
2050 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Jeżeli Abonent nie zapłacił należności za usługi telekomunikacyjne w terminie 30 dni kalendarzowych od daty płatności wskazanej w rachunku telefonicznym, Operator ma prawo zawiesić świadczenie wszelkich usług...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2049 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Operator zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych ze skutkiem natychmiastowym lub zawieszenia świadczenia usług telekomunikacyjnych, bez prawa do odszkodowania oraz bez...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2048 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Operator zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych ze skutkiem natychmiastowym lub zawieszenia świadczenia usług telekomunikacyjnych, bez prawa do odszkodowania oraz bez...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2047 |
2010-10-21 |
XVII AmC 428/09 "Abonent zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Orange Biuro Obsługi Klienta o zagubieniu, kradzieży, zniszczeniu, uszkodzeniu lub utracie w inny sposób karty SIM (§19 ust. 2 Regulaminu) Orange Biuro Obsługi Klienta po...
|
Usługi telekomunikacyjne |
2046 |
2010-10-21 |
VI ACa 91/10 "W przypadkach szczególnie uzasadnionych Organizator zastrzega sobie po wcześniejszym udokumentowaniu, prawo zmiany warunków umowy zawartej z Uczestnikiem: terminu, programu i ceny imprezy z powodu następujących okoliczności:...
|
Turystyka |
2045 |
2010-10-21 |
XVII AmC 1490/09 "pkt VIII 6 o treści: Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem opublikowania"
|
Usługi bankowe |
2044 |
2010-10-21 |
XVII AmC 1489/09 "Alior Bank nie udziela gwarancji, że korzystanie z Portalu będzie przebiegało bez błędów, wad czy przerw i nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, poniesione przez użytkowników z powodu przerwy w dostępie...
|
Usługi bankowe |
2043 |
2010-10-21 |
XVII AmC 1488/09 "Alior Bank zastrzega, że korzystanie z Portalu możliwe jest wyłącznie na koszt i ryzyko Użytkownika"
|
Usługi bankowe |
2042 |
2010-10-21 |
XVII AmC 1486/09 "Korespondencję uważa się za dostarczoną po upływie 14 dni od daty wysłania"
|
Usługi bankowe |
2041 |
2010-10-13 |
XVII AmC 515/09 "Wykładnia i interpretacja Regulaminu należy wyłącznie do organizatora akcji promocyjnej"
|
Usługi internetowe |