Klauzule niedozwolone UOKiK
numer |
data wpisu |
postanowienie |
branża |
2115 |
2010-12-10 |
XVII AmC 675/09 "... nie zgłoszone reklamacje w trakcie pobytu nie mogą być rozpatrywane po powrocie, z przyczyn oczywistych nie mogą podlegać weryfikacji"(pkt VII 7 lit b warunków uczestnictwa)
|
Turystyka |
2114 |
2010-12-10 |
XVII AmC 798/09 "Bank nie odpowiada za ewentualne skutki wadliwego działania lub niezgodnego z prawem wykorzystania łączy telekomunikacyjnych znajdujących się poza dyspozycją Banku i szkody przez nie wywołane"
|
Usługi bankowe |
2113 |
2010-12-10 |
XVII AmC 1664/09 "Bank nie ponosi odpowiedzialności za następstwa wynikłe z uzyskania przez osobę postronną informacji o stanie środków na rachunku przez System SMS Banking"
|
Usługi bankowe |
2112 |
2010-12-09 |
XVII AmC 1663/09 "Bank zastrzega sobie prawo dokonywania zmiany Taryfy w czasie realizacji usługi SMS Banking"
|
Usługi bankowe |
2111 |
2010-12-06 |
XVII AmC 1213/10 "W przypadku braku porozumienia rozstrzygnięcie sporu zostanie oddane sądowi właściwemu dla siedziby firmy "ZBROJA Interntional Trade"Andrzej Zbroja"
|
Sprzedaż konsumencka |
2110 |
2010-12-06 |
XVII AmC 1213/10 "Właściwym sądem do rozstrzygania sporów powstałych na tle działalności prowadzonej przez sprzedawcę jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy"
|
Sprzedaż konsumencka |
2109 |
2010-12-06 |
XVII AmC 993/10 "Administrator jest uprawniony do dokonywania zmian wszelkich postanowień regulaminu w dowolnym czasie i bez podawania przyczyn"
|
Sprzedaż konsumencka |
2108 |
2010-12-06 |
XVII AmC 992/10 "Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez administratora na podstawie niniejszego regulaminu winny być rozstrzygane przez polskie sądy powszechne właściwe miejscowo dla siedziby administratora"
|
Sprzedaż konsumencka |
2107 |
2010-12-06 |
XVII AmC 469/09 "Wszelkie ewentualne spory wynikłe z tytułu zobowiązań związanych z realizacją Programu będą rozstrzygane przez sądy powszechne miejscowo właściwe dla siedziby Organizatora Programu"
|
Sprzedaż konsumencka |
2106 |
2010-12-06 |
XVII AmC 991/10 "Serwis Smartfly.pl nie udziela gwarancji na to, że korzystanie z serwisu będzie przebiegało bez usterek, wad, przerw czy z zachowaniem ciągłości połączenia z systemem rezerwacyjnym oraz co do tego, że rezultat wyszukiwania...
|
Turystyka |
2105 |
2010-12-06 |
XVII AmC 990/10 "Sądem właściwym do rozpoznania sprawy z zakresu zobowiązania Smartfly.pl będzie Sąd miejscowo właściwy dla aktualnej siedziby Smartfly.pl"
|
Turystyka |
2104 |
2010-12-06 |
XVII AmC 989/10 "Smartfly.pl nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie zobowiązań spowodowanych działaniami siły wyższej, przez którą należy rozumieć także wszelkie awarie techniczne, które uniemożliwiły Smartfly.pl wykonanie zobowiązania w...
|
Turystyka |
2103 |
2010-12-06 |
XVII AmC 971/10 "Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku (...)"
|
Handel elektroniczny |
2102 |
2010-12-06 |
XVII AmC 970/10 "Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie zamówionych produktów, wynikłe z przyczyn niezależnych od niego, w tym opóźnień wynikłych z winy przewoźnika"
|
Handel elektroniczny |
2101 |
2010-12-06 |
XVII AmC 969/10 "Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta"
|
Handel elektroniczny |